Για το δεύτερο αγώνισμα ασυλίας θα κοντραριστούν απόψε Μπλε και Κόκκινοι στο Survivor.
Μετά τη νίκη των Κόκκινων και την κατάκτηση της ατομικής ασυλίας από τον Αλέξη Παππά, στο Συμβούλιο του Νησιού οι Μπλε έδωσαν την πρώτη υποψήφια προς αποχώρηση, η οποία δεν είναι άλλη από την Ελευθερία Ελευθερίου.
Σύμφωνα με τις διαρροές που κυκλοφορούν, στις νίκες επιστρέφουν οι Μπλε. Συνεπώς, οι παίκτες της Κόκκινης ομάδας είναι εκείνοι που θα κληθούν να αναδείξουν τον δεύτερο υποψήφιο.
Ποιος παίκτης θα αποχαιρετήσει το Survivor και τον Άγιο Δομίνικο;
Δείτε το βίντεο:
Δείτε κομμένες σκηνές από το χθεσινό επεισόδιο:
Δείτε το trailer:
Διαβάστε επίσης:
Survivor: Η ομάδα που κέρδισε και η πρώτη υποψήφια προς αποχώρηση (video)
Τέλος και από το Θέατρο Μουσούρη ο Πέτρος Φιλιππίδης (video)
Ξεσπά η Σίσσυ Χρηστίδου για τη Σοφία Μπεκατώρου: «Μετά ζητάτε δικαιοσύνη, ησυχία, φρονιμάδα»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Piraeus Securities: Ξεκίνησε διαδικασία για placement στη Cenergy
- Θανατηφόρο τροχαίο στην Αγία Παρασκευή: Πέθανε πεζή που παρασύρθηκε από αυτοκίνητο
- Αβραμόπουλος για το ένταλμα σύλληψης του Βελγίου: Δεν θα κάνω χρήση της ασυλίας, ζητώ πλήρη δικαστική έρευνα
- ΥΠΑΝ: Νέο πλαίσιο για την επίλυση καταναλωτικών διαφορών φέρνει ευρωπαϊκή οδηγία
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.