• LIFE&STYLE

    Πώς το YouTube διαμορφώνει τα νούμερα της τηλεόρασης


    Έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο εξωτερικό έδειξε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των δυναμικών κοινών – αυτών δηλαδή που διαμορφώνουν τη διαφημιστική πίτα – προτιμάει το YouTube από την τηλεόραση. Πιο συγκεκριμένα, ο διαδικτυακός κόμβος των δισεκατομμυρίων videos αποτελεί την πρώτη επιλογή στις ηλικίες των 20 και άνω. Η τηλεόραση ακολουθεί με το ζόρι την κούρσα.

    YouTube-logo-full_color

    Τα στοιχεία της έρευνας εμφανίζουν το YouTube σε πλήρη ανάπτυξη και συνεχώς ανοδική πορεία. Την έρευνα αυτή την παρήγγειλε η διαδικτυακή πλατφόρμα και δημοσιεύτηκε στο Mashable. Στο παρακάτω γράφημα φαίνονται τα αναλυτικά νούμερα της δημοσκόπησης και είναι ξεκάθαρο ότι το YouTube έρχεται πρώτο στις ηλικιακές κατηγορίες 18-34 και 18-49 από κάθε τηλεοπτικό δίκτυο, τόσο καλωδιακό, συνδρομητικό ή δημόσιο.

    15

    Επίσης, πάνω από το 50% παρακολουθεί το YouTube και μέσα από τις έξυπνες τηλεοράσεις, που επιτρέπουν τη σύνδεση στο διαδίκτυο και την εγκατάσταση εφαρμογών. Αξιοσημείωτο είναι και το ότι το 90% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ταυτόχρονα με την τηλεόραση χρησιμοποιεί και το smartphone ή το tablet για να ενημερωθεί. Και έτσι, εταιρείες marketing και χορηγοί, ανεβάζουν διαρκώς τους ρυθμούς ανάπτυξης της πλατφόρμας της Google καθιερώνοντας στην ουσία τη νέα τάξη πραγμάτων. Οι διαφημίσεις δίνουν και παίρνουν, ειδικά σε κανάλια διασημοτήτων και εμπορικού ενδιαφέροντος που στηρίζονται στους χορηγούς αυτούς.

    Και, όπως είναι φυσικό, τα κέρδη εκτοξεύονται στα ύψη.

    Διαβάστε ακόμη:

    http://www.mononews.gr/lithike-to-mistirio-tou-stonehenge/40675

     



    ΣΧΟΛΙΑ