ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο εξωτερικό έδειξε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των δυναμικών κοινών – αυτών δηλαδή που διαμορφώνουν τη διαφημιστική πίτα – προτιμάει το YouTube από την τηλεόραση. Πιο συγκεκριμένα, ο διαδικτυακός κόμβος των δισεκατομμυρίων videos αποτελεί την πρώτη επιλογή στις ηλικίες των 20 και άνω. Η τηλεόραση ακολουθεί με το ζόρι την κούρσα.
Τα στοιχεία της έρευνας εμφανίζουν το YouTube σε πλήρη ανάπτυξη και συνεχώς ανοδική πορεία. Την έρευνα αυτή την παρήγγειλε η διαδικτυακή πλατφόρμα και δημοσιεύτηκε στο Mashable. Στο παρακάτω γράφημα φαίνονται τα αναλυτικά νούμερα της δημοσκόπησης και είναι ξεκάθαρο ότι το YouTube έρχεται πρώτο στις ηλικιακές κατηγορίες 18-34 και 18-49 από κάθε τηλεοπτικό δίκτυο, τόσο καλωδιακό, συνδρομητικό ή δημόσιο.
Επίσης, πάνω από το 50% παρακολουθεί το YouTube και μέσα από τις έξυπνες τηλεοράσεις, που επιτρέπουν τη σύνδεση στο διαδίκτυο και την εγκατάσταση εφαρμογών. Αξιοσημείωτο είναι και το ότι το 90% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ταυτόχρονα με την τηλεόραση χρησιμοποιεί και το smartphone ή το tablet για να ενημερωθεί. Και έτσι, εταιρείες marketing και χορηγοί, ανεβάζουν διαρκώς τους ρυθμούς ανάπτυξης της πλατφόρμας της Google καθιερώνοντας στην ουσία τη νέα τάξη πραγμάτων. Οι διαφημίσεις δίνουν και παίρνουν, ειδικά σε κανάλια διασημοτήτων και εμπορικού ενδιαφέροντος που στηρίζονται στους χορηγούς αυτούς.
Και, όπως είναι φυσικό, τα κέρδη εκτοξεύονται στα ύψη.
Διαβάστε ακόμη:
http://www.mononews.gr/lithike-to-mistirio-tou-stonehenge/40675
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Ευρήματα μεγάλης αξίας που εντοπίστηκαν στο σπίτι του «καίνε» τον λογιστή
- Νικήτας Κακλαμάνης: Μια απολαυστική συζήτηση με τον πολιτικό, το γιατρό γεμάτη αναμνήσεις, τα παιδικά χρόνια στην Άνδρο και η πολιτική – Τι λέει για Σαμαρά, Τσίπρα, για τον Άγνωστο Στρατιώτη και την τοξικότητα στη Βουλή
- Ο ΟΗΕ έχει πάψει να λειτουργεί, λέει ο πρόεδρος της Βραζιλίας για τα θύματα στη Γάζα
- Μάριος Ηλιόπουλος: «Η ΑΕΚ είναι σύμβολο, είναι ιδέα, δεν φοβάται και είναι για πάντα μονομάχος στη πρώτη γραμμή»

