• LIFE&STYLE

    Κ. Βαξεβάνης – Χρ. Ράπτης: Τι κρύβεται πίσω από την κόντρα των δύο δημοσιογράφων;

    Κ. Βαξεβάνης - Χρ. Ράπτης

    Κ. Βαξεβάνης – Χρ. Ράπτης


    Στα άκρα φθάνει η κόντρα μεταξύ του ιδιοκτήτη του iefimerida.gr Χρ. Ράπτη και του εκδότη-διευθυντή της εφημερίδας Documento, Κώστα Βαξεβάνη.

    Σε σημερινό της δημοσίευμα η εφημερίδα Documento αναφέρει σε ρεπορτάζ της, ότι δημοφιλές site δημιουργήθηκε σε συνεργασία του υπόδικου για την υπόθεση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, Κυριάκου Γριβέα με τον δημοσιογράφο Χρήστο Ράπτη.

    Η συνεργασία των δύο μάλιστα, γίνεται την επίμαχη περίοδο, που ο Γριβέας και η σύζυγός του παίρνουν θαλασσοδάνεια από το ΤΤ και τα μετατρέπουν σε προσωπικό χρήμα. Στη συνέχεια μέρος αυτό των χρημάτων επενδύεται και πάλι. Φυσικά δεν πρόκειται για ίδια κεφάλαια, αλλά για προϊόντα εγκλήματος.

    Είχε προηγηθεί στις 16/12/2016 δημοσίευμα του iefimerida.gr με τίτλο “Στο Documento βρήκαν τη λύση με 330 ευρώ να αλλάξει ριζικά η ζωή σου”, το οποίο περιλάμβανε καταγγελίες για τους όρους εργασίας στην εφημερίδα Documento. Συγκεκριμένα η δημοσιογράφος Μαρία Κωνσταντοπούλου, μέλος της ΕΣΠΗΤ, περιγράφει την προσωπική της εμπειρία όταν ζήτησε εργασία στο site της εφημερίδας Documento, του Κώστα Βαξεβάνη.

    Με τίτλο “Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, τώρα!”, η κυρία Κωνσταντοπούλου σε κείμενό της στο daekd.wordpress.com (Δημοσιογραφική Ανανέωση & Ενωτική Κίνηση Δημοσιογράφων), αναφέρει πως η αμοιβή που της έδιναν για 9ωρη καθημερινή εργασία και δύο Σαββατοκύριακα τον μήνα στο site της εφημερίδας Documento θα ήταν 330 ευρώ, με την προϋπόθεση πως θα έβγαζε μπλοκάκι. Μάλιστα, προκειμένου να την πείσουν, της μίλησαν “για μια ευκαιρία την οποία δεν έπρεπε να χάσω επουδενί -με σκοπό να βγω από τη βαριά ανεργία και την κατάθλιψή της”.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ε. Βενιζέλος: Με δεδομένα 2060, η μείωση του χρέους το 2012 ήταν 1 τρισ. 330 δισ. ευρώ !

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μειώσεις μισθών στο Δημόσιο από τον Ιανουάριο

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Δραματικές εκτιμήσεις. Τι βλέπουν 4 αναλυτές και Κομισιόν για τη β’ αξιολόγηση

     



    ΣΧΟΛΙΑ