• LIFE&STYLE

    Survivor: Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που ο ΣΚΑΪ στέλνει τον Σάκη Ρουβά στον Άγιο Δομίνικο

    Survivor


    Το «φαινόμενο» Survivor σπάει τα κοντέρ της τηλεθέασης, ενώ είναι το νούμερο ένα θέμα συζήτησης στα social media. Αυτό, όμως, δε σημαίνει αυτομάτως εύκολα κέρδη για τον ΣΚΑΪ.

    Ο σταθμός σε προσπάθειά του να εκμεταλλευτεί όσο το δυνατόν περισσότερο την ανταπόκριση του κόσμου και τα ποσοστά τηλεθέασης, πρόσθεσε στο πρόγραμμά του το καθημερινό μαγκαζίνο με την Ελεονώρα Μελέτη αυξάνοντας έτσι τις ώρες προβολής του δημοφιλούς ριάλιτι. Ταυτόχρονα, με την παρουσία του Σάκη Ρούβα στον Άγιο Δομίνικο σε επόμενο επεισόδιο, ο ΣΚΑΪ προωθεί το X-Factor προκειμένου να «κερδίσει» το κοινό προκαταβολικά.

    Όλες αυτές οι κινήσεις του καναλιού δεν είναι καθόλου τυχαίες, εφόσον σύμφωνα με δημοσιεύματα, έχει τεθεί εξαρχής ρήτρα από τον Τούρκο παραγωγό, Ατζούν Ιλίτζαλι, αναφορικά με τα ποσοστά τηλεθέασης και την απόδοση χρημάτων προς την εταιρία παραγωγής του. Η ρήτρα ορίζει την εξίσωση των δύο, με αποτέλεσμα ο σταθμός να καταβάλλει επιπλέον χρήματα, όταν η τηλεθέαση «αγγίζει ταβάνι».

    Μάλιστα, αν και το ακριβές χρηματικό ποσό που καταβάλλει επιπλέον ο ΣΚΑΪ δεν είναι γνωστό, η τιμή πώλησης των διαφημίσεων, που προβάλλονται κατά τη διάρκεια του Survivor, από 80 ευρώ το δευτερόλεπτο, έχει πλέον υπερδιπλασιαστεί. Έτσι, το κανάλι άρχισε να «βλέπει» τα πρώτα του καθαρά κέρδη στα μέσα Μαρτίου, εφόσον το ενδιαφέρον των διαφημιστών αυξήθηκε ραγδαία.

    Σημειώνεται ότι το Survivor κόστισε στο ΣΚΑΪ τουλάχιστον 9-10 εκ. ευρώ, ενώ αρχικά υπήρχαν αμφιβολίες για την απήχηση του ριάλιτι.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Survivor: Απίστευτο κράξιμο στη Λάουρα σε εκπομπή (video)

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Survivor: Ποια είναι η υποδειγματική κίνηση του Ντάνου που αξίζει συγχαρητήρια;

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Survivor: Τα πιο καυτά ερωτήματα που ζητούν απαντήσεις – Τρώνε τελικά κρυφά οι παίκτες;



    ΣΧΟΛΙΑ