array(0) {
}
        
    
Menu
0.26%
Τζίρος: 160.50 εκατ.

Τεχεράνη: ΗΠΑ και Ισραήλ στοχοποιούν τον Αλί Χαμενεϊ

Life & Style

Τηλεοπτικός πόλεμος προ των πυλών

Comments

Δεν είμαι ειδήμων στο τηλεοπτικό ρεπορτάζ, αλλά με την πάροδο των χρόνων γνώρισα πολύ κόσμο από την τηλεόραση και μιλώντας με αρκετούς από αυτούς τις τελευταίες ημέρες διαπίστωσα ότι αυτή χρονιά θα είναι σημαδιακή για πολλούς λόγους.

Δεν είναι μόνο το θέμα των αδειών που δεν έχει τελειώσει ακόμη, αλλά ο σίγουρος «πόλεμος» μεταξύ των καναλιών -ειδικά ανάμεσα σε ΣΚΑΪ και Ant-1 για την πρωτιά- σε μια σεζόν, όπου τα στελέχη των σταθμών βάζουν το κεφάλι τους στον ντορβά.

Στο Φάληρο, ο Τούρκος παραγωγός Ατζούν Ιλιτζαλί σοφά σκεπτόμενος, λένε κάποιοι, επέλεξε το δεύτερο Survivor να μην έρθει απέναντι στους «Νομάδες» του Ant-1.

Κρίμα, γιατί αν γινόταν θα είχαμε μια μάχη μέχρις εσχάτων ανάμεσα σε δύο πολύ ακριβές παραγωγές και θα είχε ενδιαφέρον να δούμε που θα καθόταν η μπίλια στις τηλεθεάσεις.
Το «Nomads» ξεκινάει τελικά στις 2 Οκτωβρίου και είναι σίγουρα το μεγαλύτερο στοίχημα για το νέο πρόγραμμα του Ant-1 και τον Γιάννη Λάτσιο.

Είναι η ακριβότερη παραγωγή του καναλιού, μέχρι στιγμής έχει συγκεντρώσει εξαιρετικούς χορηγούς και μένει να φανεί κατά πόσο θα «χτυπήσει» τις χορδές του τηλεοπτικού κοινού.

Με βάση τα όσα απίστευτα είδαμε πέρυσι και την μανία για το Survivor που χτύπησε μέχρι και 80%, δύσκολα θα δούμε τέτοια νούμερα από το «Nomads», εκτός και αν είναι τόσο καθηλωτικό που παρασύρει τα πάντα στο διάβα του.

Στο Φάληρο επενδύουν ξανά σε μουσικά talent σόου, ένα fashion reality και φυσικά στο δεύτερο Survivor, που θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο, ευελπιστώντας ότι θα έχουν τα ίδια αποτελέσματα και την μανία για το νέο Ντάνο.

Survivor

Θα έχουν ίσως και ένα ατού, που δεν είναι άλλο από τα επώνυμα πρόσωπα που θα μπουν στο reality για να κάνουν τη διαφορά, τα οποία θα επιλεχθούν προσεχτικά.

Στον Alpha ξεκίνησαν ήδη κάποιες νέες εκπομπές και αναμένεται από τις 2 Οκτωβρίου η ανανεωμένη Ελένη Μενεγάκη, που πέρυσι είδε τα χαμηλότερα νούμερα στην εκπομπή της, εδώ και χρόνια. Προχώρησε σε μια ριζική όπως λένε ανανέωση, αλλά αν δεν «πάρει» μπρος η ίδια, δύσκολα θα πείσει το κοινό, έστω και αν είναι το πιο ισχυρό brand στην ελληνική τηλεόραση.

Ελένη Μενεγάκη

Τo Star ακολουθεί την κλασσική πεπατημένη των τελευταίων ετών, κάνοντας ένα μικρό άνοιγμα και σε ελληνικές σειρές, όπως αυτή του Ρένου Χαραλαμπίδη, ενώ απέφυγε να μπει στη μάχη των reality επιβίωσης.

Στο «Ε» μετά την εξαγορά του από τον Ιβάν Σαββίδη, το πρόγραμμα τρέχει ως έχει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, αφού από την επομένη, περνάει στα χέρια του ομογενούς επιχειρηματία.
Άνθρωποί του έχουν ήδη εγκατασταθεί στο κανάλι, ενώ διαβουλεύσεις και συζητήσεις με νέα πρόσωπα αναμένονται, αφού ο σταθμός θα απηχεί από τον Ιανουάριο σε μεγάλο βαθμό τις κυβερνητικές απόψεις.

Τέλος το Mega και οι εργαζόμενοι σε αυτό ζουν τον δικό τους Γολγοθά, μέχρι να αποφασίσουν οι μέτοχοι τι μέλλει γεννέσθαι σε ένα σταθμό, όπου παίζει επαναλήψεις σειρών και χτυπάει εξαιρετικά νούμερα, χωρίς να έχει ενημερωτικές εκπομπές και δελτίο ειδήσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μενεγάκη: Πότε κάνει πρεμιέρα η άκρως ανανεωμένη «Ελένη» – Η ανακοίνωση του Alpha

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δούκισσα Νομικού: Το πρώτο post μετά την είδηση της εγκυμοσύνης της

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Nomads: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το νέο ριάλιτι του Ant1

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

3ο Ετήσιο Συνέδριο της ΕΙΗΕΑ με θέμα «ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 2026: Τεχνητή Νοημοσύνη – Ευκαιρίες και κίνδυνοι – Η επόμενη μέρα για τον Τύπο»
THE DOLLI Sunday Table: Η Aκρόπολη στο πιάτο μας με φρέσκα θαλασσινά, χρώματα κι αρώματα
Buggy Valhouli: Η Ελληνίδα σχεδιάστρια, ο γάμος στην Πάρο, και το νυφικό των 3.500 ωρών
Το καπέλο… Ζούλα – Αλαφούζου και η Βυτίνα του Σκάι, η έμπειρη Έμη απογειώνει την HuffPost, οι αλλαγές του Παπαδόπουλου στην ΕΡΤ και το φαινόμενο… Breaking Chairs
Πέφτουν δισεκατομμύρια ευρώ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Champions League!
Στέφανος Τσιτσιπάς: «Μάλλον άλλος οδηγούσε τη Lotus» λέει η μαμά του (video)
Μαριέττα Χρουσαλά-Λέων Πατίτσας: Αγκαλιά με φόντο τον Πειραιά
Warner Bros.: Προσφορές για εξαγορά από Netflix, Comcast και Paramount
Χάρης Βαφειάς: Έχει βγάλει profit από το Dragons’ Den; (video)
THE DOLLI: Η Αθήνα με μια νέα ματιά και την εκλεκτή αισθητική της Pauline Karpidas