array(0) {
}
        
    
Menu
-1.06%
Τζίρος: 188.07 εκατ.

Πώς κλείδωσε το πακέτο της ΔΕΘ, ποιοι συμμετέχουν στις κλειστές συσκέψεις και το μέτρο – έκπληξη 

Media

«Βαβέλ» με τις απαγορεύσεις συναθροίσεων ανήμερα της επετείου του Πολυτεχνείου

Νίκος Φιλιππίδης
Comments

Ο εορτασμός της εξέγερσης του Πολυτεχνείου την εποχή της πανδημίας.

Την Τρίτη 17 Νοεμβρίου στις 00:10 στο MEGA o Νίκος Φιλιππίδης ανοίγει τη συζήτηση σχετικά με το θέμα των ημερών. Είναι η απόφαση για την τετραήμερη απαγόρευση συναθροίσεων σε όλη την Επικράτεια νόμιμη ή παράνομη;

Ποιες είναι οι αντιδράσεις; Πρόκειται για πολιτικό παιχνίδι ή κρίνεται ως αναγκαιότητα λόγω της δύσκολης συγκυρίας;

Τι λένε οι ειδικοί για την εξέλιξη του ιού και τις απαγορεύσεις.

Στη συζήτηση συμμετέχουν ο Θάνος Πλεύρης, βουλευτής ΝΔ, ο Κώστας Ζαχαριάδης, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, ο Αθανάσιος Εξαδάκτυλος, Πρόεδρος του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου.

Στην εκπομπή μιλάει και η γνωστή παρουσιάστρια Κατερίνα Ζαρίφη για το πώς βίωσε την περιπέτεια του Covid 19, από τη στιγμή που βρέθηκε θετική μέχρι και σήμερα.

Διαβάστε επίσης:

«Σπίτι με το MEGA» και τον Διονύση Σαββόπουλο το Σάββατο

Δρ. Φάουτσι για εμβόλιο Moderna κατά του κορονοϊού: «Απίστευτα εντυπωσιακό!»

Ζώδια: Οι αστρολογικές προβλέψεις για σήμερα Τρίτη 17 Νοέμβρη 2020

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρεμιέρα αύριο για το νέο πρόγραμμα του Action 24
Εριέττα Κούρκουλου Λάτση – Βύρων Βασιλειάδης: Φωτογραφίες από τη βάπτιση του γιου τους Λέοντα στην Πάρο
Ο ΣΚΑΙ και το όνειρο Ζούλα, ο Ρουβάς ρεπόρτερ, οι μεταγραφές «αεροδρομίου» στην ΕΡΤ, ποιος πήρε το Attica TV και οι νέοι στόχοι του Κυριακού
Ο εμβληματικός Edward Enninful στην Αθήνα
Ο θρίαμβος της Rolex στα Hamptons
Σακίρα: Tα ελληνικά καλοκαίρια και ο πρώτος μεγάλος έρωτας με Έλληνα ναυτικό
Resort Retail: Το νέο χρυσωρυχείο της μόδας μέσα στα luxury hotels
Η Laopu και το στοίχημα του κινεζικού Cartier
«NEWSROOM» με τον Γιώργο Σιαδήμα πρεμιέρα την Δευτέρα 25 Αυγούστου 2025 στο ΕΡΤNEWS
Guess: Tο αμερικανικό όνειρο αλλάζει σελίδα – Το brand «θρύλος» των 90’s σε νέα εποχή