array(0) {
}
        
    
Menu
0.34%
Τζίρος: 219.86 εκατ.

Η τελική απόφαση Κ.Μ. για ΟΠΕΚΕΠΕ, το παρασκήνιο του καβγά Καιρίδη – Μηταράκη, το σενάριο για 5% στις εκλογές και το νέο πατριωτικό κόμμα

Media

Το πάρτι του ΑΝΤ1 με ηχηρές απουσίες και σιωπηρές παρουσίες, γιατί ο Ιβάν αποτίμησε τα ΜΜΕ, η αποχώρηση-«σταθμός» του Σόλακ, η Σία, ο Ζούλας και ο Σκάι

Comments

Σαμπάνιες, γέλια και σιωπές: Το πάρτι του ΑΝΤ1 με ηχηρές απουσίες και σιωπηρές παρουσίες

Στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, εκεί όπου η ροζέ σαμπάνια ρέει πιο εύκολα από τις αποφάσεις προγραμματισμού, και το Bloom Project θυμίζει περισσότερο casting για glossy reboot παρά πάρτι τηλεοπτικού σταθμού, ο ΑΝΤ1 είπε «αντίο» στη σεζόν με ένα Season Finale Party που είχε απ’ όλα: σαμπάνιες, drone-shots, προσδοκίες, ψιθυριστές αγωνίες — και απουσίες πιο ηχηρές απ’ τα ηχεία.

Ο Θοδωρής Κυριακού, στην πιο αψεγάδιαστη εκδοχή του εαυτού του. Ο Νίκος Χατζηνικολάου: «ατσαλάκωτος πρίγκιπας»- όπως τον αποκαλούν – περνούσε το μήνυμα «μην ανησυχείτε, το συμβόλαιο ανανεώνεται»-L’etat c’est moi!
O Γιώργος Παπαδάκης μέσα σε όλα, σαν να έχει υπογράψει συμβόλαιο με την αιωνιότητα- διαχρονικά λατρευόμενο τοτέμ· όποιος πλησίαζε, έπαιρνε και μια δόση από το θρυλικό «Καλημέρα».

1

Κι ενώ οι παρουσίες έλαμπαν, οι απουσίες βροντούσαν. Η Άρτεμις Δήμου (Γενική Διευθύντρια Ειδήσεων) αγνοείτο– μάταια την αναζήτησαν με λαχτάρα οι συνεργάτες της για μια selfie στο Instagram. Το τραπέζι του Πρωινού έμοιαζε με οικογενειακό τραπέζι μετά από μια οδυνηρή κληρονομική διαμάχη: στην αρχή γεμάτο, λίγο αργότερα… άδειασε με τρόπο που θα ζήλευε και ο Houdini.

Γιώργος Λιάγκας: παρών αλλά βουβός, σαν να έκανε focus στα… μικρόφωνα των άλλων.
Άρια Καλύβα: ήδη με το ένα πόδι στον ΣΚΑΪ – παρέα με την Τατιάνα Στεφανίδου να φροντίζει το πλατό.
Ελένη Βουλγαράκη: φεύγει για κάτι «μεγαλύτερο», αλλά κανείς δεν ξέρει πού (ούτε εκείνη, λένε οι κακές γλώσσες).
Αφροδίτη Γραμμέλη: αποχωρεί απ’ το Πρωινό, τσεκάρει Σαββατοκύριακο δίπλα στην Τσολάκη.
Βαγγέλης Περρής: πιστός στρατιώτης του Αρναούτογλου πίσω από τις κάμερες – μέχρι νεωτέρας.
Ούτε Θέμης Μάλλης (πολυδιαφημισμένος σωτήρας παραγωγών), ούτε Θανάσης Πάτρας· ο δεύτερος προτίμησε το «ευγενικά απών» – καλύτερο από το «ενοχλημένα παρών».

Οι Weekenders χαμογελούσαν όπως οι άνθρωποι που μόλις άκουσαν φήμες για το δικό τους μέλλον και δεν ξέρουν αν πρέπει να γελάσουν ή να μαζέψουν κουτιά.

Στο τέλος της βραδιάς, το νόημα δεν ήταν ποιον είδες, αλλά ποιον δεν είδες.

Γιατί, όπως λέει κι ο θρύλος, ο άγραφος κανόνας της τηλεόρασης:

«Αν δεν ήσουν στο πάρτι, μπορεί να μη σε καλέσουν ούτε στην πρεμιέρα».

Ιβάν κατηγορηματικός – Τα media δεν πουλιούνται – «χρησιμοποιούνται», δεν κοστίζουν, αξίζουν!  – Τα 8,46 εκατ. και η στρατηγική πίσω από τα brands imerisia.gr και ethnos.gr

Το γράψαμε στις 7 Ιουνίου, αλλά κάποιοι τώρα το ανακαλύπτουν: Στις 4/6/2025, ο Ιβάν Σαββίδης αποφάσισε να αποτιμήσει –και να απογράψει στο Γ.Ε.ΜΗ.– τα σήματα «Έθνος» και «Ημερησία», βάζοντας τους τίτλους ως εισφορά σε είδος στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου του OPEN. Αξία: 8,46 εκατ. ευρώ. Μέθοδος: Greenfield με προβολή cash flows για 35 χρόνια. Μήνυμα: τα brands δεν είναι πεθαμένα, απλώς ανασυντάσσονται.

Πίσω από την «καθώς πρέπει» λογιστική κίνηση, όμως, κρύβεται μια ξεκάθαρη επανατοποθέτηση. Τα media assets του Ιβάν πακετάρονται, κατοχυρώνονται και αξιοποιούνται για να θωρακίσουν τον τηλεοπτικό βραχίονα. Όχι, δεν πουλάει. Το σκέφτηκε κάποτε –το σύνολο (μαζί με χρέη συνολικά στα 42 εκατ.) πέρασε από φίλτρο, αλλά η αγορά δεν σήκωνε τέτοιο νούμερο.

Σήμερα, το ethnos.gr έχει επιστρατευθεί για να σηκώσει πολιτική «γραμμή» – κυρίως όταν η ΠΑΟΚική ατζέντα χρειάζεται ενισχύσεις. Σε πρόσφατο άρθρο γνώμης του ethnos.gr, ο Ιβάν Σαββίδης παρουσιάζεται ως στόχος ενός «συντονισμένου σχεδίου εξόντωσης» που εκτείνεται πέρα από τον ΠΑΟΚ και αγγίζει τα επιχειρηματικά του συμφέροντα – από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έως τα media.

Το άρθρο αφήνει αιχμές για πιέσεις που δέχθηκε από κυβερνητικούς κύκλους στο παρελθόν, μιλά για «παιχνίδια ισχύος» εντός και εκτός ΠΑΟΚ, και υπαινίσσεται ότι συγκεκριμένες κινήσεις στελεχών του Ερασιτέχνη ΠΑΟΚ αποτελούν Δούρειο Ίππο ενός σχεδίου αποσταθεροποίησης.

Ο Σαββίδης προβάλλεται ως ανεξάρτητος, αφοσιωμένος επενδυτής με ποντιακές ρίζες, που έχει συμβάλει καθοριστικά στην «εξυγίανση» του ποδοσφαίρου και την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας – και γι’ αυτό ακριβώς θεωρείται «ενοχλητικός» από κάποιους ισχυρούς

Οι παλιοί τίτλοι έχουν πάντα αξία. Αν όχι εμπορική, σίγουρα επιχειρησιακή.

Ψηφίστηκε ο νέος νόμος Μαρινάκη για τον Τύπο – Θεσμική τομή υπέρ της διαφάνειας και της ενίσχυσης των υγιών ΜΜΕ

Ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της διαφάνειας, της αξιοπιστίας και της θεσμικής θωράκισης του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου συνιστά η ψήφιση του νομοσχεδίου του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικού Εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη, από την Ολομέλεια της Βουλής. Ο νέος νόμος, με τίτλο «Ενίσχυση της δημοσιότητας και της διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο», τροποποιεί τον Ν.5005/2022 και εισάγει νέα μέτρα για τη θωράκιση του μιντιακού περιβάλλοντος απέναντι σε φαινόμενα αδιαφάνειας, παραπληροφόρησης και καταστρατήγησης των δημόσιων πόρων.

Το πλαίσιο στηρίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες:

  • Θεσμική διαφάνεια και ενυπόγραφη δημοσιογραφία
  • Διασφάλιση πραγματικής κυκλοφορίας των εντύπων και αποτροπή εικονικών Μέσων
  • Προστασία των θέσεων εργασίας και εργασιακών δικαιωμάτων
  • Μείωση γραφειοκρατίας και ενίσχυση δειγματοληπτικών ελέγχων στα Μητρώα

Μεταξύ των βασικών διατάξεων του νόμου περιλαμβάνονται:
Υποχρεωτική ενυπόγραφη δημοσιογραφία από όλους τους εγγεγραμμένους δημοσιογράφους στα ΜΜΕ, ενισχύοντας την προσωπική ευθύνη, την πνευματική ιδιοκτησία και τον περιορισμό της λογοκλοπής.
Αυστηροί έλεγχοι για την απόδειξη λειτουργίας και κυκλοφορίας του έντυπου Τύπου, ώστε να περιοριστούν τα φαινόμενα «εφημερίδων-φαντασμάτων».
Υποχρέωση γνωστοποίησης ιδιοκτησιακών μεταβολών και δήλωσης μετόχων άνω του 25%, σύμφωνα με τον European Media Freedom Act.
Θεσμοθέτηση τακτικών δειγματοληπτικών και επιτόπιων ελέγχων σε ποσοστά 15%, 5% και 3% για το ΜΕΤ και ΜΗΤ αντίστοιχα.
Πλήρης συμμόρφωση με το ευρωπαϊκό πλαίσιο, διασφαλίζοντας ότι η δημόσια διαφήμιση κατευθύνεται αποκλειστικά σε Μέσα που πληρούν ελάχιστες θεσμικές, εργασιακές και λειτουργικές προϋποθέσεις.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι το νομοσχέδιο συνδιαμορφώθηκε με τις δημοσιογραφικές και εκδοτικές ενώσεις, μέσω εκτενούς διαβούλευσης, ενσωματώνοντας μεγάλο μέρος των προτάσεών τους.

Ο Παύλος Μαρινάκης, στην ομιλία του στη Βουλή, τόνισε πως στόχος είναι η δημιουργία ενός Τύπου αξιόπιστου, σύγχρονου και δίκαιου για όλους: τα ΜΜΕ, τους δημοσιογράφους και – κυρίως – την κοινωνία. «Δεν έχουμε αυταπάτες για την παραπληροφόρηση στο διαδίκτυο, αλλά όπου μπορούμε να βάλουμε κανόνες, θα το κάνουμε», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Πρόκειται για τον πρώτο νόμο μίας ευρύτερης μεταρρυθμιστικής ατζέντας στον χώρο των ΜΜΕ, η οποία αναμένεται να περιλάβει, τους προσεχείς μήνες, ρυθμίσεις για την ΕΡΤ, την αδειοδότηση ραδιοφωνικών και περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών, καθώς και την πλήρη ενσωμάτωση του EMFA στο ελληνικό δίκαιο.

Καταγγελία ΛΑ.Ο.Σ. για «φίμωση» του Δημοκρατία FM 102,7 – Στο στόχαστρο Μητσοτάκης και Βελόπουλος

Με ιδιαίτερα επιθετικό και καταγγελτικό τόνο, ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός και ο ραδιοσταθμός Δημοκρατία FM 102,7 καταφέρονται κατά της κυβέρνησης και της Ελληνικής Λύσης, με αφορμή την ψήφιση του νέου νομοσχεδίου για τα ΜΜΕ. Ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. Φίλιππος Καμπούρης κάνει λόγο για «οργανωμένη επίθεση κατά της ελεύθερης φωνής του ελληνικού λαού» και «πολιτική φίμωση» με τη συνενοχή, όπως καταγγέλλει, του Κυριάκου Βελόπουλου.

Στο δελτίο Τύπου γίνεται λόγος για «πολιτικό όπλο» και «ωμή κατάχρηση εξουσίας», με τον Καμπούρη να κατηγορεί ανοιχτά τον Πρωθυπουργό για «καθεστώς παρακολουθήσεων και κρατικής καταστολής», ενώ χαρακτηρίζει την ψήφιση του νομοσχεδίου «πράξη πανικού και αδυναμίας». Ο Βελόπουλος, από την άλλη, αποκαλείται «συνένοχος του καθεστώτος», που με τη στάση του αποδεικνύει πως «η Ελληνική Λύση έγινε λύση για τη ΝΔ και πρόβλημα για τη Δημοκρατία».

Ο ΛΑ.Ο.Σ. προειδοποιεί πως «ο αγώνας τώρα ξεκινάει», δηλώνοντας ότι ο σταθμός «δεν εξαγοράζεται, δεν σιωπά, δεν υποτάσσεται». Η παρέμβαση του κόμματος συνιστά ευθεία πολιτική σύγκρουση με το κυβερνητικό στρατόπεδο, ενώ παράλληλα επιχειρεί να κεφαλαιοποιήσει τη δυσαρέσκεια ενός πιο συντηρητικού και αντισυστημικού ακροατηρίου.

Το επίμαχο νομοσχέδιο, που ψηφίστηκε με τη στήριξη της Νέας Δημοκρατίας και της Ελληνικής Λύσης, αφορά ρυθμίσεις στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, τις οποίες η κυβέρνηση χαρακτηρίζει ως βήμα προς τη διαφάνεια και τη νομιμότητα. Ωστόσο, για τον ΛΑ.Ο.Σ., η ψήφισή του συνιστά αφετηρία σύγκρουσης με το “καθεστώς”, όπως το αποκαλεί.

Νέα αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην OPEN – Στα 42,5 εκατ. ευρώ ανέρχεται πλέον το κεφάλαιο της ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ Α.Ε.

Και νέα τροποποίηση μέσα σε 6 μήνες του καταστατικού της ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ Α.Ε. (OPEN), η οποία εγκρίθηκε από τη Γενική Συνέλευση των μετόχων στις 21 Μαΐου 2025 και αφορά αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 3.000.000 ευρώ.

Η αύξηση πραγματοποιήθηκε με καταβολή μετρητών και με έκδοση 3.000.000 νέων κοινών ονομαστικών μετοχών, ονομαστικής αξίας 1 ευρώ εκάστη.

Μετά την αύξηση, το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται πλέον σε 42.500.000 ευρώ, διαιρούμενο σε 42.500.000 κοινές ονομαστικές μετοχές.

Υπενθυμίζεται ότι με βάση το προηγούμενο καταστατικό, το οποίο είχε τροποποιηθεί τον Δεκέμβριο 2024 και καταχωριστεί τον Ιανουάριο 2025, το μετοχικό κεφάλαιο ανερχόταν σε 39.500.000 ευρώ.

Η νέα κεφαλαιακή ένεση αποτυπώνει τη διαρκή υποστήριξη του μετόχου προς την εταιρεία, σε μια περίοδο όπου ο τηλεοπτικός σταθμός επιχειρεί επανατοποθέτηση στην αγορά με ενίσχυση περιεχομένου και επενδύσεις σε τεχνολογία και παραγωγές.

Η δημόσια τηλεόραση σοβαρεύει: Η στρατηγική Παπαδόπουλου αποδίδει

Η ΕΡΤ αποδεικνύει πως, όταν η ενημέρωση σοβαρεύει, η δημόσια τηλεόραση ξέρει να απαντά με αξιοπιστία και σχέδιο. Το ERTNEWS, το ειδησεογραφικό της κανάλι, κάλυψε με εντυπωσιακή αμεσότητα και αντοχή –58 συνεχόμενες ώρες σε ζωντανό πρόγραμμα– την κρίσιμη σύγκρουση Ισραήλ–Ιράν, με ανταποκριτές, αναλύσεις και 58 ειδικούς προσκεκλημένους.

Πίσω από την επιχειρησιακή επάρκεια, ο πρόεδρος της ΕΡΤ Γιάννης Παπαδόπουλος επιβεβαιώνει τον ρόλο του ως ανθρώπου που δεν παίζει ζάρια με την ενημέρωση. Ασκήσεις επί χάρτου δεν τον συγκινούν· κάθε κίνηση είναι μελετημένη, κάθε επένδυση σταθμισμένη, κάθε επόμενη μέρα σχεδιασμένη.

Η επιτυχία αυτή λειτουργεί ως επιταχυντής: από Σεπτέμβριο, το ERTNEWS ενισχύεται με νέα πρόσωπα, φρέσκιες εκπομπές και αναβάθμιση σήματος, στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής αναγέννησης της ΕΡΤ.

Η αποχώρηση-«σταθμός» για τον Ντράγκαν Σόλακ από τη United Group – και το domino effect – Το Mononews είχε αποκαλύψει πρώτο το παρασκήνιο

Η United Group ανακοίνωσε σημαντικές διοικητικές αλλαγές, επιβεβαιώνοντας πλήρως τις πληροφορίες που το Mononews είχε αποκαλύψει για τη στρατηγική αναδιάρθρωση στον όμιλο. Ο Ντράγκαν Σόλακ, ιδρυτής και ισχυρός άνδρας της εταιρείας, αποχωρεί από τη διοίκηση, σε μια κίνηση που ερμηνεύεται ως στροφή προς τις αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μετά την πώληση των περιουσιακών στοιχείων στα Δυτικά Βαλκάνια.

Στη θέση του CEO τοποθετείται ο Stan Miller, ενώ αναπληρωτής CEO αναλαμβάνει ο Libor Voncina, σηματοδοτώντας την πλήρη αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία. Εκτός από τον Σόλακ, αποχωρεί και η Victoriya Boklag, που μέχρι πρότινος κρατούσε το τιμόνι του ομίλου.

Η αποχώρηση Σόλακ αναμένεται να έχει περιορισμένες επιπτώσεις στην ελληνική αγορά – και δη στο μέτωπο της Super League, όπου ο επιχειρηματίας συμμετέχει μαζί με Γιάννη Βαρδινογιάννη και Βαγγέλη Μαρινάκη στο εγχείρημα ενοποίησης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία Percapita, συμφερόντων του ομίλου Βαρδινογιάννη, βρίσκεται πίσω από τη νέα εμπορική διαχείριση των δικαιωμάτων, με ήδη 9-10 ΠΑΕ να έχουν συμφωνήσει. Την εκπροσώπηση έχει αναλάβει ο Δημήτρης Γόντικας, ενώ ακολουθεί συμφωνία παραχώρησης προς Cosmote TV, Nova και Alpha. Η αποχώρηση Σόλακ κλείνει έναν σημαντικό κύκλο και ανοίγει έναν άλλον, με νέα πρόσωπα, νέες ισορροπίες και ακόμα μεγαλύτερη συγκέντρωση δυνάμεων στα media της περιοχής.

SOS: ΕΣΗΕΑ καλεί Παύλο Μαρινάκη

Το φίδι από την τρύπα καλείται να βγάλει ο Παύλος Μαρινάκης, καθώς το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ του απέστειλε επιστολή ζητώντας άμεση συνάντηση μέσα στην εβδομάδα. Στο τραπέζι, τα «καυτά» θέματα του κλάδου: οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, που παραμένουν στον πάγο επί μήνες, αλλά και πρόσφατα περιστατικά απαξίωσης της ενημέρωσης. Η ΕΣΗΕΑ ζητεί διάλογο με τον υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, αφήνοντας αιχμές για τον σεβασμό στον θεσμικό ρόλο της δημοσιογραφίας. Η μπάλα περνά τώρα στο γήπεδο της κυβέρνησης.

Σόου Σεφερλή στον ΣΚΑΪ: Επιστροφή στην τηλεοπτική… παλαιοκωμωδία;

Το ενδεχόμενο να εντάξει στο πρόγραμμά του ένα σόου με την υπογραφή του Μάρκου Σεφερλή εξετάζει σοβαρά ο ΣΚΑΪ για τη νέα τηλεοπτική σεζόν. Πρόκειται –σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες– για εκπομπή με στοιχεία επιθεώρησης, σκετς, σάτιρας και… ξεχασμένων γέλιων από άλλη εποχή. Αν και οι τελικές αποφάσεις δεν έχουν ακόμη ληφθεί, το σχέδιο προκαλεί ήδη μουρμούρες: από τη μία, ως εύκολη λύση για τηλεθέαση χωρίς ρίσκο· από την άλλη, ως επιστροφή στην τηλεοπτική γραφικότητα που η μυθοπλασία και η ποιότητα πάλεψαν χρόνια να αποτινάξουν.

Ο Τζώνη Καλημέρης στη Silvermedia

Ο Τζώνη Καλημέρης επιστρέφει στην παραγωγή, αναλαμβάνοντας ρόλο συμβούλου ανάπτυξης περιεχομένου στη Silvermedia. Η συνεργασία, που ξεκίνησε αθόρυβα πριν δύο μήνες, εντάσσεται στο ευρύτερο πλάνο της εταιρείας για στρατηγική διεύρυνση στον τομέα της οπτικοακουστικής παραγωγής, αξιοποιώντας την εμπειρία και τις επαφές του τηλεοπτικού παράγοντα.

Το Star ετοιμάζει το «1% Club» – Αναζητά παίκτες, εξετάζει παρουσιαστή

Το Star διπλασιάζει την επένδυσή του στα τηλεπαιχνίδια ενόψει της νέας σεζόν, φέρνοντας στην ελληνική τηλεόραση το επιτυχημένο διεθνώς «1% Club», δίπλα στον σταθερό πρωταγωνιστή «Ο Τροχός της Τύχης». Το παιχνίδι βασίζεται στην ευφυΐα, τη διαφορετική οπτική και την ικανότητα σκέψης «έξω από το κουτί», με 100 συμμετέχοντες να ανταγωνίζονται σε ερωτήσεις στατιστικής λογικής, όπου μόνο το 1% μπορεί να φτάσει στην τελική ερώτηση. Το Star αναζητά παίκτες, ενώ συζητήσεις για τον παρουσιαστή βρίσκονται σε εξέλιξη. Παρότι προκρίνεται άνδρας, το όνομα της Μπέττυς Μαγγίρα φέρεται να «ακούστηκε» σε συσκέψεις, χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί η συσχέτιση με το συγκεκριμένο project.

Νέα επιτροπή ελέγχου στην ΕΡΤ

Έπειτα από εισήγηση του γενικού διευθυντή Διοικητικών και Οικονομικών υπηρεσιών Βαγγέλη Λουριδά, το ΔΣ της ΕΡΤ ενέκρινε τη σύσταση επιτροπής ελέγχου, σύμφωνα με το άρθρο 10 του ν. 4972/2022 για την εταιρική διακυβέρνηση. Στην επιτροπή συμμετέχουν τα ανεξάρτητα, μη εκτελεστικά μέλη του ΔΣ της ΕΡΤ Ελένη Πατεροπούλου, Ολυμπία Νικολοπούλου και Χρυσαυγή Ατζιδάκου.

Η Σία, ο Ζούλας, το δελτίο και τα… βαρομετρικά του ΣΚΑΪ

Παρά τις φήμες για «χαμηλό βαρομετρικό» στις σχέσεις κορυφής στον ΣΚΑΪ (Κοσιώνη-Ζούλας), πηγές του σταθμού ξεκαθαρίζουν στο mononews πως η παρουσιάστρια, Σία Κοσιώνη παραμένει η αδιαμφισβήτητη “ψυχή” του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΙ, με τη διοίκηση να στηρίζει πλήρως την παρουσία και την πορεία της ενώ σκοπεύει χωρίς δεύτερες σκέψεις, κι ας λένε το αντίθετο οι κακές γλώσσες, να ανανεώσει το συμβόλαιό της άμεσα στα 19α γενέθλια της σχέσης του μαζί της.

Οι ίδιες πηγές σημειώνουν ότι οι συζητήσεις που γίνονται εσωτερικά αφορούν αποκλειστικά την περαιτέρω ενίσχυση του δελτίου, όχι μόνο σε περιεχόμενο αλλά και σε πρόσωπα, ώστε να ανταποκριθεί στις προκλήσεις μιας εξαιρετικά απαιτητικής τηλεοπτικής σεζόν.

Η δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία και δοκιμασμένα αντανακλαστικά, παραμένει σταθερό σημείο αναφοράς για την ενημέρωση του σταθμού, με την ανανέωση του συμβολαίου της –όπως τονίζεται– να είναι ζήτημα χρόνου και καθαρά τυπικό θέμα.

ΣΚΑΪ: Από τις παραδοσιακές «ναυαρχίδες» στα πλυντήρια με μαλακτικό – Ο Ζούλας  «πίσω» και από τον Καφαράκη και τη Μεγκ

Από τη μια, ο ΣΚΑΪ ανακοινώνει με βαρύγδουπο ύφος την προσθήκη του Φώτη Καφαράκη, ενός έμπειρου επαγγελματία με διαδρομή σε ΕΡΤ (γενικός διευθυντής ενημέρωσης), ραδιόφωνο και sites. Από την άλλη, βγάζει στον αέρα το “Πλυντήριο” της Νεφέλης Μεγκ, μια εναλλακτική εκπομπή που «ξεπλένει την επικαιρότητα χωρίς… μαλακτικό».

Ο Κωνσταντίνος Ζούλας φαίνεται να ισορροπεί ανάμεσα σε δοκιμασμένες συνταγές ενημέρωσης και πειραματισμούς TikTokικής έμπνευσης. Για κάθε Καφαράκη που έρχεται να φέρει σοβαρότητα, υπάρχει και μια Μεγκ για να αποδομήσει την πραγματικότητα στο πλυντήριο. Όλα καλά, αρκεί στο τέλος να μη χρειαστεί… στίψιμο η αξιοπιστία.

Reuters Institute: Ο ΣΚΑΪ μόνος με αρνητικό πρόσημο εμπιστοσύνης

Σημαντικά ευρήματα για την εικόνα των ελληνικών ΜΜΕ καταγράφει η 14η ετήσια έρευνα του Ινστιτούτου Reuters, η οποία για ακόμη μια χρονιά κατατάσσει την Ελλάδα –μαζί με την Ουγγαρία του Όρμπαν– στις χώρες με τα χαμηλότερα ποσοστά εμπιστοσύνης στα μέσα ενημέρωσης (22%).

Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει ο πίνακας με τα «πρόσημα εμπιστοσύνης» για επιλεγμένα ελληνικά ΜΜΕ. Εκεί, μόνο ο ΣΚΑΪ εμφανίζεται με αρνητικό ισοζύγιο εμπιστοσύνης (-19%), γεγονός που δημιουργεί ερωτήματα για τη δημόσια εικόνα του σταθμού. Αντίθετα, όλα τα υπόλοιπα μέσα κινούνται σε ουδέτερες ή θετικές τιμές: Καθημερινή (+13%), News 24/7 (+11%), in.gr (+10%), ΤΑ ΝΕΑ (+8%), ΕΡΤnews και Alpha (+7%), ενώ ακόμα και μέσα με έντονο ιδεολογικό αποτύπωμα όπως η Εφημερίδα των Συντακτών σημειώνουν +7%.

Αν και η έρευνα βασίζεται σε τυχαίο δείγμα μέσων και κοινού, είναι ενδεικτική της γενικευμένης δυσπιστίας απέναντι στα ΜΜΕ στην Ελλάδα αλλά και της ειδικής αποδοκιμασίας που φαίνεται να δέχεται ο ΣΚΑΪ, σε αντίθεση με την εικόνα εγκυρότητας που φιλοδοξεί να προβάλλει.

Το ερώτημα παραμένει: θα προβληματιστούν στο Φάληρο ή θα αγνοήσουν το μήνυμα;

Ανυποχώρητος ο Σαββίδης: Στόχος το OPEN για τους αγώνες του ΠΑΟΚ

Παραμένει σταθερή η πρόθεση του Ιβάν Σαββίδη να μεταδίδονται από τη συχνότητα του OPEN οι εντός συνόρων αγώνες του ΠΑΟΚ για τη σεζόν 2025–2026. Σύμφωνα με κύκλους προσκείμενους στον ισχυρό άνδρα της ΠΑΕ, δεν έχει αλλάξει τίποτα στην επιθυμία του να αξιοποιήσει το τηλεοπτικό «όπλο» του Ομίλου του για τη μετάδοση των αγώνων της ομάδας.

Παρά τις συζητήσεις του προηγούμενου διαστήματος, ούτε η NOVA ούτε η COSMOTE TV έχουν επανέλθει με βελτιωμένες οικονομικές προτάσεις, γεγονός που ενισχύει το ενδεχόμενο το OPEN να αποτελέσει τη βασική τηλεοπτική στέγη του ΠΑΟΚ για τη νέα χρονιά.

Η πλευρά Σαββίδη εμφανίζεται ανυποχώρητη στις απαιτήσεις της, διαμηνύοντας ότι εάν δεν υπάρξει σύντομα ανταγωνιστική πρόταση από τα συνδρομητικά κανάλια, το OPEN θα αναλάβει την αποκλειστική κάλυψη των εντός έδρας αγώνων της ομάδας στην εγχώρια διοργάνωση.

FLYMEDIA: Η Λένα Φλυτζάνη φτιάχνει τα δικά της φτερά

Μια νέα δημοσιογραφική εταιρεία προσγειώθηκε στο μητρώο επιχειρήσεων με πιλότο τη Λένα Φλυτζάνη. Η FLYMEDIA Ε.Ε., με έδρα το Χαϊδάρι, ιδρύθηκε στις 18 Ιουνίου 2025 και έχει ως αντικείμενο την παροχή δημοσιογραφικού περιεχομένου και υπηρεσιών ανεξάρτητου ρεπορτάζ. Διαχειρίστρια και κύρια εταίρος (99,8%) είναι η ίδια η Φλυτζάνη, ενώ το υπόλοιπο 0,2% ανήκει στον Σωτήρη Παπανδρέου.

Η Λένα Φλυτζάνη, μια από τις λίγες παρουσίες του ΣΚΑΙ που κατάφεραν να κρατήσουν απόσταση από τη γνωστή «τοξικότητα» του τηλεοπτικού παιδιού του Ομίλου Αλαφούζου, φαίνεται να ανοίγει νέους διαύλους. Η αποστασιοποίησή της —που μπορεί να κόστισε σε τηλεθέαση, αλλά όχι σε αξιοπιστία— έχει κάνει το όνομά της να φιγουράρει σε μεταγραφικά σενάρια μεγάλων καναλιών.

Παρότι δεσμευμένη συμβολαιακά, δύο μεγάλα ιδιωτικά κανάλια φέρονται να έχουν προσεγγίσει τη Φλυτζάνη.

Έλλη Κοκκίνου στον ΑΝΤ1 και… δεν έχουμε λόγια!

Κίνηση-ματ από το κανάλι του Αμαρουσίου – Φέρνει το “Don’t Forget the Lyrics” με pop ελληνικό twist

Με μια επιλογή που… τραγουδιέται, ο ΑΝΤ1 φέρνει στην prime time ζώνη το ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ – ελληνική εκδοχή του επιτυχημένου format Don’t Forget the Lyrics. Και δεν θα μπορούσε να το παρουσιάσει άλλη από την Έλλη Κοκκίνου!

Η τραγουδίστρια πέρασε από δοκιμαστικό, εντυπωσίασε με μπρίο και αυθορμητισμό και ήδη ετοιμάζεται για το πρώτο γύρισμα στα τέλη Ιουνίου. Το παιχνίδι έχει κέφι, μπάντα, παίκτες που τραγουδούν και διαγωνίζονται στο ποιος θυμάται καλύτερα τους στίχους. Αν δεν θυμάσαι… χάνεις!

Κάτι ανάλογο είχε δοκιμάσει το 2007 ο Ανδρέας Μικρούτσικος με το «Θα πεις κι ένα τραγούδι» στον Alpha – αλλά τότε η εποχή ίσως δεν ήταν έτοιμη. Τώρα, με Έλλη στο μικρόφωνο και τον ΑΝΤ1 να δίνει τον ρυθμό, το comeback του format προβλέπεται… hit!

Ο Όμιλος Πολίτη χτίζει ψηφιακό χαρτοφυλάκιο με Newsbreak και Rosa

Ενισχυμένος στον ψηφιακό στίβο επανεμφανίζεται ο Όμιλος Πολίτη, μετά την απόκτηση του 100% της εταιρείας που διαχειρίζεται την ιστοσελίδα Newsbreak, από τον Ιωάννη Φιλιππάκη. Η κίνηση έρχεται να προστεθεί στην πρόσφατη είσοδο του Ομίλου στην πλατφόρμα Rosa. Πίσω από την επέκταση, η MCN Studios του Χαράλαμπου Πολίτη (2.336 μερίδια – 280.320€), πλαισιωμένη από τους Χάρη Ραπίδη και Χρήστο Παπαθανάση, με 292 μερίδια έκαστος (35.040€).

Money drain για την ελληνική διαφήμιση

Μια αθόρυβη αλλά κολοσσιαία διαρροή συμβαίνει κάθε χρόνο στη διαφημιστική αγορά: 500 έως 600 εκατ. ευρώ φεύγουν από την Ελλάδα, κατευθυνόμενα σε πολυεθνικές πλατφόρμες όπως η Google και το YouTube. Πρόκειται για διαφήμιση που δεν τιμολογείται εγχώρια, άρα δεν αφήνει φορολογικά έσοδα, δεν δημιουργεί θέσεις εργασίας και δεν ενισχύει την τοπική παραγωγή περιεχομένου.

Νικολέττα Ράλλη: Κάποια πράγματα, για κάποια πράγματα, σε κάποια φάση

Η Νικολέττα Ράλλη μίλησε στην κάμερα του «Πρωινό Σουκού» και μας ενημέρωσε ότι συζητάει τηλεοπτικά για κάποια πράγματα. Δεν ξέρουμε ποια, δεν ξέρει ούτε εκείνη, αλλά είναι τυχερή γιατί τα πράγματα που της προτείνουν της αρέσουν, ή μπορεί να της άρεσαν αλλά να μη της άρεσαν τελικά, ή κάπως έτσι. Δοκιμαστικό πάντως έκανε, το παραδέχτηκε.

Η Μαρία Αναστασοπούλου ψάχνει… το άλλο της πρόσωπο

Μετά από σχεδόν μια δεκαετία στην «πρώτη γραμμή» της ενημέρωσης, η Μαρία Αναστασοπούλου φαίνεται πως κουράστηκε να φορά το κοστούμι της σοβαρότητας – που, όπως λέει, ούτε καν το έχει φορέσει πολύ, αλλά ήδη τη στενεύει. Σε συνέντευξή της στο «Τύπος TV», η anchorwoman του ΣΚΑΪ άφησε να εννοηθεί πως εντός της κρύβεται μια άλλη Μαρία: πιο ανάλαφρη, πιο χαμογελαστή, πιο… variety.

Προς το παρόν, το alter ego της αποκαλύπτεται μόνο στο ραδιόφωνο, στην εκπομπή «Τα παιδιά της αλλαγής» (όπου, ειρήσθω εν παρόδω, αλλαγή δεν είδαμε ούτε στα jingle). Όσο για την τηλεόραση; Όπως λέει και ο κόσμος που τη σταματά στον δρόμο – «Βρε φίλε, κάνε κάτι πιο ανάλαφρο».

Το αν θα αφήσει τελικά τις ειδήσεις για κάτι πιο ελαφρύ, μένει να το δούμε.

Canal+ στην Ελλάδα: Σε αναζήτηση συνεργασιών με Έλληνες παραγωγούς

Εκπρόσωποι του γαλλικού τηλεοπτικού δικτύου Canal+ βρέθηκαν στην Αθήνα για σειρά επαφών με Έλληνες παραγωγούς, διερευνώντας το ενδεχόμενο μελλοντικών συμπαραγωγών και συνεργασιών. Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν τα χρηματοδοτικά κίνητρα που προσφέρει το ελληνικό θεσμικό πλαίσιο για οπτικοακουστικές παραγωγές, αλλά και η ποιότητα των ελληνικών σειρών.

Το Canal+, που διατηρεί διεθνή παρουσία με υψηλών προδιαγραφών παραγωγές, αναζητά εταίρους σε χώρες που συνδυάζουν φορολογικά πλεονεκτήματα και δημιουργικό ταλέντο – και η Ελλάδα βρίσκεται ψηλά στη σχετική λίστα. Οι επαφές κρίνονται εξαιρετικά ενθαρρυντικές για τη διεθνοποίηση της ελληνικής μυθοπλασίας, ενισχύοντας την εξωστρέφεια της εγχώριας τηλεοπτικής παραγωγής.

Μπάμπης Παπαδημητρίου, Δημοσιογραφία, πολιτική και τώρα… Mega!

Ο γνωστός δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ και πρώην βουλευτής της Ν.Δ., Μπάμπης Παπαδημητρίου, συμφώνησε για άμεση συνεργασία με το Mega News, το ενημερωτικό κανάλι του Βαγγέλη Μαρινάκη.

Η συμφωνία αφορά τον σχολιασμό της επικαιρότητας, κυρίως σε πολιτικά και οικονομικά ζητήματα. Το πρώτο δείγμα αναμένεται σύντομα, καθώς οι πληροφορίες κάνουν λόγο για άμεση εκκίνησή του στο νέο του ρόλο .

Διπλή αύξηση κεφαλαίου στον όμιλο 24Media του Δημήτρη Μάρη

Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 2.500.000 ευρώ για την  24Media Συμμετοχική Α.Ε., βασικού εταιρικού σχήματος του Δημήτρη Μάρη, η οποία είχε εγκριθεί από τη γενική συνέλευση των μετόχων στις 31 Δεκεμβρίου 2024.

Παράλληλα, προχώρησε και η αύξηση κεφαλαίου της 24Media Εφαρμογών Α.Ε., ύψους 1.665.000 ευρώ.

(Θλιβερή) Υπόθεση Μπάλντοκ: «Καμπάνα» σε αναμονή για ΑΝΤ1, Star και Open – Προθεσμία από το ΕΣΡ

Προθεσμία για την υποβολή υπομνήματος ζήτησαν και έλαβαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί ΑΝΤ1, Star και Open από το ΕΣΡ, αναφορικά με τον τρόπο κάλυψης του τραγικού θανάτου του ποδοσφαιριστή Τζωρτζ Μπάλντοκ. Η ανεξάρτητη αρχή εξετάζει αν υπήρξε υπέρβαση ορίων δεοντολογίας από τις εκπομπές του Γιώργου Λιάγκα, της Ζίνας Κουτσελίνη και του Πέτρου Κουσουλού, με αιχμές για εισβολή στην ιδιωτικότητα και κιτρινισμό στην ενημέρωση.

Αύξηση κεφαλαίου για την Alter Ego Ventures – Επένδυση στην Couch Heroes του Β. Βαρδινογιάννη

Κατά 120.000 ευρώ αυξήθηκε το μετοχικό κεφάλαιο της Alter Ego Ventures, εταιρείας του Ομίλου Alter Ego MME, η οποία είχε ιδρυθεί με αρχικό κεφάλαιο 100.000 ευρώ. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για επενδύσεις στον τομέα του περιεχομένου και της ψηφιακής παραγωγής, η εταιρεία απέκτησε το 1% της εταιρείας παραγωγής Couch Heroes, συμφερόντων Ιωάννη Βαρδή Βαρδινογιάννη, έναντι ποσού 110.000 ευρώ. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλάνο ενίσχυσης της παρουσίας της Alter Ego MME σε καινοτόμες μορφές ψυχαγωγίας και νεανικό περιεχόμενο.

Η σειρά «Σε ξένα χέρια» της ΕΡΤ ταξιδεύει στην Κύπρο

Με ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΡΤ, εγκρίθηκε η παραχώρηση των δικαιωμάτων μετάδοσης και διαδικτυακής διάθεσης του Α’ Κύκλου της δημοφιλούς σειράς «Σε ξένα χέρια» στο κυπριακό τηλεοπτικό δίκτυο Sigma Radio TV Public Ltd. Το συνολικό τίμημα της συμφωνίας ανέρχεται σε 35.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ και φόρων. Η συμφωνία ενισχύει την εξωστρέφεια της δημόσιας τηλεόρασης στη θητεία του προέδρου Γιάννη Παπαδόπουλου και επιβεβαιώνει τη δυναμική των ελληνικών τηλεοπτικών παραγωγών και στην κυπριακή αγορά.

Open: Ψάχνοντας τον επόμενο τηλεθεατή – Βελτιωτικές κινήσεις με στόχο την επανεκκίνηση

Μπορεί οι αποχωρήσεις προσώπων όπως ο Πέτρος Κουσουλός και η Ελένη Τσολάκη να άφησαν ανοιχτά μέτωπα στο πρόγραμμα του OPEN, όμως οι άνθρωποι του σταθμού επιμένουν… δημιουργικά. Κινητικότητα, επαφές και προσεκτικό γράψε–σβήσε στο σχεδιασμό της επόμενης σεζόν δείχνουν έναν σταθμό που –παρά τις απώλειες– προσπαθεί να καλύψει τα κενά, να ανασυνταχθεί και να ξαναβρεί τον τηλεθεατή του.

Το καλοκαιρινό δίδυμο Μαλέσκου–Κωνσταντάρα θα κάνει ντεμπούτο σύντομα, με ανοιχτό το ενδεχόμενο παράτασης και για το φθινόπωρο, αν το εγχείρημα βγει τηλεοπτικά. Ο Νίκος Στραβελάκης με τη Μίνα Καραμήτρου θα κρατούν τα πρωινά ηνία της ενημέρωσης, ενώ ο Σπύρος Χαριτάτος με τη Χριστίνα Βραχάλη αναλαμβάνουν τη μεταμεσημεριανή ζώνη.

Η Χρύσα Φωσκόλου παραμένει στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου –με τον δεύτερο παρουσιαστή να βρίσκεται υπό αναζήτηση– ενώ το όνομα του Κωνσταντίνου Μπογδάνου φέρεται να έχει “πέσει στο τραπέζι”, με φήμες που φτάνουν ως τον ΑΝΤ1.

Το ψυχαγωγικό κομμάτι δεν μένει πίσω: το OPEN έχει έρθει σε επαφή με τον Θανάση Πάτρα, αναζητώντας νέα δυναμική για το Σαββατοκύριακο.

Ίσως το Open να μην έχει ακόμα βρει τη σταθερή του φόρμα, αλλά οι κινήσεις δείχνουν έναν σταθμό που δεν τα παρατά. Αντίθετα, πειραματίζεται, παρατηρεί και επιμένει να επενδύει στον τηλεθεατή.

Next Step Media Group: Η νέα εποχή του Ομίλου Παραπολιτικά

Με περισσότερους από 300 εργαζομένους, πέντε εφημερίδες, εννέα ψηφιακές πλατφόρμες, τρεις ραδιοφωνικούς σταθμούς, τρία περιοδικά και δραστηριότητες σε συνέδρια και θεματικές εκδηλώσεις, ο Όμιλος ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ Media του Γιάννη Κουρτάκη αλλάζει πίστα.

Μετά από δύο δεκαετίες πορείας, προχωρά σε στρατηγική μετεξέλιξη, παρουσιάζοντας τη νέα του ταυτότητα: Next Step Media Group. Η μετεξέλιξη αυτή δεν είναι απλώς μια αλλαγή ονόματος. Είναι μια δήλωση εξέλιξης, εξωστρέφειας και επένδυσης στο μέλλον της ενημέρωσης.

Η νέα ταυτότητα συνοδεύεται από σημαντικές διεθνείς συνεργασίες:

  • The Times & The Sunday Times: αποκλειστική συνεργασία με τα «Παραπολιτικά» και το parapolitika.gr.
  • Daily Mail Group: περιεχόμενο υψηλής ποιότητας για την «Απογευματινή» και το iapogevmatini.gr.
  • The Economist: καθημερινή αναδημοσίευση αναλύσεων στο powergame.gr.

Η δομή του Next Step Media Group περιλαμβάνει:

  • Εφημερίδες: «Απογευματινή» (καθημερινή), «Παραπολιτικά», «Κυριακάτικη Απογευματινή», «Το Καρφί», «OnTime».
  • Digital Μέσα: parapolitika.gr, powergame.gr, energygame.gr, e-ota.gr, iapogevmatini.gr, motorone.gr, thefashionbible.gr, ontime24.gr, media.gr.
  • Ραδιόφωνα: «Παραπολιτικά» 90,1 FM, «Μελωδία Θεσσαλονίκης» 98, «Νότες» 96.
  • Περιοδικά: «Animall», «Κυνήγι και Σκοποβολή», «Car and Driver». Παράλληλα φιλοξενούνται τα «Startupper», «AI Report» και «Smart Cities».

Στο πεδίο των εκδηλώσεων και συνεδρίων, συμμετέχει στον Thessaloniki Metropolitan Summit με το Economist Impact και στην Attica Green Expo. Ενισχύει την παρουσία του σε μουσικά events, podcasts, web εκπομπές και social video παραγωγές, προσεγγίζοντας όλες τις ηλικίες.

Με 17 χρόνια αδιάλειπτης πορείας, η Next Step Media Group διεκδικεί ρόλο πρωταγωνιστή στη νέα εποχή των ελληνικών media.

«Δίκιο έχει η Καινούργιου», λέει on air ο Χρήστος Κούτρας

Νέο… μήνυμα συμπάθειας έστειλε ο Χρήστος Κούτρας στην Κατερίνα Καινούργιου, στον αέρα της εκπομπής του ΣΚΑΪ «Η Ελλάδα ψηφίζει». Ο δημοσιογράφος, σε μια αποστροφή με σαφή ειρωνική διάθεση προς τις ερωτήσεις της βραδινής εκπομπής, είπε ξεκάθαρα: «Κα. Καινούργιου, εγώ είμαι μαζί σας», διαχωρίζοντας τη θέση του. Αφορμή, ερώτηση για τον σύντροφο της παρουσιάστριας, Παναγιώτη Κουτσουμπή, που σχολιάστηκε ως ατυχής και αδιάκριτη. Με χιούμορ αλλά και αιχμές προς την παραγωγή, ο Κούτρας εμφανίστηκε να υπερασπίζεται δημόσια τη γνωστή παρουσιάστρια για δεύτερη εβδομάδα.

Διπλή κίνηση του ΑΝΤ1 με “Ο Δικαστής”

Με δυνατό καστ και διεθνές format, ο ΑΝΤ1 ρίχνει στη μάχη της prime time τη νέα δραματική σειρά «Ο Δικαστής», βασισμένη στο επιτυχημένο «Your Honor». Πρωταγωνιστούν οι Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης και Νίκος Ψαρράς, σε ρόλους δικαστή και μαφιόζου αντίστοιχα. Η παραγωγή ανήκει στην JK Productions, η σκηνοθεσία στον Κώστα Αναγνωστόπουλο, και η σειρά θα μεταδίδεται δύο φορές την εβδομάδα με συνολικά 70 επεισόδια. Πρόκειται για format που ήδη έχει διασκευαστεί σε Γαλλία, Ιταλία, Τουρκία και Κορέα, με την ιστορία να περιστρέφεται γύρω από έναν δικαστή που καλύπτει το ατύχημα του γιου του.

«Να μ’ αγαπάς»: Νέα δραματική σειρά στον ALPHA

Βασισμένη στο τουρκικό format Siyah Kalp, η σειρά «Να μ’ αγαπάς» έρχεται στον ALPHA τη νέα σεζόν, στη ζώνη 20:00, εκεί όπου βρισκόταν πέρυσι ο «Παράδεισος των Κυριών». Η παραγωγή ανήκει στην Pedio Productions, σε σκηνοθεσία Γιώργου Παπαβασιλείου. Πρωταγωνιστούν οι Ελισάβετ Μουτάφη, Μιχαήλ Ταμπακάκης, Δημήτρης Αλεξανδρής, Μέγκι Σούλι, Στάθης Σταμουλακάτος και Μάνια Παπαδημητρίου. Η πλοκή ακολουθεί δύο δίδυμα αδέλφια που αναζητούν τη βιολογική τους μητέρα, η οποία τα είχε εγκαταλείψει. Εκείνη ζει πια με νέα

Success story για τη “Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη” – τέσσερις κύκλοι και counting

Η σειρά των Ρέππα–Παπαθανασίου, παρά την ανάμεικτη τηλεοπτική της πορεία, αποδεικνύεται εξαιρετικά “επενδύσιμη”. Οι τρεις επόμενοι κύκλοι εντάχθηκαν στο ΕΚΚΟΜΕΔ, με ποσά που ξεπερνούν συνολικά τις 790.000 ευρώ σε επιλέξιμες δαπάνες και σχεδόν 315.000 ευρώ σε επιδοτήσεις. Επικεφαλής των παραγωγών η Linim Art Events. Το παράδειγμα “Μαίρη” δείχνει ότι, στην εγχώρια μυθοπλασία, το σενάριο μετρά – αλλά ο φάκελος μετράει περισσότερο.

Επιδότηση 494.000 ευρώ για τους «Φόνους» του Alpha

Η σειρά «Φόνοι στο καμπαναριό» του Alpha, σε σενάριο των Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου, εντάχθηκε στο πλαίσιο χρηματοδότησης του νόμου 4487/2017, με τη σχετική πιστοποίηση να ολοκληρώνεται από τους αρμόδιους ελεγκτές. Ο επιλεγμένος προϋπολογισμός της σειράς ανέρχεται σε 1.237.236 ευρώ, με το ύψος της επιδότησης να φτάνει τα 494.894 ευρώ (ποσοστό 40%). Δικαιούχος της χρηματοδότησης είναι η εταιρεία Filmiki Productions. Πρόκειται για μία ακόμη μεγάλη παραγωγή μυθοπλασίας που στηρίζεται από το επενδυτικό πλαίσιο ενίσχυσης οπτικοακουστικών έργων.

Καταχωρήθηκε το σήμα «ΒΑΒΟΥΡΑ» από τις Εκδόσεις Μικρός Ήρως

Με απόφαση της επιτροπής σημάτων εγκρίθηκε και δημοσιεύτηκε η καταχώρηση του απεικονιστικού σήματος «ΒΑΒΟΥΡΑ» για λογαριασμό των Εκδόσεων Μικρός Ήρως ΕΕ, με αντικείμενο παιδικά βιβλία, κόμικς και περιοδικά. Το σήμα αφορά σειρά έντυπων εκδόσεων για παιδιά και έρχεται να ενισχύσει την παρουσία του ιστορικού εκδοτικού οίκου στον χώρο της παιδικής λογοτεχνίας και των κόμικς.

Το «ESPRESSO FM» απέκτησε επίσημο σήμα

Καταχωρήθηκε με απόφαση της εξετάστριας Αλεξάνδρας Σάλτα το λεκτικό σήμα «ESPRESSO FM», έπειτα από αίτηση της εταιρείας ΑΣΠΟΝΔΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ – Ραδιοφωνικών και Οπτικοακουστικών Παραγωγών ΕΕ, στις 2 Ιουνίου 2025. Το σήμα αφορά υπηρεσίες ραδιοφωνικών μεταδόσεων και ψυχαγωγίας.

Το σήμα «ΘΗΤΑ FM» κατοχυρώθηκε επίσημα

Εγκρίθηκε στις 18 Ιουνίου 2025 η δήλωση σήματος «ΘΗΤΑ FM» από τη Μακεδονική Ενημέρωση Εκδόσεων και Εκμεταλλεύσεων Ραδιοφωνικών Επιχειρήσεων Ε.Ε., με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Το σήμα, λεκτικού τύπου, καλύπτει ραδιοφωνικές εκπομπές, ψυχαγωγία και τηλεοπτικές παραγωγές.

Μερική αποδοχή για το σήμα «CANTINA ACADEMY» της Olivemagazine

Με απόφαση του εξεταστή Λουκά Αναπλιώτη, έγινε εν μέρει δεκτή η καταχώριση του λεκτικού σήματος «CANTINA ACADEMY», που αιτήθηκε η εταιρεία Olivemagazine Ε.Ε.. Το σήμα εγκρίθηκε για τις κλάσεις 16 (έντυπα περιοδικά) και 35 (υπηρεσίες διαφήμισης), αλλά απορρίφθηκε για την κλάση 41, λόγω της λέξης «Academy», η οποία παραπέμπει σε ανώτατο πνευματικό ίδρυμα, όρος που προστατεύεται νομοθετικά.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΝΤ1: Ποιες νέες εκπομπές και σειρές έρχονται και ποιες συνεχίζουν ανανεωμένες
Η ανατροπή του ΑΝΤ1 και η νέα πρόταση εξαγοράς, ο ΣΚΑΪ σε φάση split, ο νέος ρόλος του Παπαδάκη και οι επικρατέστεροι αντικαταστάτες του και ποιοι ενδιαφέρονται για την ΕΦΣΥΝ
OPEN: Nέος εμπορικός διευθυντής Digital o Γιώργος Οικονομόπουλος
Το Action24 παίζει πλέον με όρους πανελλαδικού καναλιού – Ενισχυμένο ενημερωτικό DNA και 13ωρη καθημερινή ροή
Ηρώ Καριοφύλλη: Ρεπόρτερ, μέχρι την τελευταία ανάσα της…
Ηρώ Καριοφύλλη: Συγκινητικός αποχαιρετισμός από τον δημοσιογραφικό κόσμο
3.331.547 μοναδικοί χρήστες επέλεξαν το mononews.gr για την ενημέρωσή τους τον μήνα Ιούνιο
Το MEGA πρώτο τη σεζόν 2024-2025
Mad Video Music Awards: Στην πρώτη θέση της τηλεθέασης η μετάδοση των μουσικών βραβείων στο MEGA
Ο οργισμένος «βαλκάνιος» Ντράγκαν Σόλακ, οι cold business του Νίκου Σταθόπουλου και η διαρχία στον Alpha