array(0) {
}
        
    
Menu
0.48%
Τζίρος: 120.80 εκατ.

L’Oréal & Mugler: Η στρατηγική συμμαχία που αλλάζει το παιχνίδι στο μακιγιάζ

Media

Τηλεθέαση: «Σάρωσε» το Survivor σκαρφαλώνοντας στο 50,2%

Comments

Στα δύο μεγάλα προγράμματα της prime time ζώνης, το Survivor και τις Άγριες Μέλισσες μοιράστηκε η τηλεθέαση το βράδυ της Τρίτης, με το MasterChef να ακολουθεί.

Ειδικότερα, στο σύνολο της χρονικής διάρκειας των προγραμμάτων, το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ κράτησε την πρωτιά με μέσο όρο 31,9% στο γενικό σύνολο και 33,9% στο δυναμικό κοινό.

Το Survivor, μάλιστα, στο τέταρτο 00:45 – 00:59, σκαρφάλωσε στο 50,2% στο δυναμικό κοινό.

Στο διάστημα, όμως, μεταξύ 22:00 και 23:30 που τα προγράμματα βρέθηκαν απέναντι, οι Άγριες Μέλισσες ξεπέρασαν το Survivor.

Αναλυτικά η τηλεθέαση για το βράδυ της 16ης Φεβρουαρίου 2021

Γενικό Σύνολο

  • Survivor: 31,9%
  • Άγριες Μέλισσες: 26,8%
  • MasterChef: 17,9%
  • Αγγελική: 8,6%

Δυναμικό κοινό

  • Survivor: 33,9%
  • Άγριες Μέλισσες: 24,7%
  • MasterChef: 22,4%
  • Αγγελική: 6,8%

Διαβάστε επίσης:

Στον ΑΝΤ1 ο Σάκης Τανιμανίδης – Η επίσημη ανακοίνωση του σταθμού

Άγριες Μέλισσες: Θα καταφέρει ο Βόσκαρης να γλιτώσει; Οι περιλήψεις για την εβδομάδα 15-18/2

MasterChef 5: Γνωρίστε τους 24 παίκτες που μπήκαν στο σπίτι

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

3.288.666 μοναδικοί χρήστες επέλεξαν το mononews.gr για την ενημέρωσή τους τον μήνα Αύγουστο
28 χρόνια χωρίς την Πριγκίπισσα Νταϊάνα: Η ζωή και το στυλ που άφησε εποχή
Πρεμιέρα αύριο για το νέο πρόγραμμα του Action 24
Εριέττα Κούρκουλου Λάτση – Βύρων Βασιλειάδης: Φωτογραφίες από τη βάπτιση του γιου τους Λέοντα στην Πάρο
Ο ΣΚΑΙ και το όνειρο Ζούλα, ο Ρουβάς ρεπόρτερ, οι μεταγραφές «αεροδρομίου» στην ΕΡΤ, ποιος πήρε το Attica TV και οι νέοι στόχοι του Κυριακού
Ο εμβληματικός Edward Enninful στην Αθήνα
Ο θρίαμβος της Rolex στα Hamptons
Σακίρα: Tα ελληνικά καλοκαίρια και ο πρώτος μεγάλος έρωτας με Έλληνα ναυτικό
Resort Retail: Το νέο χρυσωρυχείο της μόδας μέσα στα luxury hotels
Η Laopu και το στοίχημα του κινεζικού Cartier