Μία σημαντική απώλεια είχε η Μελίνα Ασλανίδου στο 5ο live του «X Factor», το βράδυ της Πέμπτης, καθώς μία από τις διαγωνιζόμενες της ομάδας της δεν κατάφερε να κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό.
Σε μια δύσκολη μονομαχία και έπειτα από την ψηφοφορία των τηλεθεατών, υποψήφιοι προς αποχώρηση βρέθηκαν η Λίλα Τριάντη και το συγκρότημα Άνω Κάτω.
Η Λίλα Τριάντη παρουσίασε μία άλλη εκδοχή της, ερμηνεύοντας το «Μίσησέ Με», συγκλονιστικό τραγούδι της Ευρυδίκης, με την υπογραφή του Γιώργου Θεοφάνους.
Από την άλλη, οι Άνω Κάτω κινήθηκαν σε ποντιακούς ρυθμούς, κερδίζοντας τις εντυπώσεις.
Οι δύο διαγωνιζόμενοι πήραν τις ίδιες ψήφους από την κριτική επιτροπή και έτσι την τελική απόφαση έλαβε το τηλεοπτικό κοινό, με βάση την ψηφοφορία.
Τις λιγότερες ψήφους συγκέντρωσε η Λίλα Τριάντη από την ομάδα της Ασλανίδου και αποχώρησε από το ανατρεπτικό «X Factor» του OPEN.
https://www.instagram.com/p/B43RHqLBz5m/
Δείτε το βίντεο:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αλεξάνδρα Σδούκου: Τσουκαλάς και ΠΑΣΟΚ νοιάζονται μόνο για το ποια παζάρια μπορεί να τους εξασφαλίσουν κάποιο δήμαρχο παραπάνω
- Φον ντερ Λάιεν: Xαιρετίζει τη συμφωνία μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου – «Ένα καθοριστικό βήμα»
- Χανιά: Συνελήφθη 45χρονη Ουκρανή για εμπρησμό από πρόθεση
- Ποια είναι η δικηγορική εταιρεία με… AI αντί για δικηγόρους που κέρδισε την πρώτη της δίκη
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.