«Group»… therapy για υψηλόβαθμο στέλεχος καναλιού με ελεύθερο χρόνο και ανησυχίες για την ΑΙ
Σοκ και δέος σε γνωστή εφαρμογή μηνυμάτων: υψηλόβαθμο στέλεχος καναλιού —με ονοματεπώνυμο – λέξη-«ταμπού», για τον φόβο των δικηγόρων, αποφάσισε να ανοίξει ομαδική συνομιλία με περίπου 70 δημοσιογράφους και πολιτικούς. Μπόνους της πρωτοβουλίας; όλοι να βλέπουν τα κινητά όλων — μια αυθεντική άσκηση στη συλλογική παραβίαση προσωπικών δεδομένων, υπό το βλέμμα του καταρρακωμένου GDPR.
Επισήμως, ο σκοπός ήταν η ανταλλαγή ειδήσεων για την τεχνητή νοημοσύνη και άλλα υπαρξιακά ενδιαφέροντα. Ανεπίσημα, το group θύμιζε περισσότερο πείραμα κοινωνικής παρατήρησης ή networking.
Κάποιοι μίλησαν για “κίνημα διασύνδεσης”, άλλοι το είδαν ως απόδειξη ότι ο ελεύθερος χρόνος περισσεύει επικίνδυνα για ένα στέλεχος που βρίσκεται προ της εξόδου. Οι πιο πονηρεμένοι πάντως ψιθυρίζουν ότι κάτι ετοιμάζεται — κοινώς δεν έχουμε ακόμη αποκωδικοποιήσει …τι θέλει να πει ο ποιητής.
Θοδωρής Κυριακού: Η διπλωματία, οι συμμαχίες και πως τα φαινόμενα απατούν για την απομάκρυνση από το σταθερό λιμάνι
Με μια εντελώς επιφανειακή ματιά ο Θοδωρής Κυριακού άφησε προσωρινά το γνώριμο λιμάνι του στη Λ. Κηφισίας, τον ΑΝΤΕΝΝΑ TV και άνοιξε πανιά για διεθνή ύδατα. Οι κινήσεις του στη Νέα Υόρκη, η στρατηγική συμμαχία με το Atlantic Council, η ίδρυση του AEGGIS και οι επαφές του με παγκόσμιους ηγέτες και επιχειρηματίες δείχνουν έναν άνθρωπο που δεν φοβάται να δοκιμάσει νέες ρότες. Όσοι τον γνωρίζουν κοινωνικά λένε πως κυνηγά νέες περιπέτειες, νέες “συμμαχίες” — και νέους φίλους, ένας από τους οποίους ακούει στο όνομα… Τραμπ.
Δεν είναι τυχαίο ότι η γνωριμία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τη νέα πρέσβη των ΗΠΑ στην Αθήνα, Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, έγινε στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας του ίδιου — άλλο ένα σημάδι ότι ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ κινείται πλέον με συντεταγμένες Νέας Υόρκης και Ουάσινγκτον.
Κι όμως, όσοι τον ξέρουν πραγματικά ξέρουν και κάτι ακόμη: όσο κι αν ανοίγεται στα διεθνή νερά, το σταθερό του λιμάνι παραμένει ο ΑΝΤΕΝΝΑ. Για τον Κυριακού, το κανάλι δεν είναι απλώς μια επιχείρηση· είναι το «παιδί» του, το δημιούργημα του πατέρα του, μέλος της οικογένειας. Μπορεί να ταξιδεύει, αλλά η «άγκυρα» μένει πάντα εδώ.
Ο ίδιος παρακολουθεί κάθε λεπτομέρεια που αφορά το τηλεοπτικό brand — από τις μετρήσεις τηλεθέασης μέχρι τις νέες εκπομπές — και, όπως λένε στελέχη του Ομίλου, έχει ήδη κάνει κινήσεις που αποδίδουν καρπούς: μέσα στον πρώτο μήνα της νέας σεζόν, τα νούμερα του ΑΝΤ1 ανεβαίνουν αργά αλλά σταθερά.
Ο Κωνσταντίνος Ζούλας σε ενισχυμένο διπλό ρόλο στον ΣΚΑΪ, νέος Γενικός Διευθυντής ο Βασίλης Κρητικός
Ο Κωνσταντίνος Ζούλας αναλαμβάνει πλέον έναν διπλό και ανανεωμένο ρόλο, καθώς ορίζεται Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου (θέση που κατείχε μέχρι πρότινος ο Γιάννης Αλαφούζος) και Εντεταλμένος Σύμβουλος Ενημέρωσης, διατηρώντας ταυτόχρονα τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου (CEO) στον ΣΚΑΙ. Με αυτόν τον τρόπο, παραμένει στο επίκεντρο της στρατηγικής και της κατεύθυνσης του Ομίλου, με καθοριστικό λόγο τόσο στη χάραξη της πολιτικής ενημέρωσης όσο και στη συνολική διοίκηση.
Δίπλα του τοποθετείται πλέον ο Βασίλης Κρητικός, ο οποίος αναλαμβάνει Γενικός Διευθυντής του Ομίλου ΣΚΑΪ. Αποστολή του είναι ο συντονισμός όλων των επιμέρους τμημάτων και η ενίσχυση της λειτουργικής συνοχής του οργανισμού — ένας ρόλος που σηματοδοτεί τη βούληση για πιο συγκροτημένη και αποδοτική διοικητική λειτουργία.
Προηγήθηκε έντονο παρασκήνιο πριν την επίσημη ανακοίνωση της νέας εταιρικής δομής στον Όμιλο ΣΚΑΪ. Σύμφωνα με πληροφορίες, όλα τελούσαν υπό την αίρεση μιας συνολικής συμφωνίας μεταξύ του καναλάρχη Γιάννη Αλαφούζου και του CEO Κ. Ζούλα που θα διασφάλιζε την προσαρμογή και τη δρομολόγηση του Ομίλου σε σταθερές «ράγες» επιτυχίας – είτε στο πεδίο του προγράμματος, είτε των εμπορικών εσόδων. Οι ίδιες πηγές ανέφεραν ότι υπήρξαν συζητήσεις για εναλλακτικά σενάρια, ωστόσο τελικά επικράτησε η προοπτική της παραμονής του Κωνσταντίνου Ζούλα, με διευρυμένες αρμοδιότητες και ρόλο-κλειδί στη νέα εποχή του σταθμού.
Ισαβέλλα Σασλόγλου: Το «μαγικό ραβδί» του 1 εκατομμυρίου –υπό το βλέμμα του Χρήστου Παναγιωτόπουλου
Η Ισαβέλλα Σασλόγλου, Διευθύντρια Προγράμματος του Open, προέρχεται από τη Barking Well Media του Νίκου Κοκλώνη — μια μεταγραφή που είχε προκαλέσει συζητήσεις όταν ανακοινώθηκε, καθώς συνδέθηκε με την προσπάθεια του σταθμού του Ιβάν Σαββίδη να ανανεώσει ριζικά το ψυχαγωγικό του προφίλ. Με πολυετή εμπειρία σε ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς αλλά και στην ΕΡΤ, η Σασλόγλου θεωρείται ένα από τα πιο έμπειρα και ευέλικτα στελέχη της ελληνικής τηλεόρασης.
Σήμερα, καλείται να κάνει το ακατόρθωτο: να «χτίσει» ψυχαγωγικό πρόγραμμα με budget που δεν ξεπερνά το 1 εκατομμύριο ευρώ — όταν οι ανταγωνιστές της διαθέτουν 25, 30 ή και περισσότερα για την ίδια αποστολή.
Η Σασλόγλου γνωρίζει καλά ότι δεν μπορεί να κριθεί με τα ίδια μέτρα και σταθμά με τους υπόλοιπους διευθυντές προγράμματος. Εκείνοι παίζουν με άπλετους πόρους· εκείνη, με επινοητικότητα, πείσμα και στρατηγική.
Όλα αυτά, φυσικά, συμβαίνουν υπό το άγρυπνο βλέμμα του γενικού διευθυντή, Χρήστου Παναγιωτόπουλου. Ο άνθρωπος που σηκώνει το βάρος του σταθμού και χαράζει τη συνολική στρατηγική, εξασφαλίζει ότι η τηλεοπτική μηχανή του Open έχει περάσει με επιτυχία το «ΚΤΕΟ» και ξαναβγαίνει στον δρόμο του ανταγωνισμού.
Θανάσης Λάλας: «Fake news» τα σενάρια ένταξής μου στο κόμμα Τσίπρα
Ο δημοσιογράφος Θανάσης Λάλας διέψευσε κατηγορηματικά τα σενάρια που τον ήθελαν να εντάσσεται στο νέο κόμμα του Αλέξη Τσίπρα, αρνούμενος κάθε εμπλοκή του με το επικοινωνιακό επιτελείο του πρώην πρωθυπουργού.
Διαχωρίζει τη θέση του πριν το δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ ο Μάνος Βουλαρίνος
Ο Μάνος Βουλαρίνος, έρχεται από τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου και καθημερινά στις 19.35 στον ΣΚΑΪ, με μία καινούρια εκπομπή αιχμηρού σχολιασμού, έτοιμος να… διαχωρίσει τη θέση του!
Ειδήσεις Ντοτ Κομ Α.Ε.: Ζημιογόνο το 2024 – μείωση εσόδων, πίεση στη ρευστότητα αλλά στήριξη από τον βασικό μέτοχο
Επιδείνωση στα οικονομικά αποτελέσματα παρουσίασε η Ειδήσεις Ντοτ Κομ Ανώνυμη Ραδιοτηλεοπτική & Εμπορική Εταιρεία Παροχής Πληροφόρησης & Ενημέρωσης (ΣΚΑΙ) για τη χρήση που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σύμφωνα με τις δημοσιευμένες ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της.
Αποτελέσματα χρήσης
Σε επίπεδο Εταιρείας, το αποτέλεσμα προ φόρων ήταν ζημιογόνο κατά €7,82 εκατ., έναντι κερδών €1,91 εκατ. το 2023. Μετά φόρων, οι ζημιές ανήλθαν σε €8,11 εκατ., έναντι καθαρών κερδών €1,68 εκατ. την προηγούμενη χρήση.
Σε επίπεδο Ομίλου, οι ζημιές προ φόρων διαμορφώθηκαν στα €7,14 εκατ. και μετά φόρων στα €7,70 εκατ., ενώ το 2023 είχαν καταγραφεί κέρδη €3,00 εκατ. προ φόρων και €2,59 εκατ. μετά φόρων.
Κύκλος εργασιών και έσοδα
Ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας μειώθηκε κατά 3,53%, στα €60,42 εκατ., έναντι €62,63 εκατ. το 2023. Σε επίπεδο Ομίλου, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα €66,85 εκατ., σημειώνοντας πτώση 1,36% σε σχέση με τα €67,77 εκατ. της προηγούμενης χρήσης. Η μείωση αποδίδεται κυρίως στη συρρίκνωση των τηλεοπτικών εσόδων.
Τα λοιπά έσοδα της Εταιρείας ανήλθαν σε €7,23 εκατ., έναντι €9,89 εκατ. το 2023, ενώ σε επίπεδο Ομίλου περιορίστηκαν στα €6,59 εκατ., από €9,66 εκατ. την προηγούμενη χρήση.
Κόστη και δαπάνες
Το κόστος πωληθέντων αυξήθηκε οριακά κατά 0,59% στην Εταιρεία, στα €59,75 εκατ., και κατά 0,97% στον Όμιλο, στα €62,82 εκατ.
Οι λοιπές λειτουργικές δαπάνες (διοικητικά, διάθεσης και χρηματοοικονομικά έξοδα) παρουσίασαν μικρή κάμψη: 0,92% στην Εταιρεία, στα €16,39 εκατ., και 0,86% στον Όμιλο, στα €17,77 εκατ.
Ενεργητικό και υποχρεώσεις
Το σύνολο του ενεργητικού της Εταιρείας ανήλθε στα €133,71 εκατ., έναντι €134,26 εκατ. το 2023. Σε επίπεδο Ομίλου, ανήλθε στα €136,46 εκατ., από €136,15 εκατ. το προηγούμενο έτος. Η αύξηση των μη κυκλοφοριακών περιουσιακών στοιχείων οφείλεται κυρίως στην ενίσχυση των άυλων περιουσιακών στοιχείων.
Οι μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις της Εταιρείας υποχώρησαν στα €19,06 εκατ. (από €26,06 εκατ.), ενώ οι βραχυπρόθεσμες αυξήθηκαν στα €83,49 εκατ. (από €68,95 εκατ.). Σε επίπεδο Ομίλου, οι μακροπρόθεσμες διαμορφώθηκαν σε €19,87 εκατ. και οι βραχυπρόθεσμες σε €85,42 εκατ., έναντι €25,98 εκατ. και €71,30 εκατ. αντίστοιχα.
Η μεταβολή αυτή αποδίδεται κυρίως στη μεταφορά μέρους των μακροπρόθεσμων δανειακών υποχρεώσεων στις βραχυπρόθεσμες, καθώς και στην αύξηση της χρηματοδότησης μέσω factoring.
Τα ίδια κεφάλαια της Εταιρείας μειώθηκαν στα €31,16 εκατ., από €39,24 εκατ. το 2023, ενώ σε επίπεδο Ομίλου διαμορφώθηκαν στα €31,17 εκατ., έναντι €38,87 εκατ. την προηγούμενη χρήση, εξέλιξη που αντανακλά τη ζημιογόνο χρήση του 2024.
Κίνδυνος Ρευστότητας και Χρηματοοικονομική Στήριξη
Κατά την 31/12/2024, το κεφάλαιο κίνησης του Ομίλου και της Εταιρείας ήταν αρνητικό, καθώς οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις υπερέβησαν τα κυκλοφορούντα στοιχεία ενεργητικού κατά €25,56 εκατ. και €28,40 εκατ. αντίστοιχα.
Η Διοίκηση εκτιμά ότι δεν θα προκύψουν προβλήματα ρευστότητας, διαβεβαιώνοντας ότι οι υποχρεώσεις θα εξοφληθούν κανονικά.
Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου
Στις 30 Απριλίου 2025, η Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Μητρικής Εταιρείας αποφάσισε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά €4,42 εκατ., με έκδοση 12.642.307 νέων ονομαστικών μετοχών ονομαστικής αξίας €0,35 η καθεμία.
Η αύξηση καλύφθηκε εξ ολοκλήρου από τον βασικό μέτοχο κ. Ιωάννη Αλαφούζο.
Νέο Ομολογιακό Δάνειο
Περαιτέρω, στις 31 Ιουλίου 2025, ο Όμιλος προχώρησε σε σύναψη νέου ομολογιακού δανείου ύψους €16,5 εκατ. με άμεση εκταμίευση, με στόχο την αναχρηματοδότηση δύο υφιστάμενων ομολογιακών δανείων:
– Δάνειο αρχικού ποσού €15 εκατ., υπολοίπου €10 εκατ., με λήξη 31/12/2026
– Δάνειο με εγγύηση της ΕΑΤ, αρχικού ποσού €14 εκατ., υπολοίπου €6,5 εκατ., με λήξη 31/07/2025
Η διάρκεια του νέου ομολογιακού ορίστηκε έως 31 Δεκεμβρίου 2031, βελτιώνοντας σημαντικά το προφίλ αποπληρωμών του Ομίλου.
ΣΚΑΪ: Το εξώδικο, η οργή του Κουρδή και το μπέρδεμα της διοίκησης
Σε νέο γύρο έντασης οδηγούνται οι σχέσεις του Γιώργου Κουρδή και της Ευλαμπίας Ρέβη με τον ΣΚΑΪ, μετά το εξώδικο που απέστειλε η διοίκηση του σταθμού μέσω εξωτερικής νομικής εταιρείας.
Το έγγραφο, ιδιαίτερα αυστηρό σε ύφος, απευθύνεται αποκλειστικά στον Γιώργο Κουρδή, κατηγορώντας τον ότι δεν έχει προσέλθει στην εργασία του και “προτείνοντάς” του να επιστρέψει ως ρεπόρτερ στο δελτίο ειδήσεων ή να συμμετάσχει σε εβδομαδιαία εκπομπή – προφανώς εννοεί το Prime Time.
Μόνο που ο δημοσιογράφος προσελήφθη τον Δεκέμβριο του 2024 ως παρουσιαστής, αφήνοντας τη θέση του στον Alpha μετά από 30 χρόνια συνεχούς παρουσίας στα μεγάλα κανάλια. Και σήμερα, αντί για εκπομπή – για την οποία είχε μετακινηθεί – του προτείνεται μικρόφωνο και δρόμος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο ο Κουρδής όσο και η Ρέβη πηγαίνουν καθημερινά στις εγκαταστάσεις του ΣΚΑΪ, τηρώντας τις υποχρεώσεις τους, παρά την απουσία σαφούς καθημερινής απασχόλησης.
Ο Κουρδής, σύμφωνα με πληροφορίες, ετοιμάζει απάντηση με δικό του εξώδικο στις αρχές της επόμενης εβδομάδας και δεν αποκλείεται να ακολουθήσει αγωγή κατά του σταθμού για παραβίαση των συμβατικών του όρων.
Η Μαραγκουδάκη πήρε τον νόμο στα χέρια της στο “Όπου Υπάρχει Ελλάδα” – ο Τσιμιτσέλης … μαθαίνει τα ονόματα
Η Άλκηστη Μαραγκουδάκη, από τις πλέον έμπειρες, μεθοδικές και αποφασιστικές διευθύντριες προγράμματος της ελληνικής τηλεόρασης, φαίνεται πως πήρε τον νόμο στα χέρια της.
Βλέποντας το “Όπου Υπάρχει Ελλάδα” του ΣΚΑΪ να κινείται σε χαμηλές πτήσεις – γύρω στο 2% στα δυναμικά κοινά – κάλεσε την ομάδα της εκπομπής σε μια ειλικρινή και απαιτητική συζήτηση. «Πρέπει να ψάχνετε πιο δυνατά θέματα, να το πιστέψετε λίγο παραπάνω», είπε.
Το αποτέλεσμα δεν άργησε να φανεί. Η ομάδα, αφυπνισμένη και πιο συγκεντρωμένη, ανέβασε ρυθμούς και τα νούμερα άρχισαν να δείχνουν μικρή ανάκαμψη.
Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί πως στη συγκεκριμένη σύσκεψη δεν συμμετείχε ο παρουσιαστής, ο ηθοποιός Γιάννης Τσιμιτσέλης, που ανέλαβε φέτος τη θέση του Γιώργου Κουρδή και της Ευλαμπίας Ρέβη.
Ευγενής, συμπαθής και πάντα διακριτικός με τους δημοσιογράφους, αλλά —όπως λένε όσοι γνωρίζουν το ρεπορτάζ— δεν έχει ακόμα «μπει στο πνεύμα» της εκπομπής. Δεν συμμετέχει στις δημοσιογραφικές συσκέψεις και φτάνει στο στούντιο περίπου μιάμιση ώρα πριν από την έναρξη, την ώρα που η υπόλοιπη ομάδα έχει ήδη περάσει ώρες ετοιμασίας.
Μικρή λεπτομέρεια, αλλά χαρακτηριστική: ο Γιάννης έχει τη συνήθεια ή να μην απευθύνεται στους ρεπόρτερ με το όνομά τους ή να τους αποκαλεί με το μικρό, δείγμα, ίσως, του ότι ακόμη προσαρμόζεται στον τηλεοπτικό χώρο της ενημέρωσης.
«Flat Hunters»: Η νέα εκπομπή ακινήτων έρχεται στον ΑΝΤ1 το 2026
Μια νέα lifestyle–real estate εκπομπή ετοιμάζει ο ΑΝΤ1 για το πρόγραμμά του, με τίτλο «Flat Hunters», στην οποία τρεις μεσίτες αναλαμβάνουν να βοηθήσουν υποψήφιους ενοικιαστές ή αγοραστές να βρουν το ιδανικό τους σπίτι.
Στο concept της εκπομπής, οι «κυνηγοί ευκαιριών» παρουσιάζουν στους συμμετέχοντες διαφορετικές επιλογές ακινήτων, επιχειρώντας να εντοπίσουν εκείνο που πληροί τις προδιαγραφές ή πλησιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο στις επιθυμίες τους.
Το «Flat Hunters» βρίσκεται ήδη σε στάδιο προετοιμασίας και αναμένεται –εκτός απροόπτου ή αλλαγής προγραμματισμού– να ενταχθεί στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1 μέσα στο 2026.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέσω της επίσημης φόρμας στην ιστοσελίδα του σταθμού: antenna.gr/watch/1916998/flat-hunters-dilose-tora-symmetoxi.
Business as usual: Το MEGA επιστρέφει στη Nova – δύο χρόνια μετά τον “τηλεοπτικό πόλεμο”
Δύο χρόνια και τρεις μήνες μετά τη ρήξη του καλοκαιριού του 2023, η Nova και η Alter Ego Media γυρίζουν σελίδα. Οι δύο όμιλοι ανακοίνωσαν την έναρξη μιας νέας συνεργασίας για τη μετάδοση των καναλιών MEGA και MEGA News μέσω δορυφόρου και της πλατφόρμας EON, σηματοδοτώντας την επιστροφή του MEGA Channel στη Nova.
Με τη συμφωνία αυτή, οι συνδρομητές της Nova αποκτούν και πάλι πρόσβαση στο πλούσιο πρόγραμμα του MEGA, από τις δημοφιλείς σειρές και τα ενημερωτικά δελτία έως το 24ωρο ενημερωτικό κανάλι MEGA News. Για τη Nova, μέλος της United Group, η συνεργασία ενισχύει τη στρατηγική της για την παροχή ποιοτικού, πολυθεματικού περιεχομένου, ενώ για την Alter Ego Media διευρύνει την απήχηση του MEGA σε ένα ευρύτερο κοινό συνδρομητών.
Alter Ego Media: Ισχυρή επενδυτική δυναμική και νέα εποχή με Ευαγγελάτο – Στεφανίδου στο μετοχικό σχήμα
Σε τροχιά σταθερής ανάπτυξης κινείται η Alter Ego Media, με τις πωλήσεις του α’ εξαμήνου του 2025 να φτάνουν τα 56,52 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 11,7% σε σχέση με το 2024. Η αύξηση αποδίδεται κυρίως στη βελτίωση των διαφημιστικών εσόδων, στην ενίσχυση της τηλεοπτικής και ραδιοφωνικής δραστηριότητας και στη δυναμική του ψηφιακού περιεχομένου.
Οι πωλήσεις του τομέα εκδόσεων ανήλθαν σε 19,11 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 9,9%, ενώ ο τομέας ευρυεκπομπής και οπτικοακουστικής παραγωγής έφτασε τα 40,02 εκατ. ευρώ, με άνοδο 7%. Παράλληλα, τα αδιάθετα κεφάλαια ύψους 43,55 εκατ. ευρώ από την εισαγωγή της εταιρείας στο Χρηματιστήριο παραμένουν σε προθεσμιακές και όψεως καταθέσεις, ενόψει των προγραμματισμένων επενδύσεων για τα επόμενα έτη.
Μέσα σε αυτό το περιβάλλον κεφαλαιακής ενίσχυσης, η εταιρεία προχώρησε και σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 2 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο της συμφωνίας εξαγοράς των ιστοσελίδων Newsit και TLife από τους Νίκο Ευαγγελάτο και Τατιάνα Στεφανίδου, οι οποίοι εισέρχονται πλέον στο μετοχικό σχήμα της Alter Ego Media. Η αύξηση καλύφθηκε πλήρως από τις κυπριακές εταιρείες Dorseta Investments Ltd και Trevanco Investments Ltd, με συμμετοχή 1 εκατ. ευρώ έκαστη, ανεβάζοντας το συνολικό μετοχικό κεφάλαιο στα 58,49 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα, ο όμιλος συνεχίζει την ψηφιακή και θεματική του επέκταση με τη λειτουργία τριών fast channels – Mega News, Mega Kids και Mega Sports – τα οποία μεταδίδονται μέσω της πλατφόρμας Mega Play, του megatv.com και της Cosmote TV, ενισχύοντας τη στρατηγική παρουσίας του σε όλο το φάσμα των οπτικοακουστικών μέσων.
Η Alter Ego Media, συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη, διαθέτει ευρύ χαρτοφυλάκιο συμμετοχών, μεταξύ των οποίων οι:
One Digital Services, Τηλέτυπος Υπηρεσίες Ltd, My Radio, Alter Ego Studios, More Media, Alter Ego Ventures, καθώς και συμμετοχές 12,94% στη Digea και 16,53% στην Τηλεοπτικά Δικαιώματα Α.Ε..
Η Alter Ego Media επεκτείνεται σε ταινίες, μέλος της Egta
Από το δεύτερο εξάμηνο του 2025, η εταιρεία μπαίνει και στην παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών, ως παραγωγός ή συμπαραγωγός, στοχεύοντας στην ενίσχυση της ελληνικής κινηματογραφικής δημιουργίας με τη στήριξη του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, Οπτικοακουστικών Μέσων και Δημιουργίας (Creative Greece)- ΕΚΚΟΜΕΔ. Τα ονόματα των πρώτων ταινιών αναμένονται σύντομα.
Παράλληλα, η Alter Ego Media εντάχθηκε στον ευρωπαϊκό οργανισμό Egta, που εκπροσωπεί περισσότερες από 180 εμπορικές τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές πλατφόρμες σε 40 αγορές παγκοσμίως, προσφέροντας δίκτυα, εκπαίδευση και στρατηγικά εργαλεία στα μέλη του.
Μέσω… Κύπρου η «Εφημερίδα των Συντακτών» – Ομαλοποίηση και νέα εποχή στα οικονομικά
Σε κυπριακή εταιρεία που ελέγχει και τη Ναυτεμπορική περνά, έως το τέλος του έτους, το 51% της εταιρείας «Ανεξάρτητα Μέσα Ενημέρωσης», που εκδίδει την «Εφημερίδα των Συντακτών».
Στο πλαίσιο της μεταβίβασης έχει ήδη ξεκινήσει η πληρωμή όλων των οφειλών προς το προσωπικό, ενώ προβλέπεται ότι κάθε δημοσιογράφος θα λάβει περί τα 30.000 ευρώ, ποσό που αφορά αποπληρωμή δεδουλευμένων και τακτοποίηση παλαιών υποχρεώσεων. Στη συνέχεια θα εξοφληθούν οι συνεργάτες με δελτίο παροχής υπηρεσιών και οι υπόλοιποι προμηθευτές.
Σύμφωνα με στελέχη της εφημερίδας, η κρίση των τελευταίων ετών έχει αποσοβηθεί και το κλίμα στο εσωτερικό του newsroom χαρακτηρίζεται πλέον σταθερό και αισιόδοξο. Οι συντάκτες συνεχίζουν στο ίδιο δημοσιογραφικό μοτίβο, χωρίς αλλαγές στη γραμμή ή στην ανεξαρτησία του περιεχομένου.
Σε οικονομικό επίπεδο, η εταιρεία Ανεξάρτητα Μέσα Ενημέρωσης κατέγραψε κύκλο εργασιών 4,79 εκατ. ευρώ το 2024, έναντι 4,68 εκατ. το 2023, με ζημίες 231.807 ευρώ (έναντι 98.423 ευρώ πέρυσι). Παρά τα αρνητικά ίδια κεφάλαια ύψους 626.767 ευρώ και τις σωρευμένες ζημίες που ανέρχονταν σε 1,21 εκατ. ευρώ, τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2025 δείχνουν σαφή βελτίωση, με τις ζημίες μειωμένες κατά 90,7% και τα έσοδα αυξημένα, ενώ οι δαπάνες υποχώρησαν σημαντικά.
Το ΕΣΡ καθάρισε τον Βελόπουλο για τη “ρητορική μίσους” — Όχι και για τις κηραλοιφές
Το ΕΣΡ “έσβησε” τα πρόστιμα για τη ρητορική μίσους έναντι μεταναστών που είχαν επιβληθεί σε περιφερειακά κανάλια λόγω εκπομπών του Κυριάκου Βελόπουλου το 2019 — αλλά κράτησε εκείνα που αφορούν τις παραπλανητικές τηλεπωλήσεις των περίφημων κηραλοιφών.
Μετά από αιτήσεις θεραπείας επτά σταθμών, μεταξύ των οποίων το Epsilon (Ναυτεμπορική TV), το Kontra και το Κρήτη 1, το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο — με πλειοψηφία 7-1 — αποφάσισε να μετατρέψει τα πρόστιμα των 20.000 ευρώ για «ρητορική μίσους» σε απλές συστάσεις.
Οι σταθμοί υποστήριξαν πως ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης μιλούσε πολιτικά, εκφράζοντας τις θέσεις του κόμματός του, και ότι η επιβολή τόσο υψηλών προστίμων ήταν δυσανάλογη. Το ΕΣΡ έκανε δεκτά τα επιχειρήματα, επικαλούμενο λόγους ελευθερίας του λόγου και οικονομικής επιβάρυνσης.
Ωστόσο, τα πρόστιμα των 15.000 ευρώ για παραπλανητικά μηνύματα τηλεπώλησης παρέμειναν στο ακέραιο — με το ΕΣΡ να θεωρεί ότι οι συγκεκριμένες πρακτικές παραπλανούσαν το κοινό.
«Ώρα για ψυχαγωγία» στο Open – Η Ναταλία Ανδρικοπούλου στην ομάδα του Θανάση Πάτρα
Ο Θανάσης Πάτρας επιστρέφει στην τηλεόραση μέσα από τη συχνότητα του Open με τη νέα εκπομπή «Ώρα για ψυχαγωγία», που κάνει πρεμιέρα στο τελευταίο δεκαήμερο του Οκτωβρίου. Πρόκειται για ένα φρέσκο, εξωστρεφές ψυχαγωγικό μαγκαζίνο που θα μεταδίδεται καθημερινά από τις 14:15 έως τις 15:30, δίνοντας ρυθμό και χαμόγελο στα μεσημέρια μας.
Στο πλευρό του Θανάση Πάτρα θα βρίσκονται η Άννα Ζηρδέλη και ο Γιώργος Κρικοριάν, ενώ το μηντιακό και τηλεοπτικό αναλαμβάνει η Ναταλία Ανδρικοπούλου. Η έμπειρη δημοσιογράφος, με τη γνώση και το τηλεοπτικό της ταμπεραμέντο, έρχεται να προσθέσει κύρος και σωστή πληροφόρηση, παρουσιάζοντας με τον δικό της τρόπο τις πιο ενδιαφέρουσες ειδήσεις από τον χώρο της showbiz και της ψυχαγωγίας.
Τι αναλαμβάνει η Κική Μαλέρδου στο Antenna Media Group
Η Κική Μαλέρδου εντάσσεται στο δυναμικό του Antenna Media Group, αναλαμβάνοντας τη θέση της Commercial Manager Radio & Events.
Πρόκειται για ένα έμπειρο στέλεχος στον χώρο των media, με πολυετή παρουσία στη ραδιοφωνική αγορά. Έχει εργαστεί σε σημαντικά brands του χώρου, όπως οι 92,9 Kiss FM, Rebel 105,2 και Athens Voice Media Group (AV & Voice 102,5), έχοντας αναπτύξει εκτεταμένη εμπειρία σε τομείς εμπορικής διαχείρισης, συνεργασιών και εκδηλώσεων.
Γιατί έκαναν στάση εργασίας χθες στην ΕΡΤ; Γιατί απεργεί η ΠΟΣΠΕΡΤ την Τρίτη;
Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ, μέσω των σωματείων ΠΑΣΥΜΗΤΕ και ΠΣΥΠ ΕΡΤ, πραγματοποίησαν δίωρη στάση εργασίας την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025 (12:00–14:00).
Η κινητοποίηση έγινε για να διεκδικήσουν:
– την ένταξη των αιτημάτων τους στο νομοσχέδιο για την ΕΡΤ,
– αυξήσεις στους μισθούς μέσω Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας,
– προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ για την κάλυψη των ελλείψεων προσωπικού,
– όχι σε νέες δαπάνες για εξοπλισμούς,
– προτεραιότητα στις δαπάνες για υγεία, παιδεία και δημόσια αγαθά,
– και διάλογο με τη διοίκηση, με στόχο μια ανοικτή και πολυφωνική δημόσια ενημέρωση.
Επιπλέον η ΠΟΣΠΕΡΤ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Προσωπικού Επιχειρήσεων Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης) έχει προκηρύξει 24ωρη απεργία από τις 05:00 το πρωί της Τρίτης 14 Οκτωβρίου έως τις 05:00 της Τετάρτης 15 Οκτωβρίου.
Η κινητοποίηση γίνεται ενάντια στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εργασίας.
ΕΡΤ: Σε εκκρεμότητα το project του Σάκη Ρουβά – Δεν έχει φτάσει ακόμη στη Διοίκηση
Παραμένει ανοιχτό και σε στάδιο διερεύνησης το project της εκπομπής που συζητείται για τον Σάκη Ρουβά στην ΕΡΤ, καθώς, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η πρόταση δεν έχει φτάσει ακόμη ούτε στον Διευθύνοντα Σύμβουλο, ούτε έχει εξεταστεί από την Επιτροπή Κοστολογίου της δημόσιας τηλεόρασης.
Πρόκειται για μια ταξιδιωτική εκπομπή με επίκεντρο την ελληνική ομογένεια, όπου ο γνωστός καλλιτέχνης θα συναντούσε επιφανείς Έλληνες του εξωτερικού και θα παρουσίαζε τις ιστορίες και τη διαδρομή τους.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η ΕΡΤ εξετάζει εναλλακτικά formats για τη νέα σεζόν, με στόχο την ενίσχυση του ψυχαγωγικού της περιεχομένου, χωρίς ακόμη να έχει ληφθεί απόφαση για τη συμμετοχή του Σάκη Ρουβά.
Επομένως, κάθε σχετική αναφορά σε «ναυάγιο» ή «απόσυρση» της εκπομπής είναι πρόωρη.
Η λάσπη έπεσε στο κενό: Δικαίωση του Κώστα Μπακογιάννη απέναντι στο «Μακελειό»
Ο πρώην δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης δικαιώθηκε στην αγωγή που είχε καταθέσει κατά της εφημερίδας «Μακελειό», για συκοφαντικά και εξυβριστικά δημοσιεύματα σε βάρος του.
Η απόφαση του δικαστηρίου έκρινε ότι τα δημοσιεύματα ήταν ψευδή και προσβλητικά, επιβεβαιώνοντας τη διαφάνεια και τη νομιμότητα με την οποία άσκησε τα καθήκοντά του. Προηγήθηκε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση, μετά την οποία οι υπεύθυνοι της εφημερίδας είχαν ζητήσει συγγνώμη.
Η απόφαση προβλέπει γενναία αποζημίωση, την οποία ο κ. Μπακογιάννης θα διαθέσει στο Ταμείο Αλληλοβοήθειας Δημοσιογράφων της ΕΣΗΕΑ. Όπως τόνισε, «άλλο η κριτική, άλλο η συκοφαντία. Η λάσπη έπεσε στο κενό – η αλήθεια μένει».
Δικαστική δικαίωση για τον Γιάννη Κουρτάκη – Η δημόσια συγγνώμη του Κώστα Μπάρκα
Δικαίωση για τον εκδότη των Παραπολιτικών Γιάννη Κουρτάκη, ο οποίος έλαβε δημόσια συγγνώμη από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κώστα Μπάρκα, μετά την ολοκλήρωση της δικαστικής διαδικασίας που αφορούσε αναρτήσεις του δεύτερου στα κοινωνικά δίκτυα το 2022.
Η υπόθεση ξεκίνησε όταν ο κ. Μπάρκας, μέσω ανάρτησής του στο Twitter (νυν Χ), είχε αναπαράγει βίντεο και ισχυρισμούς που εμφάνιζαν –ψευδώς, όπως αποδείχθηκε– τον Γιάννη Κουρτάκη να εμπλέκεται σε υπόθεση εκβιασμού πολιτικού προσώπου. Η Δικαιοσύνη, εξετάζοντας την υπόθεση, απεφάνθη ότι δεν υπήρξε καμία εμπλοκή του εκδότη των Παραπολιτικών στα καταγγελλόμενα, κρίνοντας ψευδές το περιεχόμενο των δημοσιευμάτων και των σχετικών αναρτήσεων.
Don’t shoot the Serif: Ο Βαγγέλης Σερίφης αποχώρησε από το OPEN – «Ο Μπογδάνος κάνει ρητορική μίσους»
Ο Βαγγέλης Σερίφης (NiVo) αποχώρησε από την εκπομπή «Κοινωνία Άνω Κάτω» του OPEN, εξηγώντας ότι η συνεργασία του με τον Κωνσταντίνο Μπογδάνο δεν μπορούσε να συνεχιστεί.
«Δεν τσακωθήκαμε, αλλά όταν είσαι σε μια ομάδα, γίνεσαι ομάδα. Οι ξένοι θα πουν “τι δουλειά έχεις με αυτόν;”. Το λάθος μου ήταν ότι δεν είπα από την αρχή “όχι” — έχει ρητορική μίσους», δήλωσε ο Σερίφης σε ραδιοφωνική του συνέντευξη.
Όπως είπε, η συμμετοχή του αποφασίστηκε λίγο πριν από την πρεμιέρα, ωστόσο σύντομα διαπίστωσε ότι δεν μπορούσε να συνυπάρξει σε ένα πλαίσιο με τόσο διαφορετικές πολιτικές αντιλήψεις.
«Δεν έγινε καυγάς, απλώς ενημέρωσα την παραγωγή ότι δεν μπορώ να συνεχίσω», ανέφερε, διευκρινίζοντας πως δεν έχει προσωπική διαμάχη με τον Μπογδάνο, αλλά δεν ανέχεται ρητορική μίσους.
«Διαφωνώ με το cancel culture, αλλά διαφωνώ και με τη ρητορική του», πρόσθεσε ο καλλιτέχνης, υπογραμμίζοντας ότι η απόφασή του ήταν ζήτημα αρχής και σεβασμού απέναντι στο κοινό.
Περισσότερος Κουβαράς «Στο Κέντρο»
Το Δ.Σ. της ΕΡΤ Α.Ε. ενέκρινε κατά πλειοψηφία (πέντε ψήφοι υπέρ και δύο κατά) την ανανέωση της μικτής παραγωγής της τηλεοπτικής εκπομπής «Στο Κέντρο», με παρουσιαστή τον Γιώργο Κουβαρά και εκτελεστή παραγωγής την Ελένη Χ. Αφεντάκη.
Η νέα περίοδος συνεργασίας αφορά το διάστημα από 1 Οκτωβρίου 2025 έως 31 Αυγούστου 2026 και περιλαμβάνει 48 επεισόδια διάρκειας 50 λεπτών. Σύμφωνα με την απόφαση, για το 2025 εγκρίνεται κόστος 39.606 ευρώ πλέον ΦΠΑ για τον εκτελεστή παραγωγής και 20.595,82 ευρώ πλέον ΦΠΑ για τα μέσα που συνεισφέρει η ΕΡΤ. Για το 2026, εγκρίνεται κόστος 96.186 ευρώ πλέον ΦΠΑ για τον εκτελεστή παραγωγής και 50.018,42 ευρώ πλέον ΦΠΑ για τη συμμετοχή της ΕΡΤ.
Στον ΑΝΤ1 και φέτος οι «Ράδιο Αρβύλα»
Ο ΑΝΤ1 θα συνεχίσει και τη φετινή τηλεοπτική σεζόν τη συνεργασία του με την ομάδα του Αντώνη Κανάκη, καθώς τα προγράμματα «Ράδιο Αρβύλα», «Boomers» και «Vinylio» θα προβάλλονται αποκλειστικά από το κανάλι.
IQ160: Πρεμιέρα για τον Γ’ κύκλο την Κυριακή 19 Οκτωβρίου στο Star
Το Star ανακοίνωσε την ημερομηνία πρεμιέρας του Γ’ κύκλου της επιτυχημένης σειράς “IQ160”, την Κυριακή 19 Οκτωβρίου στις 22:10.
Ζημίες για τη Nielsen το 2024
Με ζημίες έκλεισε τη χρήση του 2024 η Nielsen Company (Greece) Single Member SA, που δραστηριοποιείται στη μέτρηση τηλεθέασης στην ελληνική αγορά.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 2.625.000 ευρώ έναντι 2.660.493 ευρώ το 2023, καταγράφοντας μείωση περίπου 35.000 ευρώ. Οι ζημίες χρήσης ανήλθαν σε 329.968 ευρώ, αυξημένες σε σχέση με τις 308.592 ευρώ του προηγούμενου έτους.
ΣΚΑΪ: Ρίχνει στη μάχη το «The Wall» με τον Χρήστο Φερεντίνο
Ο ΣΚΑΪ επιστρατεύει ένα από τα πιο επιτυχημένα διεθνή τηλεπαιχνίδια, το «The Wall», και το εντάσσει στο prime time πρόγραμμά του από τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου και κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00, με παρουσιαστή τον Χρήστο Φερεντίνο.
«Maestro»: Στους Παξούς για γυρίσματα – Έρχεται ο νέος κύκλος σε MEGA και Netflix
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης επιστρέφει στα γνώριμα λημέρια των Παξών για τα γυρίσματα του νέου κύκλου επεισοδίων της επιτυχημένης σειράς «Maestro», που θα προβληθεί στο MEGA και στο Netflix.
Εκτός ERTFlix το κανάλι ΕΡΤ Music – Τι περιλαμβάνει ο νέος σχεδιασμός της ΕΡΤ
Το ΕΡΤ Music, το θεματικό μουσικό κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης, δεν περιλαμβάνεται στον υφιστάμενο σχεδιασμό για την ενίσχυση της ψηφιακής πλατφόρμας ERTFlix.
Οι τηλεθεατές που χρησιμοποιούν το ERTFlix μπορούν ήδη να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο όλα τα γραμμικά κανάλια της ΕΡΤ, καθώς και το ΕΡΤ News, το ΕΡΤ Kids, την ERT World, αλλά και τα διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα DW και TV5 Monde, τα οποία μεταδίδονται και επίγεια.
Ο Γιάννης Ιωαννίδης νέος Senior Vice President Business Development στα ITV Studios
Τη διεθνή του πορεία στον χώρο των media συνεχίζει ο Γιάννης Ιωαννίδης, αναλαμβάνοντας τη θέση του Senior Vice President Business Development στα ITV Studios, τον παγκόσμιο βραχίονα παραγωγής του ITV Group.
Η FirstView εξασφάλισε τα digital highlights της Super League
Η FirstView, η πλατφόρμα online video content που προέκυψε από τη σύμπραξη των TAF Media και ADWEB, εξασφάλισε τα αποκλειστικά δικαιώματα διανομής και εμπορικής αξιοποίησης των digital highlights της Super League για την αγωνιστική περίοδο 2025–2026, ύστερα από συμφωνία με την Percapita.
Η συμφωνία καλύπτει όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος, με εξαίρεση τους εντός έδρας αγώνες του Ολυμπιακού, και σηματοδοτεί τη δυναμική είσοδο της FirstView στο κορυφαίο επίπεδο της ελληνικής αθλητικής παραγωγής.
Παράλληλα, η FirstView επεκτείνει τη συνεργασία της με την COSMOTE TV, προσφέροντας digital περιεχόμενο υψηλής αξίας από διοργανώσεις όπως:
– το Κύπελλο Ελλάδας,
– το UEFA Champions League, το Europa League και το Conference League,
– το FA Cup,
– το MotoGP,
– και το ATP Tour.
Πρώτο το «The Voice of Greece» του ΣΚΑΪ και την Κυριακή – Πρωτιά σε σύνολο και δυναμικό κοινό
Σταθερά πρώτο στις προτιμήσεις του τηλεοπτικού κοινού παρέμεινε το «The Voice of Greece» την Κυριακή 5 Οκτωβρίου, ολοκληρώνοντας με διπλή πρωτιά τη δεύτερη εβδομάδα των Blind Auditions.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το μουσικό talent show του ΣΚΑΪ κατέκτησε την πρώτη θέση στο σύνολο του κοινού στη ζώνη μετάδοσής του με 23,7%, ενώ στο δυναμικό κοινό 18-54 σημείωσε 17,4%.
Περισσότεροι από 2.566.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν το πρόγραμμα έστω για ένα λεπτό.
ΕΕΤΕΠ: «Θέλουμε την ΕΡΤ ως εναλλακτικό πάροχο δικτύου για τα περιφερειακά κανάλια»
Την επανενεργοποίηση της ΕΡΤ ως εναλλακτικού–δεύτερου παρόχου δικτύου για τα περιφερειακά τηλεοπτικά μέσα ζητά η Ένωση Ενημερωτικών Τηλεοράσεων Ελληνικής Περιφέρειας (ΕΕΤΕΠ), στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης για το νέο νομοσχέδιο που αφορά τη δημόσια ραδιοτηλεόραση.
Η ΕΕΤΕΠ, εκπροσωπώντας τα περιφερειακά κανάλια όλης της χώρας, υπογραμμίζει ότι η ΕΡΤ πρέπει να μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες μετάδοσης ψηφιακού σήματος και σε ιδιωτικούς, αδειοδοτημένους τηλεοπτικούς σταθμούς, προκειμένου να σπάσει το μονοπώλιο της Digea και να ενισχυθούν η πολυφωνία, ο πλουραλισμός και η βιωσιμότητα των τοπικών ΜΜΕ.
Η Ένωση επισημαίνει πως από το 2014, η Digea λειτουργεί ως ο μοναδικός πάροχος δικτύου, επιβάλλοντας —όπως τονίζει— «αποικιοκρατικού χαρακτήρα» συμβάσεις στα περιφερειακά κανάλια, χωρίς διαπραγμάτευση και με υψηλό κόστος ενοικίασης.
Η ΕΕΤΕΠ προτείνει την επαναφορά της διάταξης του άρθρου 2 παρ. 11 του ν. 4324/2015, που είχε δώσει τη δυνατότητα στην ΕΡΤ να λειτουργεί ως πάροχος δικτύου για τρίτους, πριν αυτή καταργηθεί το 2017.
Σύμφωνα με την Ένωση, η υιοθέτηση της πρότασης θα επιφέρει:
– Αποκατάσταση ανταγωνισμού στην αγορά παρόχων δικτύου.
– Μείωση του κόστους μετάδοσης για τα περιφερειακά κανάλια.
– Ενίσχυση της πολυφωνίας και της τοπικής ενημέρωσης.
– Επιτάχυνση της μετάβασης στη νέα τεχνολογία εκπομπής DVB-T2.
Η ΕΕΤΕΠ καλεί την Πολιτεία να αξιοποιήσει την ευκαιρία που προσφέρει η συζήτηση του νομοσχεδίου, ώστε η ΕΡΤ να αναλάβει ισχυρότερο ρόλο στη στήριξη των περιφερειακών ΜΜΕ και να αποκατασταθεί η ισορροπία στον τηλεοπτικό χάρτη της χώρας.
Νέος μόνιμος πόρος για τη στήριξη του Ελληνικού Κινηματογράφου
Το ΕΚΚΟΜΕΔ (Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας) αποκτά νέο μόνιμο πόρο χρηματοδότησης, όπως προβλέπεται στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών με τίτλο «Φορολογική Μεταρρύθμιση για το Δημογραφικό και τη Μεσαία Τάξη – Μέτρα στήριξης για την κοινωνία και την οικονομία».
Η ρύθμιση αντικαθιστά το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης με ισόποση ετήσια επιχορήγηση του Υπουργείου προς το ΕΚΚΟΜΕΔ, διασφαλίζοντας τη σταθερή και βιώσιμη χρηματοδότηση του ελληνικού κινηματογράφου. Παράλληλα, η κατάργηση του τέλους συνδρομητικής τηλεόρασης αναμένεται να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών πλατφορμών και να διευκολύνει νέες επενδύσεις στον οπτικοακουστικό τομέα.
Το ΕΚΚΟΜΕΔ ευχαριστεί την Υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, τον Υφυπουργό Πολιτισμού Γιάννη Φωτήλα, τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκο Πιερρακάκη και τον Υφυπουργό Οικονομικών Χρήστο Πετραλιά για τη συνεργασία.
“Closing the Gap: Banks, Rebates, and the Financing Puzzle”
Με επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2025 η πρώτη θεματική συζήτηση στρογγυλής τραπέζης του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου και Οπτικοακουστικών Μέσων και Δημιουργίας – ΕΚΚΟΜΕΔ Α.Ε., στο πλαίσιο του The Owl Industry Days του Athens Film Office, με θέμα τις σύγχρονες προκλήσεις της ιδιωτικής χρηματοδότησης οπτικοακουστικών παραγωγών.
Η εκδήλωση εντάσσεται στον ευρύτερο διάλογο για τη διαμόρφωση του Πενταετούς Σχεδίου Δράσης 2026–2030, που αποσκοπεί στη χάραξη ενός εθνικού στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης για την ελληνική οπτικοακουστική βιομηχανία.
Στόχος της συζήτησης
Να αναδειχθούν οι πραγματικές συνθήκες, προκλήσεις και προοπτικές της χρηματοδότησης οπτικοακουστικών έργων, μέσα από τη συνεργασία δημιουργών, τραπεζών, επενδυτών και θεσμικών φορέων.
Κύρια θέματα
– Πώς οι τράπεζες αξιολογούν έργα, υπολογίζουν επενδυτικούς κινδύνους και ορίζουν χρηματοδοτικούς όρους.
– Οι εξελισσόμενες δομές επιστροφών (rebate structures) και οι διεθνείς πρακτικές.
– Τα εμπόδια και οι ευκαιρίες για την προσέλκυση ιδιωτικών κεφαλαίων στην ελληνική παραγωγή.
– Η ανάγκη δημιουργίας σταθερού, προβλέψιμου και επενδύσιμου περιβάλλοντος, που θα ενισχύσει τη θέση της Ελλάδας ως ανταγωνιστικού προορισμού για διεθνείς συμπαραγωγές.
Συντονιστής και Ομιλητές
Τη συζήτηση συντόνισε ο δημοσιογράφος Φάνης Παπαθανασίου.
Συμμετείχαν οι:
– Λεωνίδας Χριστόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος του ΕΚΚΟΜΕΔ Α.Ε.
– Κριστόφ Βιντάλ (Christophe Vidal), Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Natixis Coficine
– Ουαλίντ Σαΐντ (Walid Said), Αντιπρόεδρος της Media Capital Technologies (πρώην Headgear)
– Μάρκ Μπρούκ (Mark Brook), Συνιδρυτής της Chiltern Media, ειδικός στη Χρηματοδότηση Μέσων και Ψυχαγωγίας
– Δημήτρης Παπανικολάου, Ανώτερος Διευθυντής Επιχειρηματικού Τομέα Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, Περιφέρεια Αττικής – Τράπεζα Πειραιώς
– Χρήστος Γεωργόπουλος, Διευθυντής Υπηρεσιών Συμφωνιών, Grant Thornton
– Χαράλαμπος Πολυκανδριώτης, Υπεύθυνος Τομέα Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, Optima Bank
– Παυλίνα Καρασιώτου, Γενική Γραμματέας Δημοσιονομικής Πολιτικής, Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών
– Χάρης Τσαβδάρης, Διευθυντής Ιδιαίτερου Γραφείου του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών
– Έλλη Φιλιπποπούλου, Δικηγόρος (LL.M.), Ειδικός σε Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Νομικός Σύμβουλος για Προϊόντα Ψυχαγωγίας
Κύρια Συμπεράσματα
1. Αναγνώριση της θετικής δυναμικής που έχει δημιουργηθεί στην Ελλάδα για την ανάπτυξη της κινηματογραφικής και οπτικοακουστικής βιομηχανίας.
2. Ανάγκη διαμόρφωσης σταθερού πλαισίου χρηματοδότησης και ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ τραπεζών, θεσμών και επαγγελματιών του κλάδου.
3. Ενίσχυση της τεχνογνωσίας των τραπεζών στον οπτικοακουστικό τομέα και βελτίωση της πιστοληπτικής ικανότητας των εταιρειών παραγωγής.
4. Δημιουργία ολοκληρωμένου οικοσυστήματος επαγγελματιών (δικηγόρων, λογιστών, συμβούλων) που θα στηρίξουν την ανάπτυξη του κλάδου την επόμενη πενταετία.
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η συνάντηση «The Voice of Public Service Media» που διοργάνωσε η ΕΡΤ, σε συνεργασία με την EBU
Η καρδιά των δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών φορέων της Ευρώπης χτύπησε στην Αθήνα, καθώς η ΕΡΤ, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεοπτικών Φορέων (EBU), διοργάνωσε την συνάντηση «The Voice of Public Service Media», την Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2025, στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, στην Αγία Παρασκευή.
Περισσότερα από 25 ανώτερα και ανώτατα στελέχη Επικοινωνίας, Marketing και Branding από δημόσιους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς της Ευρώπης έδωσαν το «παρών» στη συνάντηση, προκειμένου να πληροφορηθούν τις τελευταίες τάσεις και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα δημόσια ΜΜΕ, να μοιραστούν την τεχνογνωσία τους και να συζητήσουν για βέλτιστες πρακτικές.
Τα βασικά θέματα που τέθηκαν επί τάπητος ήταν οι ταχύτατες εξελίξεις και προκλήσεις στα ΜΜΕ, οι αποτελεσματικές στρατηγικές επικοινωνίας και οι τρόποι προσέγγισης των νεανικών κοινών.
Ο πρόεδρος της ΕΡΤ Γιάννης Παπαδόπουλος καλωσόρισε τους προσκεκλημένους και εξέφρασε τη χαρά του για τη συνάντηση που αποτελεί, όπως σημείωσε, μια μοναδική ευκαιρία για έναν ανοιχτό, ουσιαστικό διάλογο.
«Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε είναι σύνθετες, αλλά μέσα από τη συνεργασία και την ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών, μπορούμε να διατηρήσουμε τις υπηρεσίες μας σύγχρονες, αξιόπιστες και ουσιαστικές για το κοινό. Μόνο μέσα από τη συνεργασία και την ανταλλαγή ιδεών μπορούμε να αντιμετωπίσουμε συλλογικά τις προκλήσεις και να συνεχίσουμε να υπηρετούμε τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζουν οι δημόσιοι ραδιοτηλεοπτικοί φορείς στις κοινωνίες μας», τόνισε ο πρόεδρος της ΕΡΤ.
Ο κεντρικός ομιλητής της συνάντησης, Sir Craig Oliver, που έχει διατελέσει Director of Politics and Communications του Βρετανού πρωθυπουργού David Cameron, ανέλυσε τις επικοινωνιακές προκλήσεις που προκύπτουν στο διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο των ΜΜΕ, την προσέγγιση περιθωριοποιημένων ομάδων του κοινού, καθώς και τη διατήρηση της εμπιστοσύνης εν μέσω της αυξανόμενης πόλωσης και αστάθειας.
Στη συνέχεια, εκπρόσωποι δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών φορέων της Ευρώπης, εργαζόμενοι της EBU, αλλά και στελέχη της ΕΡΤ, παρουσίασαν μια σειρά από μελέτες, αναλύοντας τις στρατηγικές που εφάρμοσαν και τα αποτελέσματα που προέκυψαν. Από την πλευρά της ΕΡΤ, ο διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας Κώστας Τσολάκης παρουσίασε δύο σημαντικές επιτυχίες της δημόσιας τηλεόρασης: την καθιέρωση του ERTIFLIX ως η δημοφιλέστερη ελληνική ψηφιακή πλατφόρμα περιεχόμενου και τη συμμετοχή στη Eurovision 2025 που έφερε ρεκόρ τηλεθέασης 15ετίας και την εξαιρετική 6η θέση για την Ελλάδα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η EBU αριθμεί σήμερα 68 μέλη, τα οποία αντιπροσωπεύουν 113 οργανισμούς σε 56 χώρες. Η ΕΡΤ αποτελεί ιδρυτικό μέλος της EBU, από το 1950.
Ο Γιάννης Μπουρούσης στο Athletiko.gr
Ο Γιάννης Μπουρούσης εντάσσεται στην ομάδα του Athletiko.gr, φέρνοντας μαζί του την εμπειρία και τη ματιά ενός από τους κορυφαίους Έλληνες μπασκετμπολίστες. Ο πρώην διεθνής σέντερ θα συμμετέχει στις εκπομπές του site και του YouTube, σχολιάζοντας και αναλύοντας την επικαιρότητα του μπάσκετ.
Πρεμιέρα με πρωτιά για τη «Νύχτα Αποκαλύψεων» του Πέτρου Κουσουλού
Την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου έκανε πρεμιέρα η εβδομαδιαία νυχτερινή εκπομπή «Νύχτα Αποκαλύψεων» και βρέθηκε πρώτη στη ζώνη μετάδοσής της στο σύνολο του κοινού.
Βασικά στοιχεία:
– Μερίδιο τηλεθέασης: 15,9% στο σύνολο κοινού.
– Διαφορά από ανταγωνισμό: +3,2 μονάδες.
– Reach (τουλάχιστον 1’): 1.053.627 τηλεθεατές.
Η εκπομπή στηρίχθηκε σε συνεντεύξεις, αποκλειστικά ρεπορτάζ και νέα στοιχεία, κερδίζοντας το ενδιαφέρον του κοινού στην πρεμιέρα της.
Μετάδοση: κάθε Τετάρτη, στις 24:00.
ΣΥΡΙΖΑ: Απλήρωτοι οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ του κόμματος – «Η οδύσσεια συνεχίζεται»
Ενώ ο χώρος της Αριστεράς βρίσκεται κατακερματισμένος σε πέντε ή και έξι διαφορετικά πολιτικά σχήματα, η κρίση δεν περιορίζεται μόνο στο πολιτικό επίπεδο, αλλά χτυπά και την καρδιά της ενημέρωσης. Οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ βιώνουν εδώ και μήνες μια οικονομική οδύσσεια χωρίς τέλος, με απλήρωτα δεδουλευμένα και αίσθημα εγκατάλειψης από την ηγεσία του κόμματος.
Στον ραδιοσταθμό «105,5 Στο Κόκκινο», οι δημοσιογράφοι, παραγωγοί και διοικητικοί υπάλληλοι παραμένουν απλήρωτοι για τέσσερις μήνες — Μάρτιο, Απρίλιο, μισό Αύγουστο, Σεπτέμβριο και μισό Οκτώβριο. Σε γενική συνέλευση στις 6 Οκτωβρίου, με την κάλυψη των σωματείων ΕΣΗΕΑ, ΕΠΗΕΑ, ΕΣΗΕ-ΜΘ και ΕΤΕΡ-ΜΘ, οι εργαζόμενοι κατήγγειλαν εργοδοτική ασυνέπεια και κυνισμό, ζητώντας άμεση καταβολή δύο μισθών έως τις 13 Οκτωβρίου, διαφορετικά προειδοποιούν με 48ωρη απεργία στις 14 και 15 Οκτωβρίου.
Χριστίνα Βίδου- “Η Ζωή σου Όλη”
Από τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου στις 22:45, κάνει πρεμιέρα στον ΣΚΑΪ η νέα εκπομπή «Η Ζωή σου Όλη» με τη Χριστίνα Βίδου.
Σε κάθε επεισόδιο, σημαντικές προσωπικότητες του δημόσιου βίου και πρόσωπα της επικαιρότητας που ξεχωρίζουν, μοιράζονται με το κοινό στιγμές, αναμνήσεις και σταθμούς της ζωής τους.
Διαχωρίζει τη θέση του πριν το δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ ο Μάνος Βουλαρίνος
Ο Μάνος Βουλαρίνος, έρχεται από τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου και καθημερινά στις 19.35 στον ΣΚΑΪ, με μία καινούρια εκπομπή αιχμηρού σχολιασμού, έτοιμος να… διαχωρίσει τη θέση του!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σπας Ρούσεφ: Ο γκρίζος καρδινάλιος της Βουλγαρίας και της Αργολίδας
- Μάκης Βορίδης στο mononews: «Κατ’ αντιπαράσταση εξέταση με Βάρρα – Θα πάω μέχρι τέλους»
- Αριστότελης Ωνάσης, Τζάκι Κένεντι, Μαρία Κάλλας: Το «τρίγωνο» που συγκλόνισε τον κόσμο
- Φθηνά φάρμακα για το αδυνάτισμα: Το σχέδιο του Μπιλ Γκέιτς
