Με τιμές Καίσαρα ο Αντζολέτος στον ΣΚΑΪ την επομένη της παρουσίασης του βιβλίου Τσίπρα, η Σύνθια Σάπικα, ισχύει τελικά ότι υποβαθμίστηκε η ΕΡΤ3; Πουλήθηκαν «Espresso», «Ορθόδοξη Αλήθεια» και «Έλληνας Αγρότης»
Στον ΣΚΑΪ έχουν δει πολλά. Αλλά υποδοχή με τιμές Μεσσία για δημοσιογράφο δεν είχαν ξανακάνει — μέχρι που εμφανίστηκε ο Αντώνης Αντζολέτος, φρέσκος από το Θέατρο «Παλλάς», όπου μαζί με τη Μαρία Νικόλτσιου συντόνισε την παρουσίαση του βιβλίου «Ιθάκη» του Αλέξη Τσίπρα.
Ο Αντώνης Αντζολέτος μπήκε στο newsroom σαν άλλος Οδυσσέας μετά την πολυπόθητη επιστροφή: Oι ανώτεροι, οι συνάδελφοι, και βεβαίως ο προϊστάμενος -γενικός διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης – Βασίλης Παπαδρόσος, έσπευσαν να του σφίξουν το χέρι για την επιτυχία της πρωτιάς.
Όμως ο Παπαδρόσος, αφού είπε το «μπράβο», πέρασε μέσα σε χρόνο DT από τις επευφημίες σε μια οριακά χορευτική κίνηση άγχους: έξω ο Βύρων πλησίαζε, το ρεπορτάζ πίεζε.
Το newsroom είχε ανάγκη από στρατό — και ο διευθυντής Ειδήσεων άρχισε να μαζεύει κόσμο για να στηθεί άρτιο ρεπορτάζ στο πεδίο.
Και κάπως έτσι, η δόξα του Αντζολέτου κράτησε όσο ένα τηλεοπτικό teaser.
Γιατί ο ΣΚΑΪ μπορεί να μη φημίζεται για τη ζέση του προς τον πρώην πρωθυπουργό (Αλέξη Τσίπρα) αλλά το αποκλειστικό είναι αποκλειστικό, και το ρεπορτάζ του Αντζολέτου είχε ήδη ταξιδέψει στην Καθημερινή και στο site — πρώτο και καλύτερο.
Και με τη φόρα του καιρού, η Χριστίνα Σούζη, η μετεωρολόγος που πάντα ξέρει πότε «έρχεται» ο κακός …μας ο καιρός, πήρε ολοκληρωτικά τα σκήπτρα της πρωταγωνίστριας.
Η Σύνθια Σάπικα, οι δάσκαλοι – «κακοί γονείς», η λατρεία με τα social και η αλήθεια για την ΕΡΤ3
Έντονο παρασκήνιο έχει, σύμφωνα με πληροφορίες, η απομάκρυνση της έως τώρα γενικής διευθύντριας της ΕΡΤ3, Σύνθιας Σάπικα, καθώς –όπως μαθαίνουμε– η εξέλιξη προκάλεσε μια σχετική ανακούφιση σε μερίδα των εργαζομένων της ΕΡΤ3.
Ως γνωστόν την περασμένη Δευτέρα με ομόφωνη απόφαση 6-0, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΡΤ ΑΕ, έδειξαν την πόρτα της εξόδου στη (μέχρι χθες) γενική διευθύντρια της ΕΡΤ3, Σύνθια Σάπικα. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, η κυρία Σάπικα, η οποία ανέλαβε τη θέση αυτή τον περασμένο Φεβρουάριο, όχι μόνο δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, αλλά προκαλούσε με τις αποφάσεις και τις επιλογές της, σε τέτοιο μάλιστα βαθμό ώστε δύο διευθυντές και ένας υποδιευθυντής να υποβάλουν τις παραιτήσεις τους στη διοίκηση της ΕΡΤ.
Η κυρία Σάπικα δεν κατάφερε σύμφωνα με τις ίδιες πηγές να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του ρόλου της ούτε στα projects της εταιρείας, τα οποία φιλοδοξούσαν να καταστήσουν την ΕΡΤ3 ένα νέο, σύγχρονο κανάλι με ισχυρό αποτύπωμα στην ελληνική περιφέρεια. Μεταξύ άλλων, της καταλογίζεται ότι έδινε υπερβολικό βάρος στην προσωπική της προβολή στα SOCIAL MEDIA.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν όσα υποστήριξε μιλώντας σε εκδήλωση στην Παλιά Φιλοσοφική Σχολή του ΑΠΘ. Φέρεται να ισχυρίστηκε ότι οι εκπαιδευτικοί είναι κακοί γονείς, και μάλιστα τα είπε αυτά σε ένα ακροατήριο δεκάδων εκπαιδευτικών, παρουσία του υφυπουργού Παιδείας Νίκου Παπαϊωάννου και του πρύτανη του ΑΠΘ Κυριάκου Αναστασιάδη.
Κατά πληροφορίες, η αποστροφή αυτή προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, με τη διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Ζωή Βαζούρα, να εγκαλεί την κυρία Σάπικα, η οποία πάντως δεν κατάφερε να διορθώσει τις εντυπώσεις που η ίδια είχε προκαλέσει.
Η Σύνθια Σάπικα ξεκίνησε να εργάζεται στην ΕΡΤ3 από το 2015, παρουσιάζοντας για 5 χρόνια την εκπομπή «ΣΥΝ». Στη συνέχεια ανέλαβε την παρουσίαση δελτίων ειδήσεων της ΕΡΤ3, ενώ το 2023 έγινε διευθύντρια ενημέρωσης του καναλιού. Στην θέση της γενικής διευθύντριας βρέθηκε για μόλις 10 μήνες. Ενδιάμεσα, τον Οκτώβριο του 2022, η Σύνθια Σάπικα έγινε viral όταν έκοψε τα μαλλιά της ενώ παρουσίαζε δελτίο ειδήσεων στην ΕΡΤ3, ως ένδειξη συμπαράστασης στις γυναίκες του Ιράν μετά τη δολοφονία Μάχσα Αμίνι από το καθεστώς της χώρας.
Έχει εργαστεί στο Mega, στις εφημερίδες Απογευματινή και Μακεδονία, ενώ άρθρα της έχουν φιλοξενηθεί σε αρκετές ιστοσελίδες της Θεσσαλονίκης και όχι μόνο. Το 2015, η Σύνθια Σάπικα πέρασε πρώτη στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Το 2019, η δημοσιογράφος αποφάσισε να ασχοληθεί και με την πολιτική. Ήταν υποψήφια στις εκλογές με τη Νέα Δημοκρατία στην Α’ Θεσσαλονίκης…. H κα Σάπικα θα παραμείνει στον Οργανισμό όχι από τη θέση που κατείχε. Άγνωστο ακόμη ποιος θα κάτσει στη ζεστή, ακόμη, καρέκλα της…
Ισχύει τελικά ότι υποβαθμίστηκε η ΕΡΤ3; Για να δούμε…
«Η ενίσχυση της ΕΡΤ3 και η μετεξέλιξή της σε ένα ισχυρό περιφερειακό τηλεοπτικό κανάλι αποτελεί βασικό μέλημα της διοίκησης της ΕΡΤ». Αυτό έχει ειπωθεί δια στόματος του ίδιου του προέδρου Γιάννη Παπαδόπουλου.
- Στο πλαίσιο αυτό βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη οι διαδικασίες για την κατασκευή του νέου βιοκλιματικού κτιρίου, κόστους 10.800.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), όπου θα εγκατασταθούν όλες οι υπηρεσίες της ΕΡΤ3.
- Η ΕΡΤ3 ενισχύεται διαρκώς τόσο σε έμψυχο δυναμικό όσο και σε τηλεοπτικό περιεχόμενο. Έχουν προσληφθεί 44 εργαζόμενοι όλων των ειδικοτήτων (τεχνικό και διοικητικό προσωπικό, καθώς και δημοσιογράφοι).
- Επίσης, νέες καθημερινές εκπομπές βγαίνουν στον «αέρα», ενισχύοντας το στίγμα της ΕΡΤ3.
Η ενημερωτική εκπομπή «Περίμετρος» (στις 13:00) μεταδίδεται πλέον καθημερινά, επτά ημέρες την εβδομάδα, ενώ κάθε βράδυ στις 21:00 η «Αποδελτίωση» συνοψίζει την επικαιρότητα της ημέρας και ανοίγει παράθυρο στην ημέρα που έρχεται. Επιπλέον, κάθε μεσημέρι στις 14:30 μεταδίδονται όλες οι ειδήσεις από την περιφέρεια της χώρας. - Η ΕΡΤ3 έχει, όμως, ισχυρό αποτύπωμα και στον πολιτισμό. Διατηρεί διαρκή παρουσία στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, με avant-première τηλεοπτικών σειρών της ΕΡΤ, όπως «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» της Όλγας Μαλέα και η νέα σειρά του Γιώργου Γκικαπέππα «Αύριο», που πρόκειται να μεταδοθεί από τη δημόσια τηλεόραση το 2026.
Πουλήθηκαν «Espresso», «Ορθόδοξη Αλήθεια» και «Έλληνας Αγρότης» – Γιατί ξαναμπαίνει ο Λαυρεντιάδης στα media;
Σημαντικές ανακατατάξεις καταγράφονται στο εκδοτικό τοπίο, καθώς ο Γιάννης Φιλιππάκης συνεχίζει τη στρατηγική αναδιάρθρωσης των μέσων του, επιλέγοντας να επικεντρωθεί πλέον σε εφημερίδες και ΜΜΕ πολιτικής ενημέρωσης, ανάλυσης και παρέμβασης.
Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, μεταβίβασε σε σχήμα συμφερόντων του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη τις εφημερίδες «Espresso», «Ορθόδοξη Αλήθεια» και «Έλληνας Αγρότης», με την κρίσιμη επισήμανση ότι όλες οι θέσεις εργασίας διασφαλίζονται.
Η «πολιτική στροφή» Φιλιππάκη
Ο Φιλιππάκης έχει ξεκινήσει από τις αρχές του έτους μια σειρά κινήσεων που ενισχύουν την παρουσία του ομίλου του στην περιφέρεια — Θεσσαλονίκη, Λάρισα («Ελευθερία») κ.ά. — προετοιμάζοντας το έδαφος για έναν διευρυμένο πυρήνα πολιτικού και περιφερειακού Τύπου.
Σε νέο ιδιοκτήτη η «Espresso» – Πώς ενημερώθηκαν οι εργαζόμενοι
Η ιστορική tabloid εφημερίδα «Espresso» και το espressonews.gr περνούν σε νέο εκδοτικό σχήμα.
Οι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν επίσημα ότι το σχέδιο περιλαμβάνει:
- καταγγελία των υφιστάμενων συμβάσεων,
- καταβολή των νόμιμων αποζημιώσεων,
- επαναπρόσληψή τους από τη νέα ιδιοκτησία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο νέο σχήμα συμμετέχει ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης, με τις συζητήσεις να βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο. Το πλάνο προβλέπει αναδιοργάνωση της εφημερίδας και της ιστοσελίδας, με αλλαγές στη δομή, στο περιεχόμενο και στον τρόπο λειτουργίας.
Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας αναμένεται να οριστικοποιηθούν τις επόμενες εβδομάδες.
Η ιστορική διαδρομή της «Espresso»
Η «Espresso» κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2000, από τον όμιλο των Μάκη Τριανταφυλλόπουλου και Γιώργου Κουρή, υιοθετώντας από την πρώτη στιγμή ένα μοντέλο λαϊκής ενημέρωσης:
lifestyle, τηλεοπτικό παρασκήνιο, κοινωνικά ρεπορτάζ, έντονα πρωτοσέλιδα.
Αργότερα πέρασε στον όμιλο Φιλιππάκη.
Ποιος είναι ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης
Ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης είναι γνωστός Έλληνας επιχειρηματίας με δραστηριότητες σε φαρμακοβιομηχανία, τραπεζικό κλάδο και βιομηχανία.
Έχει σπουδάσει στην Ιωνίδειο και δηλώνει βαθιά θρησκευόμενος και φίλος του Ολυμπιακού. Στο παρελθόν συνδέθηκε με την ΠΑΕ Ολυμπιακός ως μέτοχος, ενώ είχε αποκτήσει και ποσοστό στο γήπεδο Καραϊσκάκη.
Η επαφή του με τον χώρο των ΜΜΕ ξεκίνησε στα τέλη του 2008, μέσα από επαγγελματικές σχέσεις με τον επιχειρηματία Πέτρο Κυριακίδη.
Ο Κυριακίδης διατηρούσε συμμετοχές σε πολλές εταιρείες ΜΜΕ και είχε στο χαρτοφυλάκιό του μέσα όπως:
- «Ελευθεροτυπία» (μέσω Χ.Κ. Τεγόπουλος)
- όμιλος «Πήγασος»
- «Το Ποντίκι»
- Daily Press Magazines – Espresso Κύπρου
- Ημερήσιος Τύπος («Espresso», «Espresso της Κυριακής»)
- Flash FM
- Athens News
- «Ισοτιμία»
- NEP (περιοδικά όπως L’Officiel, Olive, Parents κ.ά.)
Οι δύο επιχειρηματίες είχαν επίσης επεκταθεί σε άλλες εκδοτικές δραστηριότητες όπως οι εφημερίδες «Σφήνα» και «Veto».
Δημοκρατικές Εκδόσεις Α.Ε.: Κατάρρευση τζίρου και εκτόξευση ζημιών – τα οικονομικά δείχνουν ότι η εταιρεία δεν πάει καλά
Σε ιδιαίτερα δυσμενή οικονομική κατάσταση βρέθηκε το 2024 η Δημοκρατικές Εκδόσεις Α.Ε., όπως προκύπτει από τις εγκεκριμένες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας για τη χρήση 1/1/2024 – 31/12/2024.
Κατακόρυφη πτώση τζίρου
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας υποχώρησε θεαματικά στα 3.656.733,23 ευρώ, έναντι 5.616.607,89 ευρώ το 2023. Πρόκειται για μείωση της τάξης του 34,9%.
Ζημιές που σχεδόν τριπλασιάστηκαν
Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε -2.793.057,53 ευρώ, από
-780.314,63 ευρώ την προηγούμενη χρήση.
Η ζημιά της εταιρείας αυξήθηκε κατά περίπου 258% μέσα σε έναν χρόνο.
Ενεργητικό – βουτιά άνω του 35%
Το σύνολο του ενεργητικού μειώθηκε στα 9.436.041,64 ευρώ, από
14.583.087,88 ευρώ το 2023.
Η συρρίκνωση φτάνει το -35,3%.
Αρνητικά ίδια κεφάλαια – περαιτέρω επιδείνωση
Τα ίδια κεφάλαια διαμορφώθηκαν σε -4.128.995,05 ευρώ, ενώ το 2023 ήταν
-1.799.314,36 ευρώ.
Αύξηση υποχρεώσεων
Οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις ανέβηκαν στα 13.565.036,69 ευρώ, από
10.362.828,93 ευρώ το προηγούμενο έτος.
Πότε η Σία Κοσιώνη πέταξε τη φοβερή ατάκα ότι «Οι ψηλοί είναι οι δούλοι των κοντών»;
Την Πέμπτη το βράδυ, ενώ ο Μπάιρον έξω από τις εγκαταστάσεις του ΣΚΑΪ απειλούσε με τα υγρά του δόντια (μετεωρολογικώς), μέσα επικρατούσε άλλη θύελλα: η αιώνια, άλυτη, παγκόσμια διαμάχη μεταξύ… ψηλών και κοντών.
Η αφορμή;
Η σεμνή, οικογενειακή χριστουγεννιάτικη τελετουργία του σταθμού: το στόλισμα του δέντρου.
Και όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, ήρθε η κρίσιμη στιγμή:
ποιος θα βάλει το αστέρι στην κορυφή;
Πριν προλάβει κανείς να προτείνει σκάλα, drone ή γερανό του Δήμου, η Σία Κοσιώνη πήρε πρωτοβουλία.
Με αυτοπεποίθηση τηλεοπτικής anchorwoman και ύψος που δεν απαιτεί… ISO πιστοποίηση, πλησίασε το δέντρο, ανέλαβε την κορυφή και εκτόξευσε την ατάκα που έμελλε να γραφτεί στα ανεπίσημα πρακτικά του newsroom:
«Τι να κάνουμε; Οι ψηλοί είναι οι δούλοι των κοντών!»
Τηλεθέαση… αλά καρτ: Το “μαγείρεμα» των μετρήσεων και η υπόθεση «Όπου Υπάρχει Ελλάδα» που ξεγυμνώνει τον κλάδο
Υπάρχει ένα ερώτημα που πλανάται χρόνια πάνω από το τηλεοπτικό τοπίο, αλλά κανείς δεν τολμά να το αγγίξει:
Γιατί η Nielsen σιωπά, την ώρα που κανάλια, infotainment εκπομπές και sites «μαγειρεύουν δημιουργικά και κατά το δοκούν» ποσοστά και δημιουργούν τις δικές τους φανταστικές πρωτιές;
Το αποτέλεσμα;
Ένα μιντιακό σύμπαν όπου όλοι είναι πρώτοι, κανείς δεν χάνει ποτέ, και η πραγματικότητα θάβεται κάτω από δημιουργικές αναγνώσεις «στοχευμένων κοινών» και «ειδικών ζωνών».
Η υπόθεση «Όπου Υπάρχει Ελλάδα»: Η πραγματικότητα των αριθμών και η φαντασία των media
Η πιο ενδεικτική, πρόσφατη περίπτωση παραπληροφόρησης αφορά την εκπομπή «Όπου Υπάρχει Ελλάδα» του ΣΚΑΪ.
Και εδώ αξίζει να θυμηθούμε κάτι που κάποιοι «ξεχνούν» βολικά: Πέρυσι την εκπομπή παρουσίαζαν οι δημοσιογράφοι Ευλαμπία Ρέβη και Γιώργος Κουρδής.
Φέτος ανέλαβε ο Γιάννης Τσιμιτσέλης. Η ιστορία είναι γνωστή.
Σε εκπομπή του OPEN ακούστηκε ισχυρισμός περί… «διπλασιασμού της τηλεθέασης» υπό τη νέα παρουσίαση.
Μόνο που τα επίσημα στοιχεία της Nielsen δεν επιβεβαιώνουν αυτό το αφήγημα — το διαλύουν.
Πέρυσι:
- Γενικό Κοινό: 8.8%
- Νεανικό: 5,8%
Φέτος:
- Γενικό Κοινό: 8,47%
- Νεανικό: 5,12%
Δηλαδή:
- Μείωση, όχι αύξηση και στα δύο κοινά!
- Στο νεανικό, δε, που είναι και η επιθυμία των στελεχών του ΣΚΑΪ να ανέβει διακαώς, καθώς με αυτή τη μέτρηση έστειλαν στα δικαστήρια τους προηγούμενους παρουσιαστές, δεν υπάρχει μήνας που ο «συντονιστής» Τσιμιτσέλης να έφερε καλύτερο μέσο όρο απ’ ό,τι πέρυσι.
- Και μάλιστα παρά το ευνοϊκότερο περιβάλλον: φετινή εκπομπή 45 λεπτών, χωρίς διαλείμματα, σε ζώνη με μικρότερο ανταγωνισμό (πέρυσι την ίδια ώρα προβάλλονταν η εκπομπή του Πέτρου Κουσουλού στο OPEN, το Ρουκ Ζουκ στον ΑΝΤ1 και για μισή ώρα ο Νίκος Ευαγγελάτος στο Mega, απέναντι από τον οποίο έως τώρα δεν στέκεται κανείς).
Η εκπομπή φαίνεται ότι δεν έχει πείσει γενικά και παρά τις όποιες προσπάθειες για τονωτικές «ενέσεις». Ο Νοέμβρης έφυγε με άλλο ένα αρνητικό ρεκόρ για το «Όπου Υπάρχει Ελλάδα», αφού έκλεισε στο γενικό κοινό με 7.72% και στο νεανικό κοινό με 4.81%.
Με λίγα λόγια:
Τα νούμερα δεν ακολουθούν το αφήγημα — το διαψεύδουν.
Όταν τα media… επινοούν τα δικά τους ποσοστά
Το site Zappit εμφανίζει ποσοστά που δεν ταιριάζουν ούτε με τις επίσημες μετρήσεις της Nielsen, ούτε με τα στοιχεία που εκδίδει ο ίδιος ο ΣΚΑΪ για την εκπομπή «Όπου Υπάρχει Ελλάδα».
Παράδειγμα – 26/11:
- Nielsen / ΣΚΑΪ: 7,1%
- Zappit: 8,1%
Παράδειγμα – 27/11:
- Nielsen / ΣΚΑΪ: 7,9%
- Zappit: 8,7%
Τις ίδιες ημερομηνίες, το Πρώτο Θέμα δημοσίευσε τα ακριβή, ταυτισμένα στοιχεία της Nielsen, αποδεικνύοντας ότι οι εν λόγω αποκλίσεις δεν μπορούν να χαρακτηριστούν «αθώες».
Και η Nielsen; Θεατής.
Όσο η εταιρεία που κατέχει το μονοπώλιο των επίσημων μετρήσεων αφήνει την κατάσταση να εξελίσσεται ανεξέλεγκτα, τόσο το τοπίο θα θυμίζει μπουφέ τηλεθέασης όπου ο καθένας σερβίρει ό,τι τον συμφέρει και το βαφτίζει “πρώτο”.
Δεν εκτίθεται μόνο μια εκπομπή.
Εκτίθεται ολόκληρος ο κλάδος.
Eurovision 2026: Μέσα το Ισραήλ, αποχωρήσεις και διχασμός στην EBU
Η EBU δεν συζήτησε καν το ενδεχόμενο αποκλεισμού του Ισραήλ από τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2026, παρά το αίτημα επτά χωρών κατά τη διάρκεια της 95ης Γενικής Συνέλευσης στη Γενεύη. Η συμμετοχή του Ισραήλ θεωρήθηκε de facto, με αποτέλεσμα το θέμα να μη μπει σε ψηφοφορία.
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στη Βιέννη στις 12, 14 και 16 Μαΐου 2026.
Νέοι κανόνες για τη Eurovision 2026 – Μια EBU βαθιά διχασμένη
Παρά το τεταμένο κλίμα, η Γενική Συνέλευση ενέκρινε ένα νέο πλαίσιο κανόνων που στοχεύει στην ενίσχυση της ουδετερότητας, της εμπιστοσύνης και της διαφάνειας, ειδικά στην τηλεψηφοφορία.
Με την υιοθέτηση των νέων κανόνων καμία χώρα δεν μπορεί να τεθεί προς αποκλεισμό χωρίς ενεργή διαδικασία, κάτι που αποτρέπει αυτόματα τη συζήτηση για το Ισραήλ.
Η Πρόεδρος της EBU, Delphine Ernotte Cunci, δήλωσε πως η απόφαση «διασφαλίζει την αξιοπιστία του μεγαλύτερου ζωντανού μουσικού γεγονότος στον κόσμο». Στη Γενεύη παρευρέθηκαν ο Πρόεδρος της ΕΡΤ Γιάννης Παπαδόπουλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου και ανώτερα στελέχη του οργανισμού.
Οι χώρες που απειλούν με αποχή – Τα δύο “στρατόπεδα”
Οι διαφωνίες σχετικά με το Ισραήλ έχουν διαμορφώσει δύο αντίπαλα στρατόπεδα μέσα στην EBU.
Χώρες που δηλώνουν ότι δεν θα συμμετάσχουν αν συμμετάσχει το Ισραήλ (5 χώρες):
- Ιρλανδία
- Ολλανδία
- Ισπανία
- Σλοβενία
- Ισλανδία (υπό όρους, θα αποσυρθεί αν επιβεβαιωθεί η συμμετοχή του Ισραήλ)
Χώρες που δηλώνουν ότι δεν θα συμμετάσχουν αν αποκλειστεί το Ισραήλ (2 χώρες):
- Γερμανία – έχει χαρακτηρίσει «αδιανόητο» τον αποκλεισμό του Ισραήλ
- Αυστρία – σύμφωνα με διεθνή ρεπορτάζ, θα αποχωρήσει σε περίπτωση αποκλεισμού
Ο διχασμός είναι πρωτοφανής για τα δεδομένα της Eurovision, με την ένταση να συνδέεται πλέον άμεσα με τη διεθνή πολιτική και τα γεγονότα στη Γάζα.
Η Ελλάδα και η ΕΡΤ
Η ΕΡΤ δεν προχώρησε σε καμία δήλωση αποχής ή αντίδρασης.
Τι ακολουθεί – Η αντίστροφη μέτρηση για τη Βιέννη
Με την ολοκλήρωση της Συνέλευσης, οι δημόσιοι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί —ανάμεσά τους και η ΕΡΤ— καλούνται να επιβεβαιώσουν επισήμως τη συμμετοχή τους στη Eurovision 2026.
Η πλήρης λίστα των συμμετεχόντων χωρών αναμένεται να δημοσιευθεί πριν από τα Χριστούγεννα, ενώ η φετινή διοργάνωση θα είναι η 70ή στην ιστορία του θεσμού.
Έρχεται το paixebala.gr – Μετά τις καθυστερήσεις… ανεβαίνει στον αέρα
Μετά από μερικές μικρές «καθυστερήσεις» το paixebala.gr ετοιμάζεται τελικά να μπει στο γήπεδο των media.
Το αδελφάκι του Zougla ολοκληρώνει τη δίμηνη προετοιμασία του με διευθυντή τον Άλκη Φιτσόπουλο και μια πλειάδα «ψαγμένων» δημοσιογράφων στις γραμμές του.
Οικονομικά αποτελέσματα ΕΡΤ 2024 – Κύκλος εργασιών 254 εκατ. ευρώ και κέρδη προ φόρων 52 εκατ. ευρώ
Η ΕΡΤ συνεχίζει την πορεία των πλεονασματικών ισολογισμών που διατηρεί από το 2015, με μοναδική εξαίρεση το 2019. Για το 2024, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 243,55 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 11,57%, κυρίως λόγω υψηλότερων εσόδων από το ανταποδοτικό τέλος. Τα λοιπά έσοδα έφτασαν τα 6,63 εκατ. ευρώ, από 1,88 εκατ. το 2023.
Τα έξοδα αυξήθηκαν στα 202,63 εκατ. ευρώ (έναντι 190,58 εκατ.), με κύριους παράγοντες την αύξηση των αποσβέσεων και των εξόδων τρίτων. Τα κέρδη προ φόρων ανέβηκαν σε 52,7 εκατ. ευρώ, από 48,7 εκατ. το 2023.
Γιατί ο Θοδωρής Κυριακού επενδύει στο σινεμά – Η επέκταση Antenna στα multiplex και το ανοικτό μέτωπο με την ιταλική GEDI
Ο Όμιλος Antenna πραγματοποιεί το τελευταίο διάστημα μια σειρά από μεθοδικές και στοχευμένες κινήσεις στον χώρο της ψυχαγωγίας, με επίκεντρο τον κινηματογράφο. Μετά την εξαγορά της Village Roadshow Operations Hellas, η οποία σηματοδότησε την είσοδο του ομίλου στα multiplex, ο Θοδωρής Κυριακού προχώρησε και στην απόκτηση του δεύτερου μεγαλύτερου δικτύου της χώρας, των Options & Town Cinemas, δημιουργώντας πλέον έναν κινηματογραφικό «κολοσσό» με 11 multiplex, 3 θερινούς κινηματογράφους και συνολικά 94 αίθουσες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα και Βόλο.
Γιατί όμως ένας τηλεοπτικός όμιλος επενδύει τόσο έντονα στο σινεμά;
Η απάντηση, σύμφωνα με ανθρώπους που γνωρίζουν καλά τη στρατηγική του Antenna, είναι τριπλή:
- Ο κινηματογράφος είναι η πιο προσιτή έξοδος στη νέα εποχή της ακρίβειας.
Με τις τιμές σε εστιατόρια, μπαρ και ψυχαγωγικά venues να έχουν εκτοξευθεί, ο κινηματογράφος αποτελεί μια «οικογενειακή λύση» με σαφώς χαμηλότερο κόστος. Κι επειδή η πραγματική κερδοφορία έρχεται από τις πωλήσεις ποπ κορν, αναψυκτικών και αλκοόλ, ο κλάδος παραμένει οικονομικά ελκυστικός. - Η εμπειρία θεατή αποκτά νέα αξία στην εποχή του Netflix.
Η εγκατάσταση της αίθουσας IMAX στο Μαρούσι — η πρώτη της χώρας — δείχνει ξεκάθαρα τη στρατηγική: επένδυση σε premium εμπειρία που δεν μπορεί να αναπαραχθεί στο σπίτι.
Η Options & Town Cinemas πρόκειται να αναβαθμιστούν με κορυφαία συστήματα εικόνας και ήχου, όπως ήδη συνέβη με τα Village Cinemas. - Κάθετη ολοκλήρωση: παραγωγή + διανομή + αίθουσες.
Ο Όμιλος Antenna, μέσω της Iconic Films, προετοιμάζει ταινίες διεθνών προδιαγραφών. Η επέκταση στα multiplex δημιουργεί ένα οικοσύστημα όπου ο όμιλος μπορεί να παράγει περιεχόμενο, να το διανέμει και να το προβάλλει.
Με απλά λόγια: ο Antenna δεν θέλει απλώς να παίζει στην αγορά της ψυχαγωγίας — θέλει να έχει όλο το γήπεδο.
Και ενώ ο Κυριακού χτίζει ένα ελληνικό δίκτυο σινεμά… το βλέμμα μένει στραμμένο στην Ιταλία
Στο παρασκήνιο, συνεχίζεται η δεύτερη μεγάλη κίνηση: οι διαπραγματεύσεις του ομίλου Κυριακού με την GEDI για την απόκτηση της La Repubblica και των κερδοφόρων ραδιοφωνικών σταθμών Radio Deejay, Radio Capital και M2o.
Το due diligence ολοκληρώνεται, η συμφωνία θεωρείται «θέμα ημερών» από ιταλικές πηγές και το τίμημα φέρεται να αγγίζει ακόμη και τα 300 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, μέχρι στιγμής από την πλευρά του ομίλου δεν υπάρχει επιβεβαίωση.
Τσομώκος στο Βήμα, Τσομώκος στην Καθημερινή – Ο άνθρωπος που μοιράζει συνέδρια
Όπου κι αν στραφεί κανείς τελευταία στον χώρο των συνεδρίων, ένα όνομα… ξεπροβάλλει πρώτο: Συμεών Τσομώκος. Μετά τη στενή σχέση του με το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, ο «αρχιτέκτονας» των μεγάλων συναντήσεων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο δύο μεγάλων δημοσιογραφικών ομίλων ταυτόχρονα.
Στο παρασκήνιο εξελίσσεται μια αθόρυβη αλλά ουσιαστική συζήτηση μεταξύ του Τσομώκου και της ηγεσίας της Καθημερινής, με αντικείμενο τη διεύρυνση της συνεργασίας τους. Το Φάληρο, με πρωτοβουλία Αλαφούζου και Παπαχελά, εξετάζει σοβαρά τη δημιουργία ενός νέου μηχανισμού συνεδρίων, όπου ο Τσομώκος θα έχει κεντρικό ρόλο.
Κι ενώ οι συζητήσεις αυτές προχωρούν, ο Τσομώκος βρίσκεται την ίδια στιγμή στο προσκήνιο του μεγάλου διήμερου συνεδρίου «Η Ανατολική Μεσόγειος Αλλάζει», που συνδιοργάνωσαν στις 4–5 Δεκεμβρίου η εφημερίδα Το Βήμα του Βαγγέλη Μαρινάκη, το Συμβούλιο Διεθνών Σχέσεων και το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, στο King George στο Σύνταγμα.
Πόσο θα κοστίζει η ταινία «Τι ψυχή θα παραδώσεις;»
Η ταινία «Τι ψυχή θα παραδώσεις;», παραγωγής Playtime Μονοπρόσωπη ΙΚΕ, εντάσσεται στο καθεστώς ενίσχυσης. Ο προϋπολογισμός των επιλέξιμων δαπανών ανέρχεται σε 1.321.306 ευρώ, ενώ η επιδότηση μέσω του ΕΚΟΜΕ διαμορφώνεται στα 528.522 ευρώ.
Σμαράγδα Καρύδη: Στο τραπέζι της ΕΡΤ για την παρουσίαση των εθνικών ημιτελικών της Eurovision
Η Σμαράγδα Καρύδη είναι ένα από τα πρόσωπα που εξετάζει η ΕΡΤ για την παρουσίαση των εθνικών ημιτελικών της Eurovision. Ο Γιώργος Καπουτζίδης έχει συμφωνήσει να παρουσιάσει τον Εθνικό Τελικό και να υπογράψει τα κείμενα.
Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΡΤ αναζητά πρόσωπα που μπορούν να υποστηρίξουν ένα απαιτητικό τηλεοπτικό σόου, με δυναμική παρουσία και εμπειρία στο live entertainment.
Η Σμαράγδα Καρύδη, που συνεργάστηκε με τη δημόσια τηλεόραση στα «Τετράγωνα των Αστέρων», αποτελεί μία από τις νέες προσθήκες στη λίστα των υποψηφίων.
Παράλληλα, υποψήφια για τον ίδιο ρόλο φέρεται να είναι και η Μπέτυ Μαγγίρα.
«Η Αθηναΐς Νέγκα ιδρύει δική της εταιρεία – Ποιος είναι ο Συνέταιρος της;
Συστάθηκε η νέα ετερόρρυθμη εταιρεία «Νέγκα Αθηναΐς ΕΕ», με ομόρρυθμη εταίρο και διαχειρίστρια την Αθηναΐδα Νέγκα και συνεταιρισμό με τον Φλοριάν Χυσέσανι ως ετερόρρυθμο εταίρο. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στη δημοσιογραφία, την παρουσίαση και τις διαφημιστικές υπηρεσίες.
Πορτοσάλτε – Αναστασοπούλου: Η «σκηνοθετημένη» κόντρα που για πρώτη φορά ξέφυγε από το σενάριο και περπάτησε… στους διαδρόμους
Στον αέρα του ΣΚΑΪ, ο Άρης Πορτοσάλτε και η Μαρία Αναστασοπούλου έχουν χτίσει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες τηλεοπτικές «ασύμφωνες συμφωνίες».
Εκείνος, αυστηρός και απόλυτος, εκείνη, ευγενική αλλά διεκδικητική — και με το χαρακτηριστικό «Κύριε Άρη μου» να αποκαλύπτει σεβασμό, συμπάθεια και μια σχέση που ποτέ δεν έφυγε από τα όρια του επαγγελματικού θαυμασμού.
Η «κόντρα» τους θεωρείται σχεδόν τελετουργική: ένα ευγενές τηλεοπτικό παιχνίδι που προσφέρει ένταση χωρίς πραγματικούς κραδασμούς.
Μέχρι τώρα.
Η αφορμή: το «καυτό» τρακτέρ
Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρόσφατη διαφωνία τους για το αν οι Έλληνες αγρότες πρέπει να έχουν ακριβά τρακτέρ ή κοινόχρηστο μηχανικό εξοπλισμό — μια συζήτηση που στον αέρα φάνηκε ως ακόμη μια «θεατρική» αντιπαράθεση — ήταν η πρώτη που δεν έμεινε εντός τηλεοπτικού σεναρίου. Η συζήτηση συνεχίστηκε στους διαδρόμους του σταθμού, σε πιο χαμηλούς τόνους.
ΑΝΤ1: Επιστρέφει το Your Face Sounds Familiar – Τι ισχύει με την Καραβάτου
Την επαναφορά του Your Face Sounds Familiar για το β’ μισό της σεζόν εξετάζει ο ΑΝΤ1, με στόχο η δημοφιλής παραγωγή να επιστρέψει την άνοιξη μετά από πέντε χρόνια απουσίας. Το φορμάτ παραμένει στα δικαιώματα του σταθμού, ο οποίος το μετέδωσε επί έξι συνεχόμενους κύκλους με παρουσιάστρια τη Μαρία Μπεκατώρου.
Η διοίκηση του ΑΝΤ1 μελετά αυτή την περίοδο το κόστος της παραγωγής και τη διαθεσιμότητα καλλιτεχνών που θα μπορούσαν να συμμετάσχουν, με την τελική απόφαση να αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες.
Τις τελευταίες ημέρες ακούστηκε έντονα το όνομα της Κατερίνας Καραβάτου για την παρουσίαση, όμως πηγές του σταθμού διαψεύδουν κατηγορηματικά το ενδεχόμενο. Η παρουσιάστρια προορίζεται για άλλη, live εκπομπή στο off-peak πρόγραμμα και όχι για το YFSF.
Στην πρώτη θέση η ενημέρωση στο MEGA – Πρωτιά και τον Νοέμβριο
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων «MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ» επιβεβαίωσε για έναν ακόμη μήνα την πρωτιά του στη βραδινή ενημέρωση.
Με παρουσιάστριες τη Ράνια Τζίμα (Δευτέρα–Πέμπτη) και την Κατερίνα Παναγοπούλου (Παρασκευή–Κυριακή) και τον Γιάννη Πρετεντέρη στον βασικό σχολιασμό, το δελτίο συγκέντρωσε 552.000 τηλεθεατές, αφήνοντας πίσω:
ALPHA 527.000, STAR 477.000, ΣΚΑΪ 345.000, ANT1 295.000, OPEN 274.000, ΕΡΤ1 192.000.
Alpha: Πρωταγωνιστής της χρονιάς και της σεζόν
Με συνεχείς πρωτιές και σταθερή άνοδο, ο Alpha ολοκλήρωσε τον Νοέμβριο στην κορυφή της συνολικής τηλεθέασης. Το κανάλι κατέλαβε την 1η θέση στο σύνολο ημέρας (Δευτέρα–Κυριακή) με 14,6% και 13,6% στο δυναμικό κοινό 18–54.
Στην prime time (20:00–24:00), ο Alpha ήταν επίσης πρώτος, με 15,4% στο σύνολο πληθυσμού και 13,9% στο δυναμικό κοινό.
Από την αρχή της χρονιάς
Από 1/1/2025 έως 30/11/2025, ο Alpha διατηρεί την πρώτη θέση στην prime time με 14,1% στο σύνολο και 13,3% στο κοινό 18–54, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή του πορεία.
Από την αρχή της σεζόν
Στην τρέχουσα σεζόν (22/09/2024 – 30/11/2025), ο Alpha κυριαρχεί στο σύνολο ημέρας με 14,4% και 13,4% στο δυναμικό κοινό. Στην prime time παραμένει πρώτος με 16,1% στο σύνολο και 14,4% στο 18–54.
Ποιος παρουσιαστής της ΕΡΤ έμαθε ότι σταματά η εκπομπή του από… τρέιλερ;
Σε φάση προσαρμογών και ανανέωσης βρίσκεται το ΕΡΤnews, καθώς η ΕΡΤ συνεχίζει τη διαδικασία διαμόρφωσης του ενημερωτικού της τοπίου με εναλλαγές εκπομπών και ανακατανομή τηλεοπτικών ζωνών.
Στο πλαίσιο αυτών των αλλαγών, ολοκληρώθηκε πρόσφατα η εκπομπή «Prime» με τον Ηλία Σιακαντάρη, η οποία προβαλλόταν στις 20:00.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο δημοσιογράφος ενημερώθηκε για την αλλαγή από τρέιλερ στον αέρα, μέσω του οποίου ανακοινώθηκε η πρεμιέρα της νέας εκπομπής που καταλαμβάνει το ίδιο slot.
Στη ζώνη των 20:00 προβάλλεται πλέον η εκπομπή «Πολιτική κουζίνα» με τις Γεωργία Σκιτζή και Γεωργία Σαδανά.
Και… 4η εκπομπή για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου: Το μεγάλο φιλανθρωπικό σόου του ΑΝΤ1
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου ετοιμάζεται να αναλάβει ακόμη ένα μεγάλο τηλεοπτικό πρότζεκτ στον ΑΝΤ1, προσθέτοντας μια τέταρτη εκπομπή στο ήδη βαρύ πρόγραμμα του. Όπως αποκάλυψε η Ναταλία Ανδρικοπούλου στην εκπομπή του Open «Ώρα για ψυχαγωγία», ο σταθμός του Αμαρουσίου οργανώνει ένα εορταστικό, φιλανθρωπικό σόου, στο οποίο κεντρικός
Επικρατέστερη ημερομηνία μετάδοσης είναι η Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου, με λαμπερούς καλεσμένους, μεταξύ των οποίων και Γιώργος Παπαδάκης.
Μεγαλεία… Η «Εφημερίδα των Συντακτών» στην εποχή Μελισσανίδη – Τα σχέδια για την αναβάθμιση του φύλλου
Η «Εφημερίδα των Συντακτών» ετοιμάζεται να περάσει επίσημα στην «εποχή Μελισσανίδη», με μια μεγάλη εκδήλωση στις 19 Δεκεμβρίου στην «Αίγλη» του Ζαππείου. Οι προσκλήσεις έχουν ήδη φύγει και η προσέλευση από πολιτικούς, επιχειρηματίες και δημοσιογράφους αναμένεται –για να το πούμε κομψά– πληθωρική.
Στο πρόγραμμα δεν θα λείπει και μια λαϊκή νότα, αφού –όπως ακούγεται– καλεσμένος για καλλιτεχνική εμφάνιση θα είναι ο Γιώργος Μαργαρίτης, αγαπημένος τραγουδιστής του νέου παράγοντα που μπαίνει δυναμικά στο σκάκι των media.
Την ίδια στιγμή, η «ΕφΣυν» ετοιμάζεται για μετακόμιση στην Ακτή Μιαούλη, στο «στρατηγείο» των επιχειρήσεων του Δημήτρη Μελισσανίδη. Ο ίδιος φέρεται να ασχολείται προσωπικά με το project της αναβάθμισης της εφημερίδας, έχοντας «ανεβάσει τον πήχη» και προσφέροντας στους ανθρώπους του φύλλου μια προοπτική που, όπως λένε, είχε καιρό να φανεί.
Ο ΣΚΑΪ… ψήφισε: Κόβεται το «Η Ελλάδα Ψηφίζει» – Και το “μαχαίρι” του President Ζούλα συνεχίζει δουλειά
Στον ΣΚΑΪ η φετινή σεζόν θυμίζει περισσότερο… ανασχηματισμό παρά πρόγραμμα καναλιού. Ο “President” Κωνσταντίνος Ζούλας – που μέχρι πρότινος «είχε το μαχαίρι και το πεπόνι» – πλέον, όπως σχολιάζουν στα media desks, «κρατάει μόνο το μαχαίρι». Και οι αποφάσεις πέφτουν με ταχύτητα.
Το φιλόδοξο τηλεπαιχνίδι «Η Ελλάδα Ψηφίζει», με τους Χρήστο Κούτρα και Γιάννη Ντσούνο, ολοκληρώνεται μέσα στον Δεκέμβριο. Παρότι γυρίστηκαν και προβλήθηκαν 36 επεισόδια – όπως προβλεπόταν από την αρχή – οι επιδόσεις δεν βοήθησαν ώστε να συζητηθεί δεύτερος κύκλος.
Το πρόγραμμα είδε τα νούμερα τηλεθέασης να υποχωρούν σημαντικά, ιδίως μετά τις συνεχείς αλλαγές σε μέρα και ώρα προβολής. Το τηλεπαιχνίδι θα σταματήσει τα Χριστούγεννα και δεν θα πάρει έγκριση για νέα επεισόδια.
Οι «Αταίριαστοι» συνεχίζουν να τα πηγαίνουν εξαιρετικά στην πρωινή ζώνη.
Η πρώτη κίνηση που έδειξε ότι ο ΣΚΑΪ αλλάζει ρότα έγινε νωρίτερα, στις 3 Οκτωβρίου, όταν ανακοινώθηκε η ολοκλήρωση της συνεργασίας με την Τατιάνα Στεφανίδου και το «Power Talk».
ΣΚΑΪ: Σε άλλον κριτή του Voice πρότεινε δική του εκπομπή, με άλλον τελικά «κλειδώνει»
Ο ΣΚΑΪ φαίνεται πως έχει αποφασίσει να επενδύσει πιο συστηματικά στη μουσική ψυχαγωγία, ανοίγοντας διαδοχικές συζητήσεις με δύο από τους πιο δημοφιλείς κριτές του The Voice: τον Χρήστο Μάστορα και τον Γιώργο Μαζωνάκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, όλα ξεκίνησαν στις αρχές της σεζόν, όταν η Foss Productions παρουσίασε στο κανάλι του Φαλήρου πρόταση για νέα μουσική εκπομπή. Ο ΣΚΑΪ απευθύνθηκε πρώτος στον Χρήστο Μάστορα, προτείνοντάς του την παρουσίαση. Αν και θετικός στην ιδέα να δοκιμαστεί μελλοντικά σε ρόλο παρουσιαστή, ο τραγουδιστής απάντησε ότι λόγω φόρτου εργασίας δεν μπορεί στην παρούσα φάση να αναλάβει το project. Έτσι, η πρόταση μπήκε προσωρινά στο συρτάρι.
Χωρίς καμία διάθεση να χαθεί χρόνος, ο ΣΚΑΪ επανήλθε με νέα ιδέα και απευθύνθηκε στον Γιώργο Μαζωνάκη, ο οποίος —όπως όλα δείχνουν— είπε το ναι στην πρώτη κιόλας συζήτηση.
Στην ΕΡΤ το Μουντιάλ–μαμούθ με 104 αγώνες! “Κλειδώνει” στο 99,9% – Ίσως το τελευταίο ελεύθερο Μουντιάλ για την Ελλάδα
Το θρίλερ των τελευταίων μηνών γύρω από τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Μουντιάλ 2026 οδεύει στο τέλος του.
Οι πληροφορίες συγκλίνουν ότι η διοργάνωση «κλειδώνει» στην ΕΡΤ σε ποσοστό 99,9%, με το κόστος –σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς– να φτάνει σε ύψη πολλαπλάσια προηγούμενων διοργανώσεων, αγγίζοντας ακόμη και τα 15 εκατ. ευρώ.
Και αυτό ίσως να μην είναι το μόνο ορόσημο:
Υπάρχει ισχυρό ενδεχόμενο το φετινό να είναι το τελευταίο Μουντιάλ που θα μεταδοθεί ελεύθερα στην Ελλάδα, καθώς από το 2030 και μετά η διεθνής τάση θέλει τις κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις να μετακινούνται σε κλειδωμένες, επί πληρωμή πλατφόρμες.
Το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2026 θα είναι το μεγαλύτερο όλων των εποχών.
Για πρώτη φορά θα περιλαμβάνει 104 αγώνες, έναντι των 64 που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Ο έξτρα τηλεοπτικός χρόνος, οι πολλαπλές ζώνες μετάδοσης και η ανάγκη για περισσότερα κανάλια αποτέλεσαν κρίσιμο παράγοντα στην τελική επιλογή.
Στην ανοικτή διαδικασία της FIFA συμμετείχε και ο ΑΝΤ1, ο οποίος είχε μεταδώσει το Μουντιάλ του 2022.
Σενάριο διαμοιρασμού αγώνων ανάμεσα σε ΑΝΤ1 και ΕΡΤ συζητήθηκε ανεπίσημα, αλλά δεν προχώρησε:
η ΕΡΤ διέθετε πολλαπλά κανάλια μετάδοσης (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3, το νέο ΕΡΤ2sport και το ψηφιακό ΕΡΤflix) και –κυρίως– υπέβαλε υψηλότερη οικονομική προσφορά.
Ο σχεδιασμός της ΕΡΤ – Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα
Παρότι η επίσημη ανακοίνωση δεν έχει εκδοθεί ακόμη, στο παρασκήνιο η ΕΡΤ έχει ήδη “σηκώσει μανίκια” για το Μουντιάλ που θα διεξαχθεί 11 Ιουνίου – 16 Ιουλίου σε ΗΠΑ, Καναδά και Μεξικό.
Τι αλλάζει:
- Το ΕΡΤ2sport θα αποτελέσει το βασικό κανάλι μεταδόσεων.
- Η ΕΡΤ1 θα επιστρέψει –προσωρινά– στο αθλητικό περιεχόμενο με συνεχείς ζωντανές μεταδόσεις.
- Οι μυθοπλασίες και οι ψυχαγωγικές εκπομπές θα κατεβάσουν ρολά νωρίτερα από το συνηθισμένο, πιθανότατα στα τέλη Μαΐου, για να “καθαρίσει” η βραδινή ζώνη.
Το οικονομικό βάρος είναι τεράστιο:
Το κόστος των δικαιωμάτων εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 15 εκατ. ευρώ, πιέζοντας τον προϋπολογισμό και περιορίζοντας τα χρήματα για νέες παραγωγές.
Μαρία Μπεκατώρου – Η στιγμή που το «The Chase» έγινε… The Chase My Words
Υπάρχουν τηλεπαιχνίδια που δοκιμάζουν τις γνώσεις των παικτών.
Και υπάρχουν τηλεπαιχνίδια που δοκιμάζουν… την ψυχραιμία του παρουσιαστή.
Στη δεύτερη κατηγορία πέρασε – πανηγυρικά – η Μαρία Μπεκατώρου, όταν στον αέρα του «The Chase» κλήθηκε να προφέρει το όνομα του Αντωνίου Β’ Καυλέα.
Κι εκεί που η ερώτηση ήταν ένα αθώο βυζαντινό κουίζ, το στούντιο μετατράπηκε σε live ασκητική αυτοσυγκράτηση.
Η Μπεκατώρου, σε μια από τις πιο αστείες «στιγμές» της σεζόν, πάτησε φρένο στο επίμαχο σημείο, πήρε ανάσα, σήκωσε βλέμμα τύπου «θα το πω, δεν θα το πω;» και, μετά από ένα μικρό εσωτερικό debate, ξεστόμισε ολόκληρο το όνομα… με την αξιοπρέπεια γυναίκας που δεν θα την νικήσει καμία λέξη.
Το κοινό γελούσε, η παρουσιάστρια γελούσε, μόνο ο Αντώνιος Β’ Καυλέας δεν γελούσε – κυρίως επειδή δεν είναι πια μαζί μας από τον 10ο αιώνα.
Ο Alpha TV στα Google Trends
Οι σειρές μυθοπλασίας του Alpha κυριάρχησαν στις αναζητήσεις της Google για το 2025, κατακτώντας τρεις θέσεις στη δεκάδα των Google Trends.
Στην 1η θέση βρέθηκε το «Να με λες μαμά», ακολουθούμενο από τον «Άγιο έρωτα» στη 2η θέση, ενώ «Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι» κατέλαβε την 7η θέση.
Ποιοι εκλέγονται στον Ξενοφώντα;
… τον Οργανισμό Συλλογικής Διαχείρισης και Προστασίας Πνευματικών Δικαιωμάτων Όλων των Δημοσιογράφων;
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα των αρχαιρεσιών της 4ης Δεκεμβρίου 2025 για την εκλογή των μελών του Δ.Σ. και του Εποπτικού Συμβουλίου του ΟΣΔ «ΞΕΝΟΦΩΝ».
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ψήφισαν: 128 Λευκά: 0
Έλαβαν:
- Τσαντίκος Γεώργιος – 97 – Εκλέγεται
- Νικολακόπουλος Νικόλαος – 92 – Εκλέγεται
- Ζώης Θεοφάνης (Φάνης) – 87 – Εκλέγεται
- Σοβιτσλή Φανή – 86 – Εκλέγεται
- Νικολάρα Ανδρομάχη (Μάχη) – 85 – Εκλέγεται
- Αλατάς Αθανάσιος – 81 – Εκλέγεται
- Τσιμπίδας Νικόλαος – 65 – Εκλέγεται
Αναπληρωματικοί:
- Γαβαλάς Γεώργιος – 44 –
- Τσάκα Ειρήνη – 36 –
- Γιουκάκης Γεώργιος – 33 –
- Πεκλάρης Βασίλειος – 22 –
- Αργείτη Μαρία–Εμμανουέλλα – 21 –
ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ψήφισαν: 128 Λευκά: 0
Έλαβαν:
- Πλιάγκου Αναστασία (Νατάσα) – 97 – Εκλέγεται
- Κατσίμη Ελένη–Μαρία (Μαριλένα) – 96 – Εκλέγεται
- Πέλλου Ελευθερία – 84 – Εκλέγεται
- Μανιατάκος Δημήτριος – 80 – Εκλέγεται
- Βασιλάκης Μιχαήλ – 48 – Εκλέγεται
Αναπληρωματικοί:
- Κόντης Γεώργιος – 40 –
- Κοντογιαννίδης Ρωμανός – 38 –
- Λαμπρίδη Φωτεινή – 38 –
- Μαραθιάς Ανδρέας – 22 –
- Καμπράς Παναγιώτης – 16 –
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Bvlgari: Το δαχτυλίδι των 180.000 δολαρίων της Ελίζαμπεθ Τέιλορ στον οίκο Christie’s
- Δέσποινα Σουγιούλ: Τα χρώματα είναι εμπειρίες για τα παιδιά
- Νέα… επανάσταση στο ποδόσφαιρο! Ο Ολυμπιακός, η κόκκινη στον Έσε και το VAR και στα κόρνερ
- Σκοντάφτει η κυβέρνηση, βυθίζεται η αντιπολίτευση, ηττάται ο πολίτης