• LIFE&STYLE

    Με άρωμα Ελλάδας τα δώρα που θα λάβουν υποψήφιοι και νικητές στα φετινά Όσκαρ


    Πιο έντονο από ποτέ είναι το ελληνικό στοιχείο στην φετινή τελετή απονομής των Όσκαρ, καθώς εκτός από την υποψηφιότητα του Γιώργου Λάνθιμου στην κατηγορία Καλύτερου Σκηνοθέτη για την ταινία «Η Ευνοούμενη», δύο από τα δώρα που θα λάβουν υποψήφιοι και νικητές είναι ελληνικά.

    Κάθε χρόνο στα Όσκαρ πέρα από τα πολυπόθητα αγαλματίδια, προσφέρονται και τα λεγόμενα goodie bags τα οποία περιέχουν πολυτελή δώρα αξίας χιλιάδων δολαρίων με εξαψήφιο αριθμό. Το διαφημιστικό γραφείο Distinctive Assets που αναλαμβάνει να γεμίσει τις τσάντες έχει φροντίσει ιδιαίτερα για τις ανάγκες τόσο των υποψηφίων, όσο και των νικητών.

    Ανάμεσα στα δώρα βρίσκεται ένα πακέτο διακοπών για διαμονή σε πολυτελέστατη παραθαλάσσια βίλα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο Avaton Luxury Villas Resort που βρίσκεται στη Χαλκιδική.

    Ακόμη ένα δώρο που ξεχωρίζει είναι οι ιδιωτικές θεραπείες ανακούφισης από φοβίες «από την #1 ειδικό σε θέματα φοβίας στον κόσμο», όπως αναφέρει ο διεθνής Τύπος, που δεν είναι άλλη από την ελληνικής καταγωγής expert Kalliope Barlis.

    Πέρα από τα δύο αυτά ελληνικά δώρα, τα goodie bags περιλαμβάνουν συνεδρίες γυμναστικής, προϊόντα ομορφιάς, ταξίδια σε προορισμούς, όπως Ισλανδία, Γκαλαπάγκος, Αμαζόνιος, Κόστα Ρίκα, Παναμάς.

    Το υπερπολυτελές Avaton Luxury Villas Resort στη Χαλκιδική

    Ωστόσο, υπάρχουν και κάποια πιο εκκεντρικά δώρα, όπως VIP συνδρομή στην πρώτη λέσχη κάνναβης στο Λος Άντζελες, προϊόντα ομορφιάς με βάση την κάνναβη, βρώσιμα σοκολατένια σκουλαρίκια, πάπλωμα σκύλου μέχρι και… πιγκάλ τουαλέτας!

    Βέβαια, το τελευταίο πρόκειται για ένα αστείο που επέλεξε να κάνει το διαφημιστικό γραφείο σε κάποιον άτυχο υποψήφιο.

    Jonathan Cheban και Kalliope Barlis

    Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Entrepreneur, οι χορηγοί πληρώνουν από 5.000 δολ. έως και 20.000 δολ. προκειμένου να συμπεριληφθούν τα δώρα που προσφέρουν στα goody bags των Όσκαρ με την ελπίδα ότι οι διάσημοι θα τα χρησιμοποιήσουν.

    Με αυτόν τον τρόπο διαφημίζονται τα προϊόντα τους παγκοσμίως.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Karl Lagerfeld: Ποιος ήταν ο αντισυμβατικός θρύλος της Chanel

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιώργος Λάνθιμος: Από την Χρεμωνίδου στο κόκκινο χαλί του Κodak Theater LA

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μαίρη Κατράντζου: Η νέα της collection είναι ένα masterclass στην υφή με φτερά και βολάν



    ΣΧΟΛΙΑ