• City Stories

    Η κρυφή ιστορία πίσω από το παιχνίδι της McDonalds

    • NewsRoom


    Για πάνω από τρεις δεκαετίες η χαρά από τις τηγανητές πατάτες μαζί με τα επιτραπέζια παιχνίδια είχε γίνει μια αγαπημένη συνήθεια των Αμερικανών. Αυτή την καθημερινή συνήθεια θέλησε να εκμεταλλευτεί η McDonalds για την προώθηση της, σχεδιάζοντας την δικιά της Monopoly. Ήδη από το 1987 η McDonald’s συνεργάστηκε με τους δημιουργούς της monopoly για την προώθηση της, χαρίζοντας με τον τρόπο αυτό στους καταναλωτές πολλά δώρα.

    Η πρωτότυπη ιδέα άρχισε να έχει θετικά αποτελέσματα ήδη από αυτή την χρονιά, δίνοντας πολλά βραβεία στους συμμετέχοντες μαζί με ένα πολύ μεγάλο χρηματικό ποσό στους πιο τυχερούς.

    Η μεγάλη επιτυχία της ειδικής Monopoly αυτής είναι αποδεδειγμένη, καθώς από την αρχή της προωθητικής της ενέργειας το 1987 η γνωστή αλυσίδα έχει καταφέρει να προωθήσει 40 εκατ. δολ σε βραβεία, συμπεριλαμβανομένων και των χρηματικών ποσών.

    Το 1990 ήταν η χρόνια που εξέλιξε το επιτραπέζιο, δίνοντας του την σημερινή του μορφή, συγκριτικά με αυτή που είχε στο παρελθόν ως ένα ετήσιο γεγονός. Σήμερα παρά τις διάφορες αλλαγές που έχει βιώσει, έχει στραφεί προς τις αρχικές του ρίζες, δίνοντας στους νικητές χρήματα και φαγητό.

    Η επιτυχία του διαγωνισμού είναι τεράστια, καθώς τα τελευταία χρόνια το ποσό των δώρων που δίνουν έχει φτάσει στο 1 δις δολ. Ακόμη πηγές αναφέρουν ότι το επιτραπέζιο παιχνίδι της McDonal’s δίνει περισσότερα ιδιωτικά δώρα στον καθένα από κάθε άλλο επιτραπέζιο παιχνίδι.

    Ωστόσο υπήρχαν και αρνητικές επιπτώσεις αυτού του διαγωνισμού, κινητοποιώντας το FBI να κατηγορήσει μια ομάδα ανθρώπων, οι οποίοι προσπάθησαν να διαπράξουν έγκλημα εξαπατώντας το σύστημα κερδίζοντας έτσι όλα τα δώρα του διαγωνισμού. Η ΜcDonald’s από τότε αποφάσισε να πάρει πιο αυστηρά μέτρα, κινητοποιώντας το νομικό της τμήμα.

    Παρόλα αυτά, η επιτυχία του επιτραπέζιου συνεχίστηκε, με τις πωλήσεις της εταιρείας να σημειώνουν αύξηση δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη βάση στην ηλεκτρονική μορφή του παιχνιδιού. Τα στοιχεία επομένως δείχνουν πως ο κόσμος συνεχίζει να παίζει το παιχνίδι, ειδικά μέσα από το διαδίκτυο, με αποτέλεσμα να επισκέπτονται συχνότερα και τα καταστήματα τους.

    Διαβάστε επίσης: 

    http://www.mononews.gr/article-an-thes-na-petichis-anarotisou-afto/37392



    ΣΧΟΛΙΑ