• LIFE&STYLE

    H Adidas παρουσιάζει ένα αθλητικό παπούτσι ειδικά σχεδιασμένο για τις γυναίκες που τρέχουν


    Πολύ συχνά, όταν μία μάρκα αθλητικών ειδών παρουσιάζει αθλητικά παπούτσια για γυναίκες, συνήθως είναι μια τροποποίηση παπουτσιών, που αρχικά σχεδιάστηκαν για τους άνδρες. «Συρρικνώστε το και κάντε το ροζ» είναι ο βιομηχανικός όρος.

    Ωστόσο, ορισμένες εταιρείες έχουν αρχίσει επιτέλους, να αναγνωρίζουν ότι οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν μια τεράστια ανεκμετάλλευτη ευκαιρία για πωλήσεις. Στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά αθλητικών ειδών στον κόσμο, για παράδειγμα, οι γυναίκες ξεπερνούν αριθμητικά τους άνδρες στους αγώνες, και αυτό ισχύει τουλάχιστον από το 2010, σύμφωνα με το Running USA.

    Φέτος, η Adidas έχει ως στόχο να αξιοποιήσει την γυναίκα, που τρέχει. Την 1η Φεβρουαρίου, η εταιρεία εγκαινιάζει ένα νέο αθλητικό παπούτσι, που προορίζεται μόνο για γυναίκες, το «PureBoost X». Είναι το αποκορύφωμα, λέει η Adidas, της έρευνας τριών χρόνων πάνω στα γυναικεία πόδια. «Αυτή πρόκειται να είναι μια σπουδαία χρονιά για την Adidas και τις γυναίκες», λέει η Kelly Olmstead, Γενική Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Adidas στο Quartz. «Αλλά αυτό είναι πραγματικά το στολίδι των προσπάθειών μας».

    Λοιπόν πώς είναι διαφορετικά; Στη μέση του παπουτσιού, όπου βρίσκεται η καμάρα του ποδιού, το πάνω μέρος είναι εντελώς ανεξάρτητο από τη δημοφιλή σόλα «Boost» της Adidas. Ο συλλογισμός, σύμφωνα με τον Mikal Peveto, Διευθυντή Σχεδιασμού της Adidas για τρέξιμο, είναι να κάνει το αθλητικό παπούτσι τόσο ευέλικτο όσο το πόδι μιας γυναίκας.

    untitled1

    Για να δει τι ακριβώς συμβαίνει όταν τρέχουμε, η εταιρεία χρησιμοποίησε το «Aramis», μια τεχνολογία εντοπισμού κίνησης που χρησιμοποιείται για την ανάλυση της πίεσης στα φτερά των αεροπλάνων. Το πόδι του δρομέα θα επεκταθεί μέχρι ένα εκατοστό καθώς χτυπάει το έδαφος και επανέρχεται, και ο Peveto λέει, ότι αυτή η κίνηση τείνει να είναι πιο έντονη στα πόδια των γυναικών.

    «Οι τένοντες και οι σύνδεσμοι είναι στην πραγματικότητα πιο ευέλικτοι», λέει στο Quartz. «Η καμάρα, επειδή είναι πιο ευέλικτη, θα έχει περισσότερη κίνηση. Αυτό ενέπνευσε την ιδέα».

    Η Adidas θεωρεί ότι ο σχεδιασμός κάνει το παπούτσι να είναι απίστευτα άνετο, το οποίο είναι σημαντικό σε ένα παπούτσι τρεξίματος. Ο Peveto λέει ότι η στήριξη, που υπάρχει σ’ αυτό το επίπεδο είναι αντιληπτή. Το παπούτσι των $ 120, τυλίγεται γύρω από την καμάρα σας, κάνοντάς την να νιώθει υποστηριζόμενη.

    Ορισμένοι πελάτες μπορεί να αισθάνονται ότι τους εξαπατούν και ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανατομική στήριξη. Η Adidas, ωστόσο, λέει ότι σε πολλές συνομιλίες της με αθλήτριες, η στήριξη, που ήθελαν ήταν μια καμάρα που να την αισθάνονται καλά, και αυτό είναι που τους παραδόθηκε.

    untitled2

    Μια άλλη βασική προτεραιότητα για τις γυναίκες ήταν τα αθλητικά παπούτσια να είναι κομψά, και να κάνουν τα πόδια τους να φαίνονται λεπτά και όχι πολύ μακριά. Δύο εβδομάδες μετά το λανσάρισμα του «PureBoost Χ», η Adidas θα κυκλοφορήσει επίσης ένα μοντέλο που θα κοστίζει $ 170 και δημιουργήθηκε από τη σχεδιάστρια μόδας Stella McCartney.

    Η Adidas ξεκίνησε την διαφημιστική καμπάνια της για τις γυναίκες στα τέλη του περασμένου έτους, και η Olmstead λέει ότι τα πρόσωπα της καμπάνιας θα είναι αθλήτριες, το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Ο σχεδιασμός του «PureBoost» θα πάρει τελικά το δρόμο του ανάμεσα στα άλλα προϊόντα της Adidas, αλλά προς το παρόν, η εταιρεία δεν έχει σχέδια να το εφαρμόσει στα αθλητικά παπούτσια των ανδρών. Είναι μόνο για τα γυναικεία.

     



    ΣΧΟΛΙΑ