• LIFE&STYLE

    Γιατί το Instagram κατάφερε να κερδίσει μεγαλύτερη διαφημιστική πίτα από ό,τι το Twitter

    • NewsRoom


    Οι διαφημιστικές εταιρείες στρέφονται περισσότερο στο Instagram παρά στο Twitter. Σε πρόσφατη έρευνα φάνηκε μια μικρή μείωση σε διαφημίσεις στο Τwitter. Η έρευνα της Strata, η οποία  δημοσιεύτηκε στο Twitter, την ίδια εβδομάδα κατά την οποία ο επικεφαλής marketing του Twitter αποχώρησε. Η ερευνητική εταιρεία eMarketer δήλωσε ότι το Snapchat επρόκειτο να ξεπερνούσε σε ενεργούς χρήστες το Twitter στην Αμερική, υπογραμμίζοντας την απειλή που αντιμετωπίζει το Twitter από ανταγωνιστές.

    instagram

    Οι συνεχείς αγώνες που αντιμετωπίζει το Twitter σχετικά με την στασιμότητα των αναγνωστών, την διαχείριση του και τις πεσμένες μετοχές και τιμές, δεν υπήρχαν καθώς οι διαφημιστικές επιχειρήσεις υπό την διεύθυνση του Adam Bain, πρώην γενικού διευθυντή επιχειρήσεων, ήταν μια όαση σταθερότητας. Ο Adam Bain ξεκίνησε στην εταιρεία το 2010, βοηθώντας το Twitter να έχει έσοδα πάνω πάνω από 1 δισ. $ μέσα σε 3 χρόνια.

    Adam Bain, πρώην γενικός διευθυντής του Twitter
    Adam Bain, πρώην γενικός διευθυντής του Twitter

    Αλλά οι ρωγμές στα κέρδη του διαφημιστικού τμήματος άρχισαν να εμφανίζονται στα πρώτα έσοδα. Τα έσοδα ήταν λιγότερα από όσα περίμεναν, αφού ξόδεψαν αρκετά χρήματα στους διαφημιστές. Η μετοχή μετά από αυτή την είδηση έπεσε στο 15%.

    _Twitter
    Η έρευνα της Strata ρώτησε 83 διαφημιστικές εταιρείες ποια κοινωνική πλατφόρμα προτιμούν οι πελάτες τους για να διαφημίζονται. Το 63% των διαφημιστών είπε ότι προτιμούσε να χρησιμοποιεί την εφαρμογή του Instagram και το 56% το Twitter. Για το Facebook το ποσοστό ήταν 96%. Οι αρμόδιοι που διαχειρίζονται το Twitter απέρριψαν τα αποτελέσματα, τονίζοντας ότι τα αποτελέσματα σε μια μελέτη του 2015 έδειξαν ότι 37% από τους διαφημιστές προτιμούσαν το Twitter, ενώ για το Instagram το ποσοστό ήταν 28%.

    «Τα στοιχεία που παρουσιάζονται σε αυτή την έρευνα δεν απέχουν πολύ από τα πραγματικά”, δήλωσε ένας εκπρόσωπος του Twitter.” Έχουμε στενές σχέσεις με τους πελάτες μας και συνεχίσουμε να ακούμε ότι το Twitter αποτελεί το πιο ισχυρό και δημιουργικό μέσο.”

    fb

    Παρόλα αυτά, η έρευνα δείχνει την αυξανόμενη δύναμη του Instagram, η οποία έχει το πλεονέκτημα της τεχνολογίας της διαφήμισης του Facebook και έχει ξεδιπλώσει χαρακτηριστικά που το καθιστούν πιο χρήσιμο για την κοινή χρήση, καθώς και ειδήσεις και ενημερώσεις δραστηριότητας. Το Instagram έχει πάνω από 200.000 διαφημιστές, ενώ το Twitter 130.000.

    “Βλέπουμε ότι το σύνολο σχεδόν των πελατών μας μετατοπίζεται από το Twitter στο Instagram,” δήλωσε ο Chris Gilbert, ο αρχηγός του ψηφιακού οργανισμού Kettle, ο οποίος συνεργάζεται με τα εμπορικά σήματα μόδας. «Οι έμποροι ακολουθούν το κοινό και τους πελάτες», λέει ο Chris Gilbert.

    Chris Gilbert, αρχηγός του ψηφιακού οργανισμού Kettle
    Chris Gilbert, αρχηγός του ψηφιακού οργανισμού Kettle

    Οι διαφημιστές ισχυρίζονται ότι τα έσοδα από τις διαφημίσεις είναι περισσότερα στο Instagram, αφού οι χρήστες είναι περισσότεροι- πάνω από 400 εκατομμύρια , ενώ στο Twitter οι χρήστες είναι 310 εκατομμύρια και με την βοήθεια της τεχνολογίας του Facebook, επιτρέπει στους διαφημιστές του Instagram να στοχεύουν σε συγκεκριμένο κοινό.

    Jason Peterson, επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος στην διαφημιστική εταιρεία ‘’Havas Worldwide North America
    Jason Peterson, επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος στην διαφημιστική εταιρεία ‘’Havas Worldwide North America

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    «Δώσαμε περισσότερη έμφαση στο Instagram το τελευταίο έτος», δήλωσε ο Jason Peterson, ο επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος στην διαφημιστική εταιρεία ‘’Havas Worldwide North America’’. Το Instagram αρνήθηκε να σχολιάσει τα αποτελέσματα της έρευνας από την Strata.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/afti-ine-nea-24ori-ipiresia-tou-facebook-gia-tin-apotropi-aftoktonion-pos-litourgi/53430



    ΣΧΟΛΙΑ