• LIFE&STYLE

    Το φαντασμαγορικό καρό περίπτερο για την κολεξιόν SS 18 του Dior

    • NewsRoom


    «Μόνον η αναπόφευκτη θεατρικότητα της ζωής μου μ’ ενδιαφέρει» είχε πει η Λεονόρ Φινί. Η αργεντίνα σουρεαλίστρια ζωγράφος είχε συνεργαστεί στενά με τον Christian Dior και αυτή η φράση της στάθηκε πηγή έμπνευσης για την τελευταία κολεξιόν που παρουσίασε η Μαρία Γκράτσια Κιουρί, η διευθύντρια δημιουργικού στον παρισινό οίκο. Και αυτή η φράση ταιριάζει απόλυτα με το σκηνικό που δημιούργησε το στούντιο Bureau Betak για την παρουσίαση της κολεξιόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2018 του Dior.

    Ένα καρό περίπτερο στο Μουσείο Ροντέν: ασπρόμαυροι τόνοι και υπερμεγέθη μέρη του ανθρώπινου σώματος. Σκηνικό που αρμόζει στις σουρεαλιστικής έμπνευσης δημιουργίες της Μαρία Γκράτσια.

    Πέρυσι, το ίδιο στούντιο είχε «υπογράψει» το όλο καθρέφτες περίπτερο για την επίδειξη της ανοιξιάτικης συλλογής του οίκου μόδας. Αυτή τη φορά, μια ασπρόμαυρη καρό κατασκευή υποδεχόταν τους προσερχόμενους. Το πάτωμα του περίπτερου έρεε στους τοίχους. Μέσα, μπροστά στα μάτια σου άνοιγε ένας δραματικής έντασης χώρος με λευκά υφάσματα σαν κουρτίνες ένα γύρω. Από το ταβάνι, κρέμονταν διάφορα μέρη του ανθρώπινου σώματος, μάτια, αυτιά, κορμοί σώματος. Συνοδευόμενα από κλουβιά πουλιών.

    Ταξίδι πίσω στον χρόνο, στο Παρίσι του Σουρεαλισμού. Αλήθεια, ποια θα ήταν η αντίδραση της Λεονόρ Φινί έτσι και βρισκόταν σ’ αυτό τον χώρο;

     



    ΣΧΟΛΙΑ