• LIFE&STYLE

    To Facebook πρέπει να αρχίσει να φοβάται το Snapchat

    • NewsRoom


    Aπίστευτο και όμως αληθινό. Οι χρήστες του Snapchat  παρακολουθούν 7 δισεκατομμύρια βίντεο κλιπ κάθε μέρα, σημειώνοντας κατακόρυφη  αύξηση μέσα σε μόλις δύο μήνες αυξάνοντας τον ανταγωνισμό με το Facebook. Η σχετικά καινούρια κινητή υπηρεσία  μηνυμάτων, η οποία γεννήθηκε πριν από 5 χρόνια  και το κόστος της υπολογίζεται στα  16 δισεκατομμύρια $ στις ιδιωτικές αγορές, βλέπει το τελευταίο διάστημα μια δραματική αύξηση στη χρήση του βίντεο, εν μέρει χάρη στην εισαγωγή μία νέας πρωτότυπης εφαρμογής του  Snapchat, που ονομάζεται Stories και  με την οποία μπορείς να δημιουργήσεις ένα  σύντομο βίντεο κλιπ και να το μοιραστείς  με άλλους  χρήστες και μπορεί να προβληθεί μέσα σε  24 ώρες.

    Η ραγδαία άνοδος άρχισε να φαίνεται ήδη από το  Μάιο του 2015, όταν η εταιρεία έδινε στη δημοσιότητα, 2 δισεκατομμύρια προβολές βίντεο καθημερινά. Τον Νοέμβριο του 2015, οι Financial Times ανέφεραν ότι οι προβολές  του βίντεο Snapchat για εκτοξεύθηκαν σε 6 δισεκατομμύρια ανά ημέρα.

    Το τελευταίο ορόσημο, αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το Bloomberg, τοποθετώντας το Snapchat πολύ κοντά στο Facebook, που το Νοέμβριο ανακοίνωσε ότι οι χρήστες του ανέβαζαν 8 δισεκατομμύρια βίντεο την ημέρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι χρήστες του Facebook υπολογίζονται σε  1 δισεκατομμύριο ενώ του Snapchat, σε μόλις 100 εκατομμύρια.

    Εταιρείες του Διαδικτύου, όπως το Facebook, Snapchat, και το YouTube της Google είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικά με στόχο να αυξήσουν το νεανικό κοινό που του αρέσει η χρήση βίντεο , καθώς κάθε εταιρεία προσπαθεί να γίνει το κομβικό σημείο για την επόμενη γενιά της ψηφιακής ψυχαγωγίας.

    Αν και το Snapchat , μέσω του CEO Evan Spiegel, δεν έχει διαψεύσει ούτε επιβεβαιώσει την είδηση στο Buisiness Insider, περί εκπληκτικής αύξησης του κοινού των χρηστών,  η αλήθεια πρέπει να κρύβεται κάπου στο μέτρημα.Και προς το παρόν συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια.Κάθε εταιρία έχει διαφορετικό τρόπο να μετρά τη συμμετοχή των χρηστών.Για παράδειγμα το Facebook υπολογίζει και πόσοι είδαν μία εφαρμογή, όχι μόνο όσους μπήκαν και τη χρησιμοποίησαν.Το Snapchat, ο χρήστης πρέπει να κάνει  προληπτικά κλικ στο βίντεο για να μπορεί να μετρηθεί. Αλλά για τους χρήστες της υπηρεσίας Snapchat, η  χρήση και ανταλλαγή  βίντεο  είναι πολύ πιο συνηθισμένη από το Facebook.



    ΣΧΟΛΙΑ