• LIFE&STYLE

    Η εταιρεία «AG» χρησιμοποιεί το ίδιο μοντέλο για να παρουσιάσει και τα ανδρικά και τα γυναικεία ρούχα


    Οι εκστρατείες μόδας που ξέρουμε και αγαπάμε έχουν την τάση να εξυπηρετούν κατά βάση ένα σκοπό: Μας κάνουν να θέλουμε να αγοράσουμε πράγματα. Αλλά και οι διαφημίσεις, βέβαια, μπορούν επίσης, να στέλνουν κοινωνικά μηνύματα, όπως κάνουν όλο και περισσότερο αυτές τις μέρες.

    Όπως για παράδειγμα η τελευταία διαφημιστική εκστρατεία της «AG». Για την καμπάνια της άνοιξης του 2016, η ακριβή επωνυμία denim (τζην), ζήτησε από την θρυλική Daria Werbowy να είναι το πρόσωπο της τόσο στην ανδρική όσο και στη γυναικεία σειρά των τζιν της.

    tqt

    Στην διαφημιστική εκστρατεία, η οποία τραβήχτηκε από την φωτογράφο Cass Bird, η Werbowy φοράει τη βασική σειρά της άνοιξης, όπως ανοιχτόχρωμα τζιν, φανελένια πουκάμισα και ένα σχετικά μοδάτο ζιβάγκο. Τα ρούχα πραγματικά δεν φωνάζουν “ανδρικό” ή “γυναικείο”, το οποίο θέλει να σας δείξει πόσο λεπτή τείνει να γίνει η γραμμή των ρούχων μεταξύ των δύο φύλλων.

    Σύμφωνα με το «Refinery29», η «AG» γοητεύθηκε από την ιδέα να παρουσιαστούν τα ανδρικά και τα γυναικεία ενδύματά της από ένα πρόσωπο, εξαιτίας της προσαρμοστικότητάς της Werbowy, καθώς και λόγω της αυξανόμενης τάσης του ουδέτερου φύλου στα μοντέλα και στα είδη ένδυσης.

    tqth

    «Δεν έχετε συχνά την ευκαιρία να συνεργαστείτε με κάποιον σαν την Daria» είπε ο Johnathan Crocker, διευθυντής των παγκόσμιων επικοινωνιών της «AG», στο «Refinery29». «Και μέρος αυτών των πλεονεκτημάτων είναι ότι οι παράμετροί σας (να το πω έτσι), είναι απεριόριστες. Είδαμε την πρόσφατη τάση κάποιων επώνυμων εταιρειών να φωτογραφίζουν άνδρες με γυναικεία ρούχα και σκεφτήκαμε ότι κάνοντας ακριβώς το αντίθετο θα μπορούσε να είναι ενδιαφέρον και αξιοσημείωτο. Δεν είδαμε οποιαδήποτε άλλη φίρμα να το κάνει, οπότε σκεφτήκαμε ότι ο χρόνος ήταν σωστός. Υπάρχουν λίγες γυναίκες που θα μπορούσαν να το πετύχουν αυτό, και εμείς πραγματικά πιστέψαμε ότι κανείς δεν θα μπορούσε να το κάνει καλύτερα από την Daria».

    Τι είναι αυτή η “πρόσφατη τάση” στην οποία αναφέρεται ο Crocker; Νωρίτερα, αυτό το μήνα, ο ηθοποιός και φαινόμενο του «Twitter» Jaden Smith έγινε το πρόσωπο της Louis Vuitton για τα γυναικεία ρούχα. Στις διαφημίσεις, ο Smith φορούσε μια φούστα και πόζαρε μαζί με επαγγελματίες γυναίκες μοντέλα.

    Ο Smith έκανε την εμφάνισή του μετά από κάποιες άλλες ακριβές φίρμες οι οποίες αποφάσισαν επίσης να εγκαταλείψουν τις γραμμές των δύο φύλων. Τον Σεπτέμβριο, ένα 11χρονο αγόρι συντάραξε με ένα ροζ παλτό και τακούνια για μια διαφημιστική καμπάνια για την «Acne Studios». Τον Αύγουστο, η φίρμα «& Other Stories» που ανήκει στην «H&M» παρουσίασε τα τρανσέξουαλ μοντέλα Hari Nef και Valentijn De Hingh σε μια συλλογή. Και στην Εβδομάδα Μόδας στη Νέα Υόρκη το περασμένο φθινόπωρο, σχεδιαστές γυναικείων ρούχων όπως ο Eckhaus Latta και Hood by Air παρουσίασαν τα σόου τους με μια ρευστή νοοτροπία φύλου και στη συνέχεια έγιναν πρωτοσέλιδο, ενώ οι σχεδιαστές στην Ανδρική Εβδομάδα Μόδας έκαναν το ίδιο.

    Και δεν είναι μόνο οι πρωτοποριακοί σχεδιαστές. Όπως μια έκθεση από την εταιρεία ανάλυσης λιανικού εμπορίου «NDP Group» σημείωσε τον Αύγουστο, «το λιανικό εμπόριο βασίζεται όλο και λιγότερο στη διαφορά των δύο φύλων», χάρη στις πασαρέλες αλλά και γενικά στις τάσεις που διασταυρώνουν τις γραμμές των δύο φύλων, όπως η αθλητική ένδυση.

    Το 2015, ήταν μια μικρή τάση. Το 2016, τα είδη ένδυσης ουδέτερου φύλου και οι διαφημίσεις μπορεί να είναι το επόμενο μεγάλο βήμα.



    ΣΧΟΛΙΑ