• LIFE&STYLE

    Οι επιστήμονες ακολουθούν 5.000 ευφυΐες για 45 χρόνια! Αυτά είναι τα αποτελέσματά τους

    • NewsRoom


    Σήμερα άνοιξαν τα σχολεία, και οι νέοι και μικροί μας επιστήμονες ξεκίνησαν το ταξίδι τους στην εκπαίδευση! Τα πρωτάκια, όπως χαριτωμένα αρεσκόμαστε να αποκαλούμε τους μαθητές της πρώτης δημοτικού, θα έχουν μία χρονιά μπροστά τους γεμάτη νέες και περίεργες προκλήσεις γι’ αυτά, μία χρονιά που θα τα εντάξει σε τροχιά σχολείου και εκπαίδευσης, μία χρονιά που οι δάσκαλοί τους θα πρέπει να δουν εις βάθος και να αναγνωρίσουν ποια παιδιά είναι λίγο περισσότερο χαρισματικά και ευφυή ούτως ώστε να μπορέσουν να τους δώσουν αυτή την ώθηση που χρειάζεται για να ξεκινήσουν σωστά και θετικά την πορεία τους.

    Μιας και η αρχή της σχολικής χρονιάς έγινε σήμερα, σας παραθέτουμε τις διαπιστώσεις και τα αποτελέσματα μιας έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το SMPY (Study of Mathematically Precocious Youth), και σύμφωνα με αυτή, ακόμη και τα πιο ευφυή παιδιά χρειάζονται δασκάλους να τα βοηθήσουν να φτάσουν στα υψηλότερα επίπεδα των δυνατοτήτων τους.

    Η έρευνα, που ξεκίνησε το 1971, παρακολούθησε 5.000 από τα πιο έξυπνα παιδιά στην Αμερική και αποτελεί τη μεγαλύτερη χρονικά έρευνα που έχει ποτέ πραγματοποιηθεί για τα χαρισματικά παιδιά. Ενάντια σε ένα σύστημα που δίνει μεγαλύτερη βάση και προτεραιότητα στα παιδιά που είναι πιο χαμηλής απόδοσης, τα ευρήματα του SMPY, παρουσίασαν κάτι ενδιαφέρον και ενδεχομένως κάτι που δεν περιμέναμε ότι έχει τόση μεγάλη σημασία: ότι ακόμη και τα παιδιά που βρίσκονται στην κορυφή, χρειάζονται προσοχή και βοήθεια.

    albert-einstein-007

    O Jonathan Wai, ψυχολόγος στο Duke University Talent Identification Program, ανέφερε ότι “τα παιδιά που βρίσκονται στην κορυφή του 1%, τείνουν να γίνουν επιφανείς επιστήμονες και ακαδημαϊκοί, όπως και ομοσπονδιακοί δικαστές, γερουσιαστές και δισεκατομμυριούχοι”.

    Δυστυχώς σύμφωνα με την έρευνα τα παιδιά που από νωρίς δείχνουν ότι έχουν μία κλίση στα μαθηματικά και τις επιστήμες εν γένει, δεν λαμβάνουν την απαραίτητη προσοχή και βοήθεια. Η πλειοψηφία των καθηγητών στρέφονται στα παιδιά που έχουν χαμηλότερη κλίση στις επιστήμες. Ως αποτέλεσμα αυτού, ακολουθεί σαν γεγονός ότι τα παιδιά που θα μπορούσαν να κάνουν μεγάλα επιτεύγματα, μπορεί να βρεθούν σε χαμηλότερες θέσεις από αυτές που θα δύνανται να φτάσουν.

    Η έρευνα αποκαλύπτει μάλιστα πως η άποψη ότι τα ευφυή παιδιά μπορούν να αξιοποιήσουν τις ικανότητές τους πλήρως χωρίς κάποια άλλη ώθηση, είναι λανθασμένη. Η έρευνα έδειξε ότι αυτοί που πέρασαν κάποια τάξη, είναι πιο πιθανό να πάρουν ντοκτορά ή Ph.D σε πεδία που σχετίζονται με την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία.

    Όσον αφορά τους γονείς και τους καθηγητές αυτοί θα πρέπει με τη σειρά τους να προμηθεύουν συνέχεια τα παιδιά με όλο και περισσότερο υλικό και με βαθμιαία όλο και πιο δύσκολο, έτσι ώστε να μην επαναπαύονται αλλά να επωφελούνται διαρκώς διανοητικά αφενός και αφετέρου να μπορέσουν να δουν μέχρι που φτάνουν τα όριά τους.

    Η έρευνα συνεχίζει υποστηρίζοντας πως τόσο και οι γονείς όσο και οι καθηγητές, θα πρέπει να δουν σε ποιόν τομέα τα παιδιά έχουν μία μεγαλύτερη έφεση για να μπορέσουν να δώσουν έμφαση ολοένα και περισσότερο σε αυτό τον τομέα για να μπορέσουν να φτάσουν σε υψηλά επίπεδα με τα χρόνια.

    Η 45 ετών έρευνα κρίνει απαραίτητο για τους γονείς και τους δασκάλους να ασχοληθούν πραγματικά με αυτά τα παιδιά. Το μέλλον εξαρτάται από αυτά!

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 

    http://www.mononews.gr/giati-sto-game-thrones-tis-ipsilis-raptikis-o-chamenos-akoui-sto-onoma-ginekes/73284



    ΣΧΟΛΙΑ