• LIFE&STYLE

    Βαρεθήκατε τα Zara και τα H&M; Αυτές είναι οι μάρκες που δεν γνωρίζετε αλλά πρέπει να μάθετε

    • NewsRoom


    Η εποχή κατά την οποία οι γυναίκες απευθύνονταν στον προσωπικό τους ράφτη, για να δημιουργήσουν οι ίδιοι πάνω σε αυτές ένα ρούχο, το οποίο να είναι και μοναδικό, έχει περάσει ανεπιστρεπτί και θυμίζει πλέον μια ταινία ασπρόμαυρου κινηματογράφου.

    Η πρωτοτυπία στα φτηνά ρούχα του εμπορίου είναι μια χαμένη ιδιότητα που πλέον έχει γίνει περιζήτητη. Η αυξανόμενη επιτυχία γνωστών αλυσίδων, όπως τα H&M και τα Zara, τα οποία παρουσιάζουν σχεδόν πανομοιότυπα κομμάτια στους καταναλωτές, έχουν οδηγήσει πλέον τις γυναίκες να μοιάζουν όλες ίδιες. Αυτή η έλλειψη μοναδικότητας στα φτηνά ρούχα της αγοράς έχει οδηγήσει το γυναικείο κοινό στην αναζήτηση νέων επιλογών, τα οποία να διαθέτουν πρωτότυπα χαρακτηριστικά όπως τα ρούχα των σχεδιαστών.

    UTERQUE

    Αυτή την επιθυμία των γυναικών θέλουν να ικανοποιήσουν πολλές ανερχόμενες εταιρείες οι οποίες υπόσχονται στο γυναικείο κοινό την μοναδικότητα που επιζητούν. Μια ανάλογη γνωστή εταιρεία είναι το “αδερφάκι” των Zara, τα καταστήματα Uterque, τα οποία παρουσιάζουν μια άλλη εναλλακτική της γνωστής αλυσίδας. Τα ρούχα της Uterque είναι της γνωστής ισπανικής ιδιοκτησίας με τα Zara, προτείνοντας όμως ομολογουμένως πολύ καλύτερα κομμάτια. Η αλυσίδα της Uterque, παρόλο που δεν έχει καταστήματα της σε πολλές χώρες, αποτελεί εδώ και καιρό αγαπημένο κατάστημα των fashion editors, καθώς παρέχουν μια υψηλής αισθητικής αίσθησης.

    Το κοινό στο οποίο απευθύνεται η εταιρεία της Uterque είναι οι γυναίκες μεταξύ 25-50 ετών, οι οποίες αποτελούν μορφωμένες, ανεξάρτητες γυναίκες, δηλαδή κυρίες της μεσαίας τάξης. Οι τιμές των ρούχων αυτών σαφώς είναι υψηλότερες από αυτές των Zara, καθώς αποτελούν ρούχα που είναι περισσότερο “καλοφτιαγμένα” με την χρήση ποιοτικότερων υλικών.

    NEEDLE & THREAD 

    Η εταιρεία αυτή, αν και δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή στον περισσότερο κόσμο, παρουσιάζει τουαλέτες υψηλής ραπτικής, τα οποία απαιτούν πάνω από 3,000 ώρες επεξεργασίας, κάνοντας μας όταν τα φοράμε να ταξιδεύουμε νοητά στο κόκκινο χαλί.

    Το μυστικό της εταιρείας αυτής είναι πως μας προτείνουν ρούχα, τα οποία μπορεί να μοιάζουν σχεδιασμένα από τον Valentino, σε πολύ χαμηλότερη τιμή όμως.

    MILLI MILLU

    Τα Milli Millu, είναι μια εταιρεία με έδρα το Λονδίνο και αυτό που έχει να μας παρουσιάσει στυλάτες και υπερπολυτελής τσάντες.

    Η εταιρεία έχει καταφέρει να δημιουργήσει το δικό της brand στην αγορά, τοποθετώντας στις φανατικές τους θαυμάστριες μεγάλες διασημότητες όπως η Beyonce και η Pipa Middleton.

    HOUSE OF SUNNY

    Μια ακόμη ανερχόμενη εταιρεία που έρχεται να “χτυπήσει” την αδυναμία εταιρειών όπως τα H&M και Zara, σχεδιάζοντας πανομοιότυπα κομμάτια, είναι η Hοuse of Sunny. H Βρετανική ανερχόμενη εταιρεία έχει δημιουργήσει το δικό της κοινό, υπογράφοντας ρούχα τα οποία διαθέτουν απλές και λιτές γραμμές, δίνοντας μεγαλύτερη βάση στην ποιότητα και το πρωτογενές υλικό.

    Η μινιμαλιστική και μοναδική γραμμή που διαθέτει η συλλογή της ανεξάρτητης εταιρείας έχει αποκτήσει φανατικό κοινό, ειδικότερα στις περιοχές του ανατολικού Λονδίνου, από την οποία προέρχεται και η εταιρεία.

    Διαβάστε επίσης: 

    http://www.mononews.gr/ti-mas-matheni-to-iaponiko-pirama-gia-ta-arnitika-epitokia/38576



    ΣΧΟΛΙΑ