• LIFE&STYLE

    Το Skin Patch σας βοηθά να αντιληφθείτε ότι πρόκειται να πάθετε ηλιακό έγκαυμα


    Μια μικρή διασκέδαση στον ήλιο δεν έβλαψε ποτέ κανέναν – μέχρι, φυσικά, κάποιος να καεί. Αλλά μέχρι τη στιγμή που θα φανεί το έγκαυμα απ’ τον ήλιο, που δυστυχώς είναι συνήθως πολύ αργά – το σώμα έχει ήδη εκτεθεί σε πάρα πολλές από τις βλαβερές υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου – έρχεται η L’Oreal που παρεμβαίνει για να βοηθήσει να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα.

    Η εταιρεία ομορφιάς παρουσίασε ένα μπάλωμα (patch) δέρματος που βοηθά στην ανίχνευση της έκθεσης – αυτού που το φορά – σε υπεριώδη ακτινοβολία. Ονομάζεται απλά «My UV Patch», έχει μέγεθος 1 τετραγωνικής ίντσας, λεπτότερο από μία κοινή τρίχα και μπορεί να φορεθεί οπουδήποτε στο σώμα, σύμφωνα με το περιοδικό «Fortune».

    ggug

    Πώς λειτουργεί: Το αυτοκόλλητο σε σχήμα καρδιάς αλλάζει χρώματα όταν εκτίθεται σε υπεριώδη ακτινοβολία. Οι χρήστες στη συνέχεια βγάζουν μια φωτογραφία του αυτοκόλλητου και το φορτώνουν χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή, η οποία βοηθά στον καθορισμό του επιπέδου της έκθεσης στην υπεριώδη ακτινοβολία. Το μικρό αυτοκόλλητο μοιάζει με ένα μικρό sticker, το οποίο μπορεί να φορεθεί για ημέρες πριν το πετάξετε.

    Το αυτοκόλλητο παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση Ηλεκτρονικών για Καταναλωτές, που γίνεται αυτή την εβδομάδα στο Λας Βέγκας. Αν και τα ακριβή σχέδια για τη διανομή δεν έχουν επιλυθεί, τα patches θα διανέμονται δωρεάν και θα είναι διαθέσιμα σε περισσότερες από 15 χώρες ξεκινώντας από αυτό το καλοκαίρι, είπε ένας εκπρόσωπος της «L’ Oreal» στο Mic μέσω email.

    jhlhhlkh

    Το αυτοκόλλητο, ενώ είναι χαριτωμένο, μπορεί πραγματικά να είναι ισχυρό: Η έκθεση σε ακτίνες UV είναι μια κύρια αιτία του καρκίνου του δέρματος και μια κορυφαία ανησυχία μεταξύ των δερματολόγων. Ενώ η πλειοψηφία των ανθρώπων είναι ενήμεροι για τις βλαβερές συνέπειες της έκθεσης στον ήλιο όταν κάθονται χωρίς προστασία, πολύ λιγότεροι στην πραγματικότητα αλείφονται σωστά με αντηλιακό. Περίπου το 14% των ανδρών και το 30% των γυναικών χρησιμοποιούν αντηλιακό στα πρόσωπά τους και στο δέρμα που εκτίθεται, σύμφωνα με την ανάλυση από το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό της Αμερικανικής Ακαδημίας Δερματολογίας.

    Έχοντας κάτι που αλλάζει χρώματα πριν αλλάξετε εσείς, θα μπορούσε να βοηθήσει ουσιαστικά.

    “Είναι ένας νέος τρόπος για να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές σχετικά με την προσωπική έκθεσή τους στην υπεριώδη ακτινοβολία” είπε η Guive Balooch – παγκόσμια αντιπρόεδρος της «L’Oréal Technology Incubator», η οποία ανέπτυξε την τεχνολογία – στο Fortune. Το «L’Oréal Technology Incubator» ξεκίνησε το 2012 για να συμβάλει στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της τεχνολογίας και της βιομηχανίας της ομορφιάς.

    «Η τεχνολογία είναι ένας νέος τρόπος για τους καταναλωτές να βιώσουν την ομορφιά», πρόσθεση η Balooch, σύμφωνα με το περιοδικό Fortune. «Κατασκευάζοντας απλά κάτι που  φοριέται ή δημιουργώντας μία εφαρμογή δεν είναι αρκετά. Θα πρέπει να κατανοήσετε πώς η τεχνολογία θα εφεύρει ένα νέο τρόπο για τον καταναλωτή να γνωρίσει την ομορφιά της βιομηχανίας».

    Άλλες εταιρείες έχουν εισχωρήσει σ’ αυτού του είδους την αγορά, ως επί το πλείστον με τη μορφή του κοσμήματος ή περικαρπίου, δήλωσε η Balooch στο BBC. Και τα περισσότερα δεν μας εμποδίζουν από το να πάθουμε εγκαύματα.

    Δεδομένου ότι προστατεύοντας τον εαυτό μας, από τα ηλιακά εγκαύματα, είναι λίγο πολύ η αγαπημένη συμβουλή ομορφιάς κάθε κορυφαίας blogger ομορφιάς, θα ήθελα να δώσουμε στο αυτοκόλλητο μια ευκαιρία.



    ΣΧΟΛΙΑ