• LIFE&STYLE

    Αυτό το γυαλιστερό και εφαρμοστό ρούχο εργασίας, σας κάνει να αισθάνεστε σαν υπερήρωες


    Κάντε μια λίστα με τα βασικά ρούχα στην ντουλάπα της εργαζόμενης γυναίκας, και πολλά ευνόητα είδη πρώτης ανάγκης θα σας έρθουν στο μυαλό: φορέματα, παντελόνια, πουλόβερ, φούστες, μπλούζες, T-shirts, σακάκια, καλσόν και … κορμάκια; Ναι, κορμάκια.

    Τις δύο τελευταίες δεκαετίες, οι γυναίκες που φορούσαν κορμάκια – οι οποίες βρίσκονται ανάμεσά μας – ήταν κάτι σαν μια μυστική κοινωνία. Το κορμάκι, το οποίο είναι ένα πουκάμισο που ενώνεται από κάτω, ανάμεσα στα πόδια, δεν διαγράφεται όταν συνδυάζεται με φούστα ή παντελόνι, και φυσικά αυτές οι κυρίες φάνηκαν πιο έξυπνες και πιο κομψές από τις υπόλοιπες από εμάς. Και ίσως αισθάνονταν και πιο καλά, επίσης. Φανταστείτε πώς αισθάνονται τα οπίσθιά σας μέσα στο αγαπημένο σας παντελόνι της γιόγκα, και στη συνέχεια εφαρμόστε το στον κορμό σας.

    Αλλά για χρόνια, τα κορμάκια που ήταν κατάλληλα για γραφείο ήταν δύσκολο να βρεθούν σε λογική τιμή, παρά την αυξανόμενη παγκόσμια εμμονή με όλα αυτά που είναι ελαστικά και άνετα. Τώρα, επιτέλους, μια νέα γενιά σχεδιαστών φέρνει το κορμάκι πίσω.

    Άνεση κι εμφάνιση … για το γραφείο

    Μια φορά κι έναν καιρό, το κορμάκι ήταν ένα καθημερινό ένδυμα.  Ένα από τα «επτά εύκολα κομμάτια” που έκανε για πρώτη φορά η Donna Karan απαραίτητο για τις γυναίκες που εργάζονται τη δεκαετία του 1980, ήταν ένα ελαστικό μπλουζάκι για να συνδυάζεται με φούστες, παντελόνια και σακάκια. Ένα βασικό κομμάτι της λίστας για την Joan Didion και την Gloria Steinem.  Ήταν η εύκολη λύση.

    Στη συνέχεια, σε μία μεγάλη ταλάντευση της μόδας, το κορμάκι έφυγε από το προσκήνιο. Ήταν κάτι που φόρεσαν οι μητέρες μας: ένα περίεργο, υβριδικό ένδυμα που δεν είχε καμία σχέση με τις νέες γυναίκες, τις επιχειρηματίες που ντύνονταν casual.

    Όχι το κορμάκι της μητέρας σας

    Πρόσφατα, καθώς εργαζόταν στο στούντιο της, φορώντας ένα μπουφάν μοτοσικλέτας «Acne», και ένα γκρι παντελόνι φόρμας «Nike» κουνώντας τους γοφούς της, η Alexandra Alvarez ήταν το τέλειο κορίτσι αφίσας για να διαφημίσει ένα νέο είδος ρούχου: το κορμάκι.

    Η Alvarez, γέννημα-θρέμμα του Μαϊάμι, ξεκίνησε την καριέρα της στη μόδα, σχεδιάζοντας περίτεχνα παντελόνια και φούστες. Για το τελευταίο της σόου στο «Parsons Design School» το 2012, χρειαζόταν απλά, κομψά τοπ για να τα συνδυάσει με τα σχέδιά της, και σκέφτηκε, ότι τα κορμάκια θα ήταν η τέλεια λύση. Στη συνέχεια, όμως προσπάθησε να αγοράσει ένα.

    «Απλά ένιωσα σαν να είχαν εξαφανιστεί» είπε η Alvarez .

    Όταν η Alvarez δεν μπορούσε να βρει τη χρυσή τομή μεταξύ των σοφιστικέ, που κόστιζαν πάνω από $200 της Αυστριακής Καλτσοποιίας «Wolford» – που φτιάχνει κορμάκια για περισσότερα από 20 χρόνια, και θεωρείται ευρέως ως η καλύτερη στην κατηγορία της, και τα φθηνά, casual, κορμάκια από την Αμερικανική Εταιρεία «Apparel», αναγνώρισε ένα κενό και ξεκίνησε τη δική της μάρκα, την «Alix», το 2014. Ο στόχος της ήταν να γίνει ένα προϊόν που μπορείς να το βρεις εύκολα και σε προσιτή τιμή στην ανοιχτή αγορά.



    ΣΧΟΛΙΑ