• HealthStories.gr

    Δεύτερη στον κόσμο η Ελλάδα στα ενέσιμα – Τι δείχνει έρευνα για τις αισθητικές θεραπείες

    Γυναίκα πραγματοποιεί ενέσιμα


    Οι αισθητικές θεραπείες αυξάνονται συνεχώς παγκοσμίως, ακόμη και σε περιόδους κρίσης. Σύμφωνα με τα στοιχεία διεθνών ερευνών, μάλιστα, η Ελλάδα είναι η δεύτερη χώρα στον κόσμο στα ενέσιμα, πρώτη είναι η Ταϊλάνδη.

    Ενέσιμες είναι οι μη επεμβατικές θεραπείες, οι οποίες γίνονται στα ιατρεία και τα αποτελέσματά τους είναι εμφανή για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Πρόκειται για το botox (βοτουλινική τοξίνη) και για το υαλουρονικό οξύ, που είναι σταθερά στην πρώτη γραμμή των προτιμήσεων των θεραπευόμενων.

    Η επιστημονική πρόοδος, που έχει συντελεστεί στα υλικά και στον τρόπο χορήγησής τους, αναδεικνύει τη μοναδικότητα των χρηστών, σε μια εποχή που (θέλει να) υποστηρίζει έμπρακτα τη διαφορετικότητα.

    Όσοι κάνουν ενέσιμα, αναφέρουν πως μετά από τις θεραπείες αισθάνονται πολύ καλύτερα, ανακτώντας την αυτοπεποίθησή τους. Το, δε, εντυπωσιακό είναι ότι τις εμπιστεύονται και άνδρες, πλέον, σχεδόν εξίσου με τις γυναίκες.

    Αισθητικές θεραπείες: Τι έδειξε νέα έρευνα

    Πρόσφατη διεθνής έρευνα, που πραγματοποίησε η εταιρεία AllerganAesthetics, θυγατρική της  AbbVie και “μαμά” του botox, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2021 σε 12.360 άνδρες και γυναίκες, ηλικίας από 25 έως 64 ετών, σε 15 χώρες του κόσμου, αποτύπωσε τις ανάγκες των θεραπευόμενων, αλλά και τα οφέλη στον ψυχισμό τους από τα ικανοποιητικά αποτελέσματα.

    Οι πιο δημοφιλείς λόγοι για να κάνει κάποιος αισθητικές θεραπείες είναι… συναισθηματικοί, αφού θέλει να μην φαίνεται κουρασμένος ή θυμωμένος, μεταξύ άλλων. Και ο εξειδικευμένος ιατρός καλείται να ενώσει τα κομμάτια του παζλ και να αντιληφθεί τι κρύβεται πίσω από τις λέξεις.

    Όπως είπε ο ιατρός Αισθητικής Ιατρικής Δρ. Δημήτρης Συκιανάκης, σε συνέντευξη Τύπου για τις νέες ενέσιμες θεραπείες, δεν πρέπει να εστιάζουμε μόνο στις ρυτίδες και η αντιμετώπιση ενός προσώπου πρέπει να είναι ολιστική, βασισμένη στη γνώση της ανατομίας, που “χωρίζει” το πρόσωπο σε τμήματα.

    Με το πέρασμα των χρόνων και ειδικά τη δεκαετία ανάμεσα στα 40 και στα 50 χρόνια της ηλικίας, παρατηρούνται σημαντικές αλλαγές, όχι μόνο στη σύσταση της επιδερμίδας, αλλά ακόμη και στα οστά του προσώπου. Η γήρανση, δε, ξεκινάει πολύ νωρίς, ήδη από την ηλικία των 25.

    Στην εν λόγω έρευνα φάνηκε πώς επιδρούν οι αισθητικές θεραπείες στην ψυχολογία των θεραπευόμενων.

    Όπως διαπιστώθηκε:

    • Οι 8 στους 10 θέλουν κάτι να αλλάξουν στο σώμα τους, ενώ το 52% του πληθυσμού θα προχωρούσε σε κάποια μη χειρουργική αισθητική παρέμβαση στο πρόσωπο ή το σώμα.
    • Το 44% των γυναικών και το 37% των ανδρών πιστεύουν ότι οι αισθητικές θεραπείες γίνονται για να νιώθουμε και να δείχνουμε καλά. Μάλιστα το 65% του πληθυσμού νιώθει “στα καλύτερά του” όταν έχει καθαρό και λαμπερό δέρμα και άλλο ένα 64% όταν φορά ρούχα που εφαρμόζουν σωστά.
    • Το 52% είναι πιθανό να επέλεγε μια μη χειρουργική αισθητική θεραπεία για το πρόσωπο και για το σώμα, αν ήταν βέβαιο ότι η προσέγγιση θα ήταν προσαρμοσμένη στις ανάγκες του, ενώ το 44% θα δεχόταν μια παρότρυνση για μη χειρουργική αισθητική θεραπεία προσώπου και σώματος, αν μπορούσε να αντιληφθεί καλύτερα τι περιλαμβάνει η παρέμβαση αυτή.
    • Στην κατεύθυνση των μη χειρουργικών παρεμβάσεων, το 79% θα ήθελε να μάθει περισσότερα για αυτού του είδους τις αισθητικές θεραπείες, με το 67% να διερευνά μη χειρουργικές αισθητικές θεραπείες, που αυξάνουν την παραγωγή κολλαγόνου στο δέρμα. Το 40% προβληματίζεται με την ποιότητα του δέρματός του και το 39% με την απώλεια σφριγηλότητας στο δέρμα του.
    • Το 79% θέλει να αλλάξουν κάτι στη σιλουέτα του, με το 78% να θέλει να απαλλαγεί από το επίμονο τοπικό λίπος.
    • Το 56% εστιάζει στην κοιλιά και στη μέση, το 44% στους γλουτούς, στους μηρούς και στους βραχίονες και το 25% στην περιοχή κάτω από το πηγούνι.

    Όλα αυτά βέβαια, οι ενδιαφερόμενοι αναγνωρίζουν ότι πρέπει να γίνουν σε συνεργασία με κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία υγείας της αισθητικής ιατρικής.

    Ενέσιμα από… το μέλλον

    Το next best thing στα ενέσιμα είναι το πρώτο υβριδικό ενέσιμο τζελ διπλής δράσης, που περιέχει στην ίδια σύριγγα δύο ενεργά συστατικά – το υαλουρονικό οξύ και τον λεγόμενο υδροξυαπατίτη ασβεστίου. Ο διπλός αυτός συνδυασμός συνοδεύεται και από λιδοκαϊνη. Με τη χρήση του επιτυγχάνεται, με μία, μόνο, θεραπεία, άμεση ανόρθωση και διέγερση της σύνθεσης κολλαγόνου.

    Το κολλαγόνο δίνει δομή στα κύτταρα του δέρματος και το βοηθά να φαίνεται νεανικό. Η μείωση της ποσότητας του κολλαγόνου είναι αναπόφευκτη, όσο περνούν τα χρόνια, οπότε η διέγερσή του έχει σημαντικά οφέλη.

    Το καινοτόμο προϊόν ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της AllerganAesthetics, που επιπλέον περιλαμβάνει τη βοτουλινική τοξίνη τύπου Α για κοσμητική χρήση, τα fillers προσώπου με υαλουρονικό οξύ και την εγκεκριμένη από τους Οργανισμούς Φαρμάκων Ευρώπης και ΗΠΑ (ΕΜΑ και FDA) θεραπεία κρυολιπόλυσης CooISculpting.

    Ειδικότερα για τα fillers, η εταιρεία έχει σχεδιάσει μια καμπάνια για το ευρύ κοινό με τίτλο “All of YOU”. Όπως τόνισε η επικεφαλής του τμήματος Μάρκετινγκ Ελλάδας και Ευρώπης Ρούλα Σχίζα, η καμπάνια καταρρίπτει τα στερεότυπα και αποτελεί ωδή στην αποδοχή της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης.

    Ο Country Manager της AllerganAesthetics, Γιάννης Μπεσσής, με αφορμή την κυκλοφορία του νέου υβριδικού προϊόντος με λιδοκαΐνη, σημείωσε ότι αντικατοπτρίζει τη σταθερή δέσμευση της εταιρείας  να προσφέρει τις πιο καινοτόμες θεραπείες, με αποδεδειγμένα βέλτιστα αποτελέσματα και ικανοποίηση των θεραπευόμενων.

    Αναφέρθηκε, δε, εκτενώς στην εκπαίδευση που παρέχει η εταιρεία εδώ και χρόνια σε εξειδικευμένους επαγγελματίες υγείας.

    Διαβάστε επίσης:

    Άσθμα και εγκυμοσύνη: Πώς να διαχειριστείτε τις εξάρσεις

    9 σημάδια ότι πλησιάζει ο τοκετός



    ΣΧΟΛΙΑ