HealthStories.gr

7 κακές πρωινές συνήθειες που περιορίζουν την ενέργειά σας όλη την ημέρα

  • NewsRoom
7 κακές πρωινές συνήθειες που περιορίζουν την ενέργειά σας όλη την ημέρα

Πηγή: healthstories.gr


Οι πρωινές συνήθειες που έχουμε από τη στιγμή που ξυπνάμε και η διάθεση που έχουμε, επηρεάζουν άμεσα το αν θα έχουμε μια θετική και παραγωγική μέρα.

Μερικοί προτιμούν να πατήσουν το “snooze” μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο πριν πηδήξουν από το κρεβάτι και κάνουν τις πρωινές συνήθειες πριν βγουν από την πόρτα.

Άλλοι επιλέγουν να ξυπνούν πιο νωρίς, για να έχουν επιπλέον χρόνο για τις πρωινές συνήθειες χωρίς βιασύνη. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το τελευταίο είναι συνήθως το καλύτερο, καθώς το πώς επιλέγουμε να ξεκινήσουμε τη μέρα μας συχνά προβλέπει πώς θα εξελιχθεί το υπόλοιπο των επόμενων 12 ωρών.

«Πολλοί από εμάς σκέφτονται το πρωί ως μια «φρέσκια αρχή» και μια ευκαιρία να οργανώσουμε την ημέρα μας εκ των προτέρων, λέει η ψυχολόγος Δρ Έμιλι Γκουαρνότα, στο marthastewart.com.

Η καθιέρωση μιας πρωινής ρουτίνας, λοιπόν, μπορεί να σας βοηθήσει να νιώσετε περισσότερο τον έλεγχο και να σας οδηγήσει σε θετικά μηνύματα για τη λίστα των καθημερινών εργασιών. Όταν ξεκινάμε άθελά μας τις μέρες μας, από την άλλη, κάνοντας κύλιση στις ειδήσεις, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στο email σας, λέει η καθηγήτρια υγείας ολοκληρωμένης διατροφής, Lianna Nielsen, ξεκινάμε τις μέρες σας με αντιδραστικό και όχι προληπτικό τρόπο.

«Αυτό μπορεί να σας κάνει να είστε λιγότερο παραγωγικοί, ειδικά για την επίτευξη των δικών σας προσωπικών στόχων, και να σας δώσει λιγότερο έλεγχο στην ημέρα σας», λέει η Neilsen.

«Επίσης, το να εκθέσετε τον εαυτό σας σε αρνητικότητα, φόβο ή σύγκρουση το πρωί μπορεί να δημιουργήσει ένα πρίσμα μέσα από το οποίο βλέπετε τον κόσμο».

Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, ήρθε η ώρα να σπάσετε τον κύκλο.

Δείτε τις 7 κακές πρωινές συνήθειες που μπορεί να σαμποτάρουν το πρωινό σας και να περιορίζουν την παραγωγικότητά σας για το υπόλοιπο της ημέρας.

1.Πατάτε το κουμπί αναβολής

Αν και το “snooze” μπορεί να φαίνεται σαν ένας βολικός τρόπος για να εξασφαλίσετε λίγο περισσότερο ύπνο, στην πραγματικότητα δεν σας ξεκουράζει. Στην πραγματικότητα, δημιουργεί μόνο περισσότερο άγχος, καθώς μειώνετε τον χρόνο που πραγματικά χρειάζεστε για να προετοιμαστείτε και να είστε διανοητικά προετοιμασμένοι να αντέξετε την ημέρα σας.

Αν πατάτε το “snooze” σε βάρος του να είστε στην ώρα σας, προσπαθήστε να βρείτε κάτι που να περιμένετε με ανυπομονησία το πρωί που θα σας βγάλει από το κρεβάτι την πρώτη φορά που ηχεί το ξυπνητήρι.

2. Χρησιμοποιείτε αμέσως τις ηλεκτρονικές συσκευές

Στην προσπάθειά σας να καλύψετε οτιδήποτε μπορεί να χάσατε κατά τις βραδινές και πρώτες πρωινές ώρες, ίσως σκεφτείτε να ελέγξετε το τηλέφωνο, το tablet ή τον υπολογιστή σας για κύλιση μέσω email ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, οι ειδικοί προειδοποιούν ότι αυτή η συμπεριφορά μπορεί να εμποδίσει την παραγωγικότητά σας και να χαλάσει τη διάθεσή σας.

Όχι μόνο η κύλιση μπορεί να σας καθυστερήσει, με αποτέλεσμα να βιάζεσαι το υπόλοιπο πρωινό σου, αλλά μπορεί επίσης να σας κάνει να νιώθετε άγχος ή ανησυχία, ανάλογα με το τι διαβάζετε. Αντί να πηδάτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να ελέγχετε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ρυθμίστε το ξυπνητήρι σας να παίζει μουσική και, αντί να το απενεργοποιήσετε, αφιερώστε λίγα λεπτά στη μουσική προτού φύγετε υπνοδωμάτιο.

3. Ξεκινάτε τη μέρα σας με τις ειδήσεις

Στο ίδιο πνεύμα, οι ειδήσεις θα πρέπει επίσης να είναι εκτός ορίων. Αν ξεκινάς τη μέρα σου εκθέτοντας τον εαυτό σου στα προβλήματα του κόσμου, αυτό δημιουργεί έναν πιο αρνητικό πρίσμα μέσα από τον οποίο βλέπεις τη ζωή σου, που μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο λήψης αποφάσεων και επικοινωνίας και αυτά.

Τα συναισθήματα που προκύπτουν μπορούν επίσης να εμποδίσουν την παραγωγικότητα.

4. Δεν δίνετε στον εαυτό σας αρκετό χρόνο για να ξυπνήσει

Είναι σημαντικό να έχετε χρόνο για να ξυπνήσετε πλήρως — κάτι που απαιτεί τουλάχιστον 30 λεπτά. «Αν δεν έχετε χρόνο να ξυπνήσετε πραγματικά, κινδυνεύετε να παρασυρθείτε από τους ανθρώπους και τις καταστάσεις που συναντάτε και να εξαντληθεί η ενέργειά σας.

Αντίθετα, αφιερώστε λίγο χρόνο για νιώσετε πού βρίσκεστε και να αισθανθείτε την αναπνοή σας.

5. Φορτώνεστε με ζάχαρη και υδατάνθρακες

Τα κουλούρια και οι ντόνατς μπορεί να είναι η πιο νόστιμη επιλογή για πολλούς, αλλά μπορούν να στείλουν στα ύψη το σάκχαρό σας στο αίμα. Η διάθεσή μας ακολουθεί το σάκχαρό μας, οπότε αν ξεκινάτε τη μέρα σας τρώγοντας απλές μορφές υδατανθράκων, μπορεί να υπονομεύσει την παραγωγικότητα, τη διάθεση και την εστίασή σας.

Εάν είστε κάποιος που απολαμβάνει το πρωινό, ξεκινήστε τη μέρα σας εξισορροπώντας τους υδατάνθρακες με πρωτεΐνες, υγιή λίπη και φυτικές ίνες.

6. Δεν στρώνετε το κρεβάτι

Μπορεί να πιστεύετε ότι το στρώσιμο του κρεβατιού σας είναι απλώς για επίδειξη, αλλά στην πραγματικότητα βοηθάει πολύ στο να προετοιμάσετε τον εαυτό σας για μια μέρα παραγωγικότητας. Το να είσαι παραγωγικός απαιτεί μια ροή ενέργειας.

Χωρίς ροή ενέργειας, δεν θα έχετε το κίνητρο ή τη δημιουργικότητα που χρειάζεστε. Στρώνετε το κρεβάτι σας κάθε πρωί ως τελετουργικό. Με την πάροδο του χρόνου, αυτή η απλή κίνηση αναπτύσσει μία υγιή συνήθεια για ολοκλήρωση και οργάνωση, κάτι που οδηγεί σε μια αίσθηση ευεξίας και άλλα επιτεύγματα.

7. Το άγχος της Δευτέρας

Τα πρωινά της Δευτέρας συνδέονται βαθιά με ένα αίσθημα τρόμου για την εβδομάδα που έρχεται. Αυτός ο τρόμος, ωστόσο, μπορεί να επηρεάσει την αίσθηση του σκοπού και την αναπόφευκτη παραγωγικότητά μας.

Επαναπροσδιορίσετε αυτό το συναίσθημα ως αίσθηση σκοπού — σκεφτείτε τι μπορείτε να αλλάξετε σε αυτά τα αρνητικά αναμενόμενα γεγονότα. Για παράδειγμα, αν ξεκινάτε τα πρωινά σας φοβούμενοι μια μεσημεριανή συνάντηση, σκεφτείτε το ως τη στιγμή της εβδομάδας που σκοπεύετε να παρουσιάσετε μια νέα ιδέα.

Διαβάστε επίσης:

Οι 4 λόγοι που η ζυγαριά δεν λέει πάντα την αλήθεια για το βάρος

Τι να μην φάτε όταν είστε άρρωστοι – Οι καλύτερες και οι χειρότερες τροφές



ΣΧΟΛΙΑ