Ο Μαξ Φερστάπεν, πήρε ποινή 10 sec για ένα λάθος σήμα εξόδου από τα πιτ της ομάδας και εξαιτίας αυτού κατετάγη τελευταίος στον αγώνα Sprint. O Ολλανδός κατάφερε να σετάρει τη Red Bull στα μέτρα του, αξιοποιώντας όσα έμαθε στο SQ και στο Sprint και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές οπότε εκκινεί σήμερα στον αγώνα από την πρώτη θέση.

Αυτή ήταν η τρίτη pole position της σεζόν για τον οδηγό που μόλις έγινε πατέρας της μικρής Λίλι, η δεύτερη συνεχόμενη φέτος, η δεύτερη συνεχόμενη σε αυτή την πίστα, καθώς και η 43η της καριέρας του. Ο χρόνος του, 1.26:204, αποτελεί νέο απόλυτο ρεκόρ γύρου για την πίστα Miami International Autodrome.

1


Ο Λάντο Νόρις της McLaren (1.26:269) θα εκκινήσει δίπλα στον Φερστάπεν, εξασφαλίζοντας τη θέση του στην πρώτη σειρά με χρόνο μόλις δύο χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερο από τον Αντρέα Κίμι Αντονέλι, τρίτο με τη Mercedes με 1.26:271. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Όσκαρ Πιάστρι, είναι τέταρτος με 1.26:375 με την άλλη McLaren. Μια αμφίρροπη μάχη για τις κορυφαίες θέσεις, με τους τρεις πρώτους οδηγούς, από τρεις διαφορετικές ομάδες, να έχουν διαφορά μόλις 67 χιλιοστά του δευτερολέπτου, δείχνοντας πόσο ανταγωνιστικά είναι τα μονοθέσια αυτή τη σεζόν. Μόλις 171 χιλιοστά του δευτερολέπτου χωρίζουν τους τέσσερις πρώτους οδηγούς, ενδεικτικό της μάχης που περιμένουμε σήμερα.


Το βραβείο Pirelli Pole Position έδωσε στον Φερστάπεν ο διάσημος σχεδιαστής Μπρουνέλο Κουτσινέλι, σύμβολο της Ιταλικής μόδας παγκοσμίως, μέσω της ομώνυμης μάρκας που ίδρυσε μόλις στα 25 του χρόνια και είναι περισσότερο γνωστή για τα προϊόντα κασμίρ της. Ο Κουτσινέλι είναι υποστηρικτής του επιχειρηματικού μοντέλου του «ανθρωπιστικού καπιταλισμού», το οποίο συνδυάζει την κερδοφορία με την ανθρώπινη αξιοπρέπεια για την οικοδόμηση μιας όμορφης, ηθικής και βιώσιμης οικονομίας.


Ο poleman Μαξ Φερστάπεν τόνισε: «Το να κατακτήσουμε την pole ήταν απροσδόκητο. Ολοκλήρωσα το γύρο χωρίς πολλά λάθη, οπότε αυτό ήταν πραγματικά θετικό. Πήγαμε από την τελευταία θέση στην πρώτη μέσα σε λίγες ώρες. Είχαμε ρυθμίσει σωστά το μονοθέσιο και απλά το βελτιώσαμε λίγο περισσότερο. Νομίζω ότι μπορούμε ακόμα να βελτιωθούμε στις αργές στροφές και πιστεύω ότι δεν είμαστε οι πιο γρήγοροι σε έναν γύρο, αλλά κατάφερα να κάνω το καλύτερο την κρίσιμη στιγμή, είμαι πολύ χαρούμενος που κατακτήσαμε την pole.

Στο τέλος της ημέρας είναι μια ομαδική προσπάθεια. πρέπει να εξετάσεις κάθε λεπτομέρεια και προσπαθούμε πραγματικά όσο καλύτερα μπορούμε με το μονοθέσιο. Στον αγώνα σε στεγνή πίστα δεν έχουμε ίδιο ρυθμό, αλλά σε βρεγμένη πίστα μπορεί να συμβούν πολλά, πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι. Έχουμε έναν αξιοπρεπή ρυθμό, αλλά πρέπει να μεγιστοποιήσουμε ό,τι μπορούμε. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε».


Από την πλευρά του ο Λάντο Νόρις συμπλήρωσε: «Μια καλή μέρα στην πίστα με μια σημαντική νίκη στο Sprint και μια θέση στην πρώτη σειρά στις κατατακτήριες. Είμαι χαρούμενος με τις επιδόσεις μου και την πρόοδο που έχω κάνει με το μονοθέσιο αυτό το Σαββατοκύριακο. Νιώθω καλά και έχω κάνει θετικά βήματα προς τα εμπρός σε κάθε περίοδο. Το Μαϊάμι φαίνεται να είναι γεμάτο εκπλήξεις, αλλά είμαι έτοιμος για όλα και ανυπομονώ να δω τι μπορούμε να κάνουμε στην πρώτη στροφή».

F1 Μαϊάμι
Ο Μαξ Φερστάπεν από την Ολλανδία και την Oracle Red Bull Racing που κατέλαβε την pole position, ο Λάντο Νόρις από τη Μεγάλη Βρετανία και τη McLaren που κατέλαβε τη δεύτερη θέση και ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι από την Ιταλία και την Mercedes AMG Petronas F1 Team που κατέλαβε την τρίτη θέση στη συνέντευξη Τύπου των οδηγών κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών ενόψει του F1 Grand Prix του Μαϊάμι στο Miami International Autodrome στις 03 Μαΐου 2025 στο Μαϊάμι της Φλόριντα. (Photo by Clive Rose/Getty Images)

Ο 18χρονος Κίμι Αντονέλι που πήρε την pole στο Sprint ήταν 3ος στις δοκιμές, πρώτη φορά ταχύτερος του Ράσελ σ’ αυτή τη διαδικασία: «Νιώθω αυτοπεποίθηση με το μονοθέσιο και το μετέτρεψα σε ένα ακόμα δυνατό αποτέλεσμα στις κατατακτήριες δοκιμές. Δυσκολεύτηκα λίγο στο Q1 και στο Q2, καθώς δεν είχα έναν τόσο καθαρό γύρο όσο είχα στις κατατακτήριες δοκιμές του Sprint.

Ωστόσο, ο τελευταίος μου γύρος στo Q3 ήταν η καλύτερή μου προσπάθεια. Ήμουν λίγο άπληστος στην πρώτη στροφή, αλλά το υπόλοιπο του γύρου ήταν γρήγορο. Οι διαφορές στην κορυφή είναι απίστευτα μικρές και ακόμη και λίγα εκατοστά κάνουν τη διαφορά. Είμαι χαρούμενος όμως με τον γύρο μου και η 3η θέση είναι καλή για να ξεκινήσω στον αγώνα».


Η C5 ήταν η μόνη γόμα που χρησιμοποιήθηκε στις κατατακτήριες δοκιμές, με σχεδόν όλους τους οδηγούς να κάνουν την πρώτη τους προσπάθεια στο Q1 με ένα χρησιμοποιημένο σετ. Το σετ που είχε χρησιμοποιηθεί περισσότερο ανήκε στον Φερστάπεν, με τον εν ενεργεία παγκόσμιο πρωταθλητή να το χρησιμοποιεί στο FP1 και στα τελευταία στάδια του αγώνα Sprint πριν το χρησιμοποιήσει και στις δοκιμές στο Q1. Όπως φάνηκε στον αγώνα Sprint η βροχή υπό υψηλή θερμοκρασία (30 βαθμοί Κελσίου στο οδόστρωμα) επηρεάζει τα ενδιάμεσα ελαστικά. Αν βρέξει ξανά σήμερα οι οδηγοί θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί στη διαχείριση των ενδιάμεσων ελαστικών.


Αν ο αγώνας διεξαχθεί σε στεγνό οδόστρωμα, τα λίγα δεδομένα που συλλέχθηκαν στο FP1 χρησιμεύουν μόνο για την εδραίωση των προβλέψεων στρατηγικής. Παρότι οι φετινές γόμες είναι πιο μαλακές από τις περσινές κατά ένα επίπεδο το ένα πιτ στοπ είναι θεωρητικά η ταχύτερη στρατηγική:

Εκκίνηση με τη μέση γόμα (C4) και σκληρή (C5) αμέσως μετά. Εννέα από τις δέκα ομάδες – με εξαίρεση τη Racing Bulls – έχουν κρατήσει δύο σετ σκληρής γόμας C3 ανά οδηγό, όχι απαραίτητα με την πρόθεση να χρησιμοποιήσουν και τα δύο στον αγώνα, αλλά για να έχουν ένα εφεδρικό σε περίπτωση αυτοκινήτου ασφαλείας ή κόκκινης σημαίας, κάτι που δεν είναι απίθανο σε αυτή την πίστα.

Η σημερινή σειρά εκκίνησης είναι:

Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 23:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από το ΑΝΤ1+

Οι τελικές ταχύτητες των μονοθεσίων είναι: