Τα γεγονότα της πρώτης στροφής επισκίασαν την εξέλιξη του αγώνα Sprint ο οποίος εξελίχθηκε για 9 από τους 19 γύρους υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τους Φερστάπεν και Πιάστρι που βρίσκονταν στο 1-3 να εκκινούν καλύτερα από το Νόρις. Ο Πιάστρι βρέθηκε μπροστά από τον teammate του, στα φρένα, ο Νόρις πήγε πιο βαθιά από την εσωτερική ο Πιάστρι άλλαξε απότομα γραμμή και προσπαθώντας να βρεθεί εσωτερικά του Νόρις χτύπησε με το Χούλκενμπεργκ.
Ο Γερμανός χτύπησε τον Αλόνσο, ο Αυστραλός το Νόρις και κάπως έτσι καταστράφηκε ο αγώνας όλων. Το αυτοκίνητο ασφαλείας οδήγησε την κούρσα μέχρι να καθαριστεί από μονοθέσια και συντρίμμια η πίστα και όταν ο αγώνας επανήλθε σε κανονικό ρυθμό αρκετοί οδηγοί προσπαθούσαν να βρουν τα πατήματά τους. Ανάμεσά τους και ο Φερστάπεν που δεν μπορούσε να διατηρήσει τα λάστιχά του στο ιδανικό παράθυρο λειτουργίας με αποτέλεσμα να γλιστρά το πίσω μέρος.
Αυτό προσπάθησε να το εκμεταλλευτεί ο Ράσελ σε μια φιλόδοξη κίνηση στα φρένα για τη στροφή 12 αφού είχε πλησιάσει – όχι αρκετά – με τη χρήση DRS. Ο Βρετανός βούτηξε από την εσωτερική αλλά ήταν τόσο μεγάλη η ταχύτητά του και τόσο εκτός γραμμής που βρέθηκε εκτός πίστας. Ο Φερστάπεν που κατάλαβε την κίνηση επίσης βγήκε εκτός πίστας και διατήρησε το προβάδισμα. Ο Ράσελ δεν δοκίμασε ξανά, περιορίστηκε στη 2η θέση.
Πιο πίσω ο Λεκλέρκ έκανε ένα λάθος και ο Χάμιλτον τον πέρασε. Ο Αντονέλι προσπαθούσε να περάσει το Μπέαρμαν και ο Βρετανός προσπαθώντας να αμυνθεί πάτησε εκτός πίστας. Οι αγωνοδίκες του έδωσαν ποινή 10 sec που τον έριξε τελευταίο.
Προς το τέλος του αγώνα ξανά στην 1η στροφή με παρόμοιο τρόπο (βουτιά στα φρένα) ο Στρολ έκανε μια ατυχή προσπάθεια να περάσει, κοπάνησε τον Οκόν και το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε ξανά, κάπου εκεί τελείωσε ο αγώνας Sprint. Προφανώς στην McLaren τα πράγματα είναι δύσκολα καθώς δίνουν έναν αγώνα δρόμου για να επισκευάσουν τα δυο μονοθέσια ενόψει των κατατακτήριων δοκιμών και έναν δεύτερο αγώνα για να πρυτανεύσει η ψυχραιμία ανάμεσα στους δυο οδηγούς. Με τη νίκη του αυτή ο Φερστάπεν μείωσε τη διαφορά στους 55 βαθμούς από τον Πιάστρι και στους 33 από το Νόρις ενώ υπολείπονται 166 βαθμοί να μοιραστούν σε 6 αγώνες και 2 Sprint.
Ο Ολλανδός πρωταθλητής στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα τόνισε πως πρέπει να βελτιώσουν το σετάρισμα του μονοθεσίου ώστε να μην γλιστράει το πίσω μέρος και να έχει πιο ανταγωνιστικό ρυθμό στον κυρίως αγώνα. Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για τα μεσάνυχτα απόψε και θα μεταδοθούν απευθείας από το ΑΝΤ1+.
Συνολικά η κατάταξη του αγώνα Sprint ήταν:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Game changer για την Ελλάδα η τεχνητή νοημοσύνη – Δαίδαλος και Pharos βάζουν τα θεμέλια της ελληνικής Silicon Valley
- Το ΝΑΤΟ, η Ρωσία, η Τουρκία και ο ελληνικός «Θόλος του Αχιλλέα»
- Ρωμανός Ροδόπουλος: Νιγηριανοί σπουδαστές στον Πειραιά – Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο επενδύει στην προσέλκυση διεθνών φοιτητών
- Αυξήσεις 2,4% στις συντάξεις από 1η Ιανουαρίου 2026 – Πότε θα πιστωθεί η ενίσχυση των 250 ευρώ
