Σε 23 αγώνες ο Λεκλέρκ έχει ανέβει 7 φορές στο βάθρο (2 φορές 2ος , 5 φορές 3ος) ενώ ο Χάμιλτον καμία (αρνητικό ρεκόρ).
Ο Λεκλέρκ έχει 230 βαθμούς, ο Χάμιλτον 152 και συνολικά η ομάδα 382. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ομάδα να έχει περιοριστεί οριστικά στην 4η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Πέρυσι τέτοια εποχή η Ferrari διεκδικούσε το πρωτάθλημα κατασκευαστών στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς από τη McLaren, έχοντας σημειώσει 5 νίκες. Στον τελευταίο αγώνα στο Κατάρ η Ferrari ήταν απογοητευτική, καθώς το αεροδυναμικό ζύγισμα της SF25 είναι κακό. Όπως περιέγραψε γλαφυρά ο Χάμιλτον στη μεικτή ζώνη «στην ευθεία ταλαντώνεται, στα φρένα χοροπηδάει, στην είσοδο υποστρέφει και μόλις πας να διορθώσεις με το τιμόνι, υπερστρέφει βίαια».

Η Γιας Μαρίνα είναι τελείως διαφορετική διαδρομή, με μεγάλες ευθείες και αργές στροφές. Πρόκειται για μία σύγχρονη, υπερσύγχρονη εγκατάσταση, η πίστα έχει μήκος 5.281 μέτρα και διαθέτει 16 στροφές. Οι οδηγοί τη γνωρίζουν καλά, καθώς αποτελεί εδώ και καιρό τον χώρο διεξαγωγής δοκιμών εξέλιξης μετά το τέλος της σεζόν. Σχεδιασμένη από τον Χέρμαν Τίλκε, η πίστα υπέστη αναμόρφωση πριν από τέσσερα χρόνια, η οποία μείωσε ελαφρώς το μήκος της, ενώ την έκανε ταχύτερη και πιο ρευστή, προσφέροντας περισσότερες ευκαιρίες για προσπέραση, ειδικά στην ευθεία μήκους 1,2 χιλιομέτρου μεταξύ των αργών στροφών 5 και 6.

Ένα άλλο ενδιαφέρον τμήμα βρίσκεται στις στροφές 10, 11 και 12, όπου οι οδηγοί πρέπει να φρενάρουν απότομα, δημιουργώντας έτσι μεγάλα πλευρικά φορτία στο μονοθέσιο. Η επιφάνεια της πίστας είναι κατασκευασμένη με αδρανή υλικά εισαγόμενα από την Αγγλία και παρέχει μέτρια επίπεδα τραχύτητας και πρόσφυσης. Προκειμένου να εξομαλυνθούν ορισμένα ανώμαλα τμήματα, η επιφάνεια ξαναστρώθηκε φέτος από την στροφή 1 έως την στροφή 4.

Η Ferrari πέρυσι πήρε την 2η και 3η θέση στο βάθρο σε μια πίστα που ταιριάζει στο μονοθέσιό της όπως το Μεξικό όπου ο Λεκλέρκ ανέβηκε στο 2ο σκαλί του βάθρου. Αν το επαναλάβει πιθανά θα παίξει ρόλο και στη μάχη του τίτλου ανάμεσα στους 3 τρεις διεκδικητές του τίτλου που έχουν από 7 νίκες αλλά μπαίνουν στην τελική μάχη με διαφορετική δυναμική. Στο Λάντο Νόρις αρκεί ν’ ανέβει στο βάθρο (3ος) για να πάρει τον τίτλο. Ο Μαξ Φερστάπεν θέλει νίκη και το Νόρις εκτός βάθρου. Για τον Όσκαρ Πιάστρι είναι πιο δύσκολο, θέλει νίκη και το Νόρις 6ο για να πάρει τον τίτλο. Ο Αυστραλός ξεκινά με μειονέκτημα την προσπάθεια καθώς στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών υποχρεωτικά θα παραχωρήσει τη θέση του στον δοκιμαστή της ομάδας Πάτο Ο’ Γουάρντ. Ο προγραμματισμός αυτός γίνεται βάσει των κανονισμών της FIA για ευκαιρίες σε νέους οδηγούς.

Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χαλκός: Νέο ρεκόρ καθώς αυξάνεται ο κίνδυνος έλλειψης λόγω δασμών
- Ντόναλντ Τραμπ: Συνάντηση με τον CEO της Nvidia με επίκεντρο τους ελέγχους των εξαγωγών
- Κωστής Χατζηδάκης: Δεν αργεί η ανακοίνωση των μέτρων για το ενεργειακό κόστος της βιομηχανίας
- Γουίτκοφ και Κούσνερ ενημέρωσαν τον Τραμπ για τις συνομιλίες τους με τον Πούτιν