• Οικονομία & Επιχειρήσεις

    ΕΡΓΑΝΗ: Ξεκίνησε η υποβολή της δήλωσης επιχειρήσεων στον ξενοδοχειακό κλάδο για τη λήψη ειδικής αποζημίωσης αποδοχών άδειας


    Ξεκίνησε σήμερα η υποβολή του σχετικού εντύπου και ολοκληρώνεται 10 Φεβρουάριου από τις επιχειρήσεις που ανήκουν στον Ξενοδοχειακό κλάδο, Δωδεκάμηνης –Συνεχούς Λειτουργίας προκειμένου να λάβουν ειδική αποζημίωση αποδοχών αδείας εργαζομένων των οποίων η σύμβαση είχε τεθεί σε αναστολή εντός του 2020.

    Σύμφωνα με το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ το έντυπο «Υπεύθυνη Δήλωση Επιχειρήσεων – Εργοδοτών που ανήκουν στον Ξενοδοχειακό κλάδο, Δωδεκάμηνης –Συνεχούς Λειτουργίας για τη λήψη Ειδικής Αποζημίωσης Αποδοχών Αδείας εργαζομένων των οποίων η σύμβαση είχε τεθεί σε αναστολή εντός του 2020 (άρθρο 67 Ν. 4745/2020 Α΄ 214)», είναι διαθέσιμο προς υποβολή από τις επιχειρήσεις – εργοδότες, στο Π.Σ. «ΕΡΓΑΝΗ», για το διάστημα από 28/01/2021 έως 10/02/2021.

    Περιγραφή διαδικασίας υποβολής εντύπου

    Το έντυπο υποβάλλεται με τη διαδικασία της πλήρους συμπλήρωσης στοιχείων με απλή καταχώρηση, και με την δυνατότητα προ-συμπλήρωση εργαζομένων από την τρέχουσα κατάσταση, όπου εξαιρούνται οι εργαζόμενοι των οποίων οι συμβάσεις δεν τέθηκαν ποτέ σε αναστολή.

    Επιλέξτε το μενού [Ειδικού Σκοπού] > [Δήλωση Λήψης Ειδικής Αποζημίωσης Αποδοχών Άδειας] > [Εισαγωγή].

    Στη συνέχεια, αφού επιλέξετε το [Παράρτημα] και ως [Είδος Εντύπου] το «Δήλωση Λήψης Ειδικής Αποζημίωσης

    Αποδοχών Άδειας» κάντε κλικ στο κουμπί [Εισαγωγή].

    Στοιχεία των Ενοτήτων:

    – ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΟΡΜΑΣ

    Είναι Συμπληρωμένα μέσω της διαλειτουργικότητας με το ΟΠΣ e-ΕΦΚΑ ή συμπληρώνονται από το σύστημα μετά την οριστικοποίηση του εντύπου.

    – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

    Α. ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ και

    Β. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ

    Είναι Συμπληρωμένα μέσω της διαλειτουργικότητας με το ΟΠΣ e-ΕΦΚΑ ή αφορούν στοιχεία υποβολών, τα οποία συμπληρώνονται μια φορά για κάθε παράρτημα της επιχείρησης και σε κάθε επόμενη υποβολή είναι προ-συμπληρωμένα.

    – ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΔΗΛΩΣΗΣ

    Αφορούν στοιχεία υποβολών που συμπληρώνονται με επιλογή από λίστα τιμών (Ναι/Όχι).

    Ερώτημα Α. «Έχει ανασταλεί με εντολή από Δημόσια Αρχή εντός του μηνός Μαρτίου 2020»

    Όταν η απάντηση στο ερώτημα Α. είναι «Όχι», τότε δεν επιτρέπεται η υποβολή.

    Ερώτημα Β. «Επαναλειτούργησε εντός του μηνός Ιουνίου 2020»

    Ερώτημα Γ. «Συνέχισε τη λειτουργία της καθώς αυτή κρίθηκε αναγκαία για ειδικούς επιτακτικούς λόγους και κατ’ εξαίρεση επετράπη.»

    ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΛΟΓ/ΣΜΟΣ (ΙΒΑΝ)
    Μορφή GR################: Καταχωρείστε τα στοιχεία της Τράπεζας και του ΙΒΑΝ (GR################) της Επιχείρησης/Εργοδότη.

    – ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ
    Εισάγετε τον Α.Φ.Μ. του νομίμου εκπροσώπου στο αντίστοιχο πεδίο και κάντε κλικ στο κουμπί [Έλεγχος].

    – ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ
    Ως ημερομηνία υποβολής του εντύπου θεωρείται η ημερομηνία επιτυχούς ηλεκτρονικής καταχώρησης αυτών στο σύστημα με αυτόματη απόδοση στον αποστολέα – εργοδότη μοναδικού αριθμού πρωτοκόλλου.

    Διαβάστε επίσης:

    Moody’s: Τα «κόκκινα» δάνεια της πανδημίας θα δυσκολέψουν τη μείωση των NPEs των ελληνικών τραπεζών

    Παράταση της τηλεργασίας μέχρι 28 Φεβρουαρίου

    Μπαράζ πληρωμών για 1 εκατ. εργαζόμενους-Πότε καταβάλλεται το υπόλοιπο του δώρου Χριστουγέννων



    ΣΧΟΛΙΑ