• Οικονομία & Επιχειρήσεις

    Β. Βαλεντής: Big deal με 13.000 δολάρια την ημέρα

    Βαλέντιος Βαλεντής ναυτιλία

    Βαλέντιος Βαλεντής, εφοπλιστής Pyxis Tankers


    Η ναυτιλιακή Pyxis Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαλέντιου Βαλεντή, εξασφάλισε χρονοναύλωση για ένα νεότευκτο δεξαμενόπλοιο που κατασκευάζεται για λογαριασμό της αυτή την περίοδο στη Νότια Κορέα.

    Ειδικότερα, η Pyxis παραχώρησε το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου τύπου MR Pyxis Lamda (χωρητικότητας 53.000-dwt και κατασκευής 2017) στη ναυτιλιακή M.T. Maritime Management (MTMM) – με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες – με ναυλοσύμφωνο διάρκειας 12 μηνών.

    Η MTMM θα ναυλώσει το πλοίο για 13.000 δολάρια ημερησίως, με το ναυλοσύμφωνο να ξεκινάει με το που ολοκληρωθεί η κατασκευή του δεξαμενόπλοιου στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία SPP Shipbuilding, η οποία αναμένεται μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017.

    Σύμφωνα με την ναυλομεσιτική εταιρεία Clarksons Platou Securities, οι ναύλοι των 13.000 δολαρίων/ημέρα για δεξαμενόπλοια τύπου MR δεν είναι πολύ μακριά από τους αντίστοιχους ύψους 15.000 δολαρίων/ημέρα που ίσχυαν στην spot αγορά για ταξίδια Ατλαντικού – συγκεκριμένα στο Ατλαντικό Τρίγωνο – το 2016.

    Σημειώνεται ότι το Pyxis Lamda είναι το ένα από τα τρία δεξαμενόπλοια μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου που κατέχει προσωπικά ο ίδιος ο κ. Βαλεντής μέσω της ναυτιλιακής του.

    Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι ο εφοπλιστής είναι ο επικεφαλής και της εισηγμένης στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακής Pyxis Tankers, η οποία δραστηριοποιείται στις μεταφορές υγρού χύδην φορτίου με έναν στόλο 6 δεξαμενόπλοιων μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου και χημικών προϊόντων μέσης ηλικίας 5,7 ετών και συνολικής χωρητικότητας 216.635-dwt.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Αγγελικούσης: Κυρίαρχος των θαλασσών το 2016

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δεν πλήρωσε η Άννα Ζολώτα και άδειασε το NewLead Victoria: Το εγκατέλειψαν και τα τελευταία μέλη του πληρώματος

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Το Blue Star Delos έκανε το “ποδαρικό” για το 2017 στο λιμάνι του Πειραιά



    ΣΧΟΛΙΑ