• First Top Stories

    Νίκος Κοκλώνης: Τα πούρα και η κατάρρευση. H πορεία από την τηλεπώληση επίπλων , στους πλειστηριασμούς

    Νίκος Κοκλώνης

    Νίκος Κοκλώνης


    Εσχάτως ο κ. Νίκος Κοκλώνης το πρώην golden boy των φτηνών εισιτηρίων που «ξέβαψε» όμως πολύ γρήγορα, παρουσιάζει -ως ειδήμων λένε κάποιοι στο αντικείμενο- ταξιδιωτική εκπομπή στον ΣΚΑΪ.

    Μια εκπομπή που ουσιαστικά δεν προσφέρει τίποτε το συγκλονιστικό στον τηλεθεατή, πέρα από την παρουσία του κ. Κοκλώνη σε έναν άλλο ρόλο, που δεν του πάει, αυτόν του traveler, εις την ελληνική, δηλαδή, του ταξιδιώτη.

    Ευτυχώς προνόησε σε κάθε ταξίδι να έχει μαζί του καλεσμένους κάποιους celebrities, γιατί αν την παρουσίαζε μόνος του, μάλλον δεν θα την έβλεπε άνθρωπος.

    Νίκος Κοκλώνης

    Αύριο ο πάλαι ποτέ ισχυρός ανήρ της airfasttickets δεν θα είναι παρόν στον πλειστηριασμό με αντικείμενα της πρώην εταιρίας του που βγαίνουν στο σφυρί για να καλυφθούν κάποια από τα χρέη εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ που άφησε πίσω της, όταν κατέβασε ρολά.

    Προτιμά να απέχει από δυσάρεστα στιγμιότυπα, για την ακρίβεια δεν θέλει καθόλου να τα θυμάται, ίσως επειδή η πτώση του ήταν το ίδιο εκκωφαντική με την άνοδό του.

    Κάπως έτσι έχει διαγράψει από την μνήμη του την εποχή που διαλαλούσε την πραμάτεια του στην τηλεόραση, πουλώντας έπιπλα σε κανάλι χαμηλής τηλεθέασης.

    Φωνάζοντας για ευκαιρίες σε κομοδίνα και τραπεζάκια με το μοναδικό στυλ που τον διακρίνει, δεν κατάφερε να κάνει τότε καριέρα στην μικρή οθόνη.

    Το προσπαθεί τώρα, με αμφίβολα ξανά αποτελέσματα…

    Νίκος Κοκλώνης
    Όταν ο Νίκος Κοκλώνης (αριστερά) ταξίδευε πρώτη θέση με την Emirates…

    Τα τρικ και η απότομη προσγείωση

    Ήταν Αύγουστος του 2015, αρχές του μήνα, όταν ο κ. Νίκος Κοκλώνης βρέθηκε στην Μύκονο, για να γιορτάσει τα γενέθλιά του, μαζί με λίγους καλούς φίλους του.

    Εκείνες οι φωτογραφίες ήταν το τελευταίο του επικοινωνιακό τρικ, αφού λίγες εβδομάδες αργότερα, ανακοινώθηκε ότι η εταιρία του -η περίφημη airfasttickets- την οποία δημιούργησε από το μηδέν, ανέστειλε την λειτουργία της.

    Γνώστες και στελέχη της ταξιδιωτικής αγοράς επιμένουν ακόμη και σήμερα, ότι ο κ. Κοκλώνης γνώριζε για το επερχόμενο τέλος του επιχειρηματικού του εγχειρήματος.

    Προτίμησε όμως να το κρατήσει επτασφράγιστο μυστικό, γι’ αυτό και φωτογραφήθηκε χαμογελαστός στα σοκάκια του νησιού των ανέμων και στην παραλία.

    Η απότομη προσγείωση του πάλαι ποτέ τηλεοπτικού πωλητή επίπλων σε κανάλια χαμηλής τηλεθέασης δεν ήταν έκπληξη για τον χώρο του travel, παρά τις τότε διαβεβαιώσεις του, ότι έχει πετύχει σημαντικά deals με ξένους επενδυτές από την Κίνα και την Σαουδική Αραβία.

    Μόνος του τα έλεγε και ελάχιστοι τον πίστεψαν, ειδικά όταν ισχυριζόταν στον κοινωνικό και επαγγελματικό του κύκλο, ότι θα αντλούσε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ με σκοπό να αναπτύξει περαιτέρω την airfasttickets, αλλά και να διευρύνει το επιχειρηματικό του αντικείμενο.

    Νίκος Κοκλώνης

    Ήταν τελικά μια κίνηση απέλπιδων δημοσίων σχέσεων από την οποία έμειναν μόνο οι φωτογραφίες του κ. Κοκλώνη με κάποιους Κινέζους που κανείς δεν ήξερε ποιοι ήταν και έναν Σαουδάραβα που προφανώς βρέθηκε πρόχειρος, οι οποίες διοχετεύτηκαν στα ΜΜΕ.

    Άλλωστε, όπως του αναγνωρίζουν όλοι φρόντισε να παραμείνει άσσος στις δημόσιες σχέσεις, ακόμη και όταν η IATA δηλαδή η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών, απέκλειε την εταιρεία του από τα συστήματα κράτησης εισιτηρίων σε Ελλάδα, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο.

    Σύμφωνα με το τότε έγγραφο της ΙΑΤΑ η εταιρεία του κ. Κοκλώνη είχε πραγματοποιήσει τον Μάιο του 2014 και το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου πωλήσεις εισιτηρίων μέσω του συστήματος εκκαθαρίσεων πληρωμών εισιτηρίων της Ελλάδας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας ύψους 71,6 εκατ. ευρώ.

    Από αυτό το ποσό 14 εκατ. ευρώ καλύφθηκαν από εμπρόθεσμες καταβολές και 11 εκατ. ευρώ από εγγυητικές επιταγές. Το επισφαλές ποσόν, σύμφωνα με την ΙΑΤΑ, είναι 45 εκατ. ευρώ, τουλάχιστον ως τις 15 Ιουνίου του 2015, όταν και ακυρώθηκε ο αριθμός διαπίστευσης της ΙΑΤΑ για την airfasttickets στις εν λόγω τρεις χώρες.

    Νίκος Κοκλώνης
    Ο Νίκος Κοκλώνης (δεξιά) με την Άννα Βίσση

    Το κιτς ρεβεγιόν, τα μπουζούκια και η Ferrari

    Τότε ο κ. Κοκλώνης κατάφερε με επικοινωνιακά τεχνάσματα να θολώσει προσωρινά τα νερά, ενώ η εταιρία του είχε ήδη βραβευθεί από τον ΕΒΕΑ ως η ταχύτερα ανερχόμενη μικρομεσαία ελληνική επιχείρηση.

    Τον χειμώνα του 2015 φρόντισε να ενισχύσει ακόμη περισσότερο το προσωπικό του προφίλ, έχοντας ήδη μπει για καλά στους μικρούς κοσμικούς κύκλους των Αθηνών.

    Το κιτς πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν του με καλεσμένους στην πολυτελή κατοικία του στα Νότια προάστια, από την Βάνα Μπάρμπα μέχρι την Δέσποινα Μοιραράκη και guest star της βραδιάς την Γωγώ Τσαμπά να άδει τα «Καγκέλια» της, ήταν μόνο η αρχή.

    Εμφανίσθηκε πάνω από τρεις φορές στο κέντρο που τραγούδαγαν ο Μαζώ, η Πάολα και ο Παντελίδης, ξοδεύοντας πάνω από τριάντα χιλιάδες ευρώ σε λουλούδια κάθε φορά.

    Τότε σε φωτογραφίες, που δημοσιεύτηκαν ο νεαρός επιχειρηματίας μαζί με την παρέα του κατέλαβαν τον πιο κεντρικό καναπέ, διασκεδάζοντας και «χτίζοντας» τους τρεις καλλιτέχνες με εκατοντάδες πανέρια γαρύφαλλα.

    Ήταν η εποχή που νόμιζε ότι θα είναι πάντα στη μικρή κορυφή του, πιστεύοντας ότι τίποτε δεν θα τον γκρέμιζε από τον θρόνο του βασιλιά των εισιτηρίων.

    Νίκος Κοκλώνης
    Νίκος Κοκλώνης

    Κυκλοφορώντας με την κόκκινη Ferrari του, την οποία θαύμασαν ακόμη και στον Πύργο Ηλείας όπου διατηρεί εξοχική κατοικία κάτοικοι της περιοχής. ο κ. Κοκλώνης ευτύχησε να αποκτήσει πορτρέτο δια χειρός της πασίγνωστης Μάρας Καρέτσου, για το οποίο μεσολάβησε γνωστός PR man, ο οποίος τον είχε από κοντά..

    Φημολογείται έντονα ότι στο ξεκίνημα της ιλιγγιώδους πορείας του, η οποία ξεκίνησε σε ένα αεροπλάνο της Easy Jet κατά τη διάρκεια μιας πτήσης, ούτε ο ίδιος δεν φανταζόταν αυτά που θα έρχονταν.

    Όπως έχει πει σε συνέντευξή του, εμπνεύστηκε το όνομα μέσα σε λίγη ώρα και το έγραψε πάνω σε μια χαρτοπετσέτα για να μην το ξεχάσει, μόνο που δεν κατάφερε το αυτονόητο σύμφωνα με τους καλά γνωρίζοντες.

    Δεν μπόρεσε όμως τελικά να διαχειριστεί σωστά την εταιρία, ρισκάροντας από την αρχή και παίζοντας πολύ επιθετικά, ενώ υπέκυψε σε μια φρενήρη κοινωνική δημοσιότητα, η οποία τελικά δεν του βγήκε σε καλό.

    Νίκος Κοκλώνης
    Ο Νίκος Κοκλώνης (αριστερά) με τον Αλέξη Γεωργούλη (κέντρο) και την Τόνια Σωτηροπούλου στη Βαρκελώνη στα πλαίσια της εκπομπής “Celebrity Travel”

    Η επαγγελματική φωτογραφία του έξω από τα γραφεία της Κινέζικης BAIDU και άλλες δυο-τρεις από την κοπή της πίτας ήταν σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στις social πόζες του με τον κομμωτή Τρύφωνα Σαμαρά, τον οποίο θαύμαζε ο κ. Κοκλώνης από χρόνια, την Άννα Βίσση και δεκάδες άλλους κοσμικούς.

    Μόνο που είναι αμφίβολο αν εκτός του κ. Σαμαρά τον οποίο φιλοξένησε πρόσφατα στην εκπομπή του, πόσοι πλέον από αυτούς που απόλαυσαν τα δωρεάν εισιτήρια, τα ταξίδια στη Νέα Υόρκη και τις καλοκαιρινές σκαφάτες αποδράσεις που τους πρόσφερε, στάθηκαν δίπλα του, μετά το λουκέτο της airfasttickets.

    Ένα λουκέτο που απέδειξε περίτρανα, ότι όσο εύκολη είναι η άνοδος στην κορυφή, το ίδιο εύκολη είναι και η αποκαθήλωση από αυτήν, μόνο που η δεύτερη πονάει πολύ, ειδικά αν σκάσεις με τα οπίσθια…

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Φώτης Μπόμπολας: Πούλησε το σκάφος του για να πληρώσει το δημόσιο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τζιμ Γιαννόπουλος: Ο Έλληνας βασιλιάς του Χόλιγουντ που θέλει να σώσει την Paramount

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μύκονος: Έρχονται οι Άραβες και οι Maybach!



    ΣΧΟΛΙΑ