• Business

    Warner Bros: Απογοήτευσαν τα κέρδη παρά την επιτυχία της «Barbie»

    • NewsRoom
    David Zaslav, CEO Warner Bros Discovery

    David Zaslav, CEO Warner Bros Discovery


    Μπορεί η επιτυχία της ταινίας «Barbie» να έφερε ρεκόρ εσόδων 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη Warner Bros. Discovery, ωστόσο, η εταιρεία ανέφερε ζημιά 417 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο, η οποία ήταν μεγαλύτερη από τις προβλέψεις της Wall Street.

    Τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε κάτι λιγότερο από 2 δισεκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο, ενώ απαραίτητη ήταν η ενίσχυση των εσόδων από τη «Barbie» για να επιτύχει μια μικρή αύξηση 2% στις πωλήσεις.

    Η ισχυρή εμφάνιση του box office αντιστάθμισε τη μείωση των διαφημιστικών εσόδων κατά 235 εκατομμύρια δολάρια στη μονάδα δικτύων της WBD, που αντιπροσωπεύει πτώση 12%.

    Η εταιρεία αντιμετώπισε επίσης μια απροσδόκητη πτώση εσόδων που απέδωσε στις απεργίες που πραγματοποιήθηκαν από το Writers Guild of America και το SAG-AFTRA, το σωματείο που εκπροσωπεί 160.000 ηθοποιούς που διέκοψε τις περισσότερες τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές για μήνες.

    Αν και η απεργία των συγγραφέων έχει διευθετηθεί, η SAG-AFTRA παραμένει σε απεργία και οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του σωματείου και των στούντιο και των υπηρεσιών streaming συνεχίζονται.

    Να σημειωθεί ότι η εταιρεία δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι ανέμενε πλήγμα σε κέρδη έως και 500 εκατομμυρίων δολαρίων για ολόκληρο το έτος λόγω της απεργίας.

    Ποιος κίνδυνος υπάρχει

    Ο CFO Gunnar Wiedenfels προειδοποίησε σήμερα τους επενδυτές ότι «υπάρχει πραγματικός κίνδυνος σε αυτό το σημείο να επεκταθεί κάποια αρνητική οικονομική επίπτωση της απεργίας μέχρι το 2024».

    Υπάρχει επίσης «πιθανότητα συνεχιζόμενων υποτονικών τάσεων διαφήμισης» μέχρι το 2024.

    Ο CEO Ντέιβιντ Ζάσλαβ από πλευράς του ανέφερε ότι η απεργία «μας ανάγκασε να καθυστερήσουμε ορισμένες εκδόσεις» και έδωσε στην εταιρεία «ένα από τα πιο “light” προγράμματα πρωτότυπου περιεχομένου εδώ και χρόνια» το τρίτο τρίμηνο.

    «Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα καταλήξουμε σε μια λύση για την απεργία SAG-AFTRA σύντομα», δήλωσε ο Ζάσλαβ.

    «Αναγνωρίζουμε ότι χρειαζόμαστε τους δημιουργικούς μας συνεργάτες να νιώθουν αξία και ανταμοιβή και ανυπομονούμε και οι δύο πλευρές να επιστρέψουν στη δουλειά της αφήγησης σπουδαίων ιστοριών», συμπλήρωσε.

    Μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη ζημιά στη μετοχή

    Οι μετοχές της WBD υποχώρησαν περισσότερο από 9% στις προκαταρκτικές συναλλαγές λόγω της απώλειας κερδών και της προειδοποίησης για τη συνεχιζόμενη επίδραση της απεργίας και την υποτονική αγορά διαφημίσεων το 2024.

    Η καθαρή ζημιά της εταιρείας σημείωσε βελτίωση από τις ζημιές 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων που ανέφερε το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

    Ωστόσο, η απώλειά της ανά μετοχή των 17 σεντς ήταν μεγαλύτερη από την πρόβλεψη για απώλεια 6 σεντ ανά μετοχή που περίμεναν οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα της Refinitiv.

    Η εταιρεία ανέφερε ότι τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 22% σε κάτι λιγότερο από 3 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Αυτός ο δείκτης κερδών έπεσε τόσο στα δίκτυά της όσο και στα στούντιο, παρά το ισχυρό εισιτήριο της «Barbie».

    Κερδοφόρο τρίμηνο στις υπηρεσίες streaming

    Εντούτοις, η WBD ανέφερε ένα ακόμη κερδοφόρο τρίμηνο από τις υπηρεσίες streaming, καθώς το προσαρμοσμένο EBITDA σημείωσε κέρδη 111 εκατομμυρίων δολαρίων από ζημιά 634 εκατομμυρίων δολαρίων σε αυτή τη βάση πριν από ένα χρόνο.

    Ανέφερε επίσης κέρδη 95,1 εκατομμύρια παγκοσμίως. παρά τη μείωση του αριθμού των συνδρομητών παγκοσμίως κατά 700.000 σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα.

    Σύμφωνα με την εταιρεία, οι υψηλότερες τιμές συνδρομής και η αύξηση 29% στα διαφημιστικά έσοδα συνέβαλαν στην ανατροπή των αποτελεσμάτων.

    Η εταιρεία είχε αναφέρει το πρώτο της κέρδος από το streaming το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και στη συνέχεια υποχώρησε σε μια μικρή απώλεια από τη μονάδα το δεύτερο τρίμηνο.

    Σημειώνεται ότι ενώ το Netflix είναι κερδοφόρο, οι περισσότερες από τις υπηρεσίες ροής που λειτουργούν με εταιρείες πολυμέσων παλαιού τύπου ή την Apple, δεν έχουν ακόμη αναφέρει σταθερό κέρδος.

    Διαβάστε επίσης: 

    Ν. Καραμούζης: Συνεργασία με τη Marriott για το Patmos Aktis

    H Neptune της Μελίνας Τραυλού εξαγοράζει εταιρεία logistics

    Hellenic Seaplanes: Ετοιμο να πετάξει το πρώτο επιβατικό υδροπλάνο



    ΣΧΟΛΙΑ