ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Volkswagen σχεδιάζει να εξάγει σε περισσότερες διεθνείς αγορές αυτοκίνητα που έχουν αναπτυχθεί και κατασκευαστεί στην Κίνα, όπως δήλωσε την Τρίτη ένα στέλεχος της εταιρείας.
Ο γερμανικός όμιλος επιδιώκει με αυτόν τον τρόπο, όπως σημειώνει το Reuters, να αξιοποιήσει την αυξανόμενη τεχνογνωσία του σε κινεζικές τεχνολογίες, προκειμένου να ανταγωνιστεί τους Κινέζους αντιπάλους του στο εξωτερικό.
Η εταιρεία, η οποία ξεκίνησε πριν από περίπου έξι εβδομάδες τις εξαγωγές κινεζικής παραγωγής βενζινοκίνητων λιμουζινών προς τη Μέση Ανατολή, εξετάζει τώρα ποια άλλα μοντέλα που παράγονται στην Κίνα θα μπορούσαν να ανταποκριθούν στις ανάγκες άλλων αγορών, δήλωσε ο Τόμας Ούλμπριχ, επικεφαλής τεχνολογίας της Volkswagen Group China.
Τα κινεζικά εργοστάσια της Volkswagen μπορούν να παράγουν τόσο οχήματα εσωτερικής καύσης όσο και ηλεκτρικά. Μεταξύ των πιθανών προορισμών εξαγωγής είναι χώρες της Νοτιοανατολικής και Κεντρικής Ασίας.
«Αυτό είναι κάτι που κάνουμε σε συνεργασία με τα κεντρικά μας στη Γερμανία, γιατί πρέπει να διασφαλίσουμε ότι έχουμε το κατάλληλο χαρτοφυλάκιο μοντέλων για κάθε αγορά», ανέφερε ο Ούλμπριχ σε δημοσιογράφους στην πόλη Χεφέι, όπου βρίσκεται το κινεζικό κέντρο παραγωγής και καινοτομίας της Volkswagen.
Ωστόσο, η εταιρεία δεν σκοπεύει να εξάγει στην Ευρώπη τα οχήματα που κατασκευάζει στην Κίνα, λόγω διαφορών στην ηλεκτρονική αρχιτεκτονική και την τεχνολογία λογισμικού των «έξυπνων» αυτοκινήτων.
Η Volkswagen έχει επενδύσει δισεκατομμύρια ευρώ στο κέντρο της Χεφέι, στο πλαίσιο της στρατηγικής «in China for China», η οποία στοχεύει να βοηθήσει την εταιρεία να ανακτήσει μερίδιο αγοράς από τις επιθετικές κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, επιταχύνοντας τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και την ανάπτυξη προϊόντων.
Την ίδια στιγμή, αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό στο εξωτερικό, καθώς οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επεκτείνονται διεθνώς για να ξεφύγουν από τον σκληρό πόλεμο τιμών και την υπερπροσφορά στην εγχώρια αγορά.
Η Volkswagen ανακοίνωσε επίσης την Τρίτη ότι έφτασε σε σημαντικό ορόσημο: πλέον μπορεί να αναπτύσσει πλήρως νέες πλατφόρμες οχημάτων και βασικές τεχνολογίες με όλες τις απαιτούμενες εγκρίσεις εκτός Γερμανίας. Το κόστος ανάπτυξης ενός νέου ηλεκτρικού μοντέλου στην Κίνα μπορεί να είναι έως και 50% χαμηλότερο σε σχέση με άλλες αγορές, λόγω της μεγάλης κλίμακας διαθέσιμων τεχνολογιών και προμηθευτών.
Ο Ούλμπριχ πρόσθεσε ότι η Volkswagen θα αρχίσει σύντομα να πουλά στο εξωτερικό αυτοκίνητα βασισμένα στη νέα κινεζικής ανάπτυξης ηλεκτρονική αρχιτεκτονική της—μια τεχνική διάταξη που περιλαμβάνει μονάδες ελέγχου και μικροτσίπ που καθορίζουν τις δυνατότητες λογισμικού ενός οχήματος—χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Διαβάστε επίσης
Goldman Sachs: Νέα αναβαθμισμένη τιμή στόχο για τη μετοχή της ΔΕΗ στα 20,5 ευρώ
Alibaba: Αύξηση πωλήσεων κατά 34% στο cloud έφερε η Τεχνητή Νοημοσύνη
Μάικλ Μπέρι: Ο mr Big Short απαντάει στην Nvidia – Δεν είναι Enron, είναι… Cisco