• Business

    Β.Σ Καρούλιας: Το παρασκήνιο της συμφωνίας με τον κολοσσό ΑB InbeV και οι στόχοι για την αγορά μπίρας

    • Του Γιώργου Μανέττα
    Χρήστος Αργυρού, Πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος της Β.Σ. Καρούλιας

    Χρήστος Αργυρού, Πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος της Β.Σ. Καρούλιας


    Σε διπλασιασμό του όγκου πωλήσεων των σημάτων μπίρας που ενέταξε στο χαρτοφυλάκιό της, από τη συνεργασία με την AB Inbev, τη μεγαλύτερη εταιρεία μπίρας του κόσμου, στοχεύει η Β.Σ. Καρούλιας.

    Πρόκειται για τις μπίρες Corona, Stella Artois, Bud, Beck’s, Franziskaner, Leffe και Hoegaarden, τις οποίες ανέλαβε να διανείμει αποκλειστικά στην ελληνική αγορά από την 1η Ιανουαρίου του 2020.

    Όπως αναφέρει στο mononews.gr ο διευθυντής μάρκετινγκ της ΒΣ Καρούλιας, Δώρης Τσολακίδης, τα συγκεκριμένα προϊόντα έχουν τη δυνατότητα με την κατάλληλη στήριξη να διπλασιάσουν τα μερίδια τους μέσα σε σύντομο διάστημα και να φθάσουν στο 5% από περίπου 2,5% που κατέχουν σήμερα. Ήδη, έχει εκπονηθεί ένα δυναμικό επενδυτικό πλάνο για την προβολή και προώθηση τους.

    Η διοίκηση της Καρούλιας θεωρεί ότι η προσθήκη αυτών των premium προϊόντων θα δέσει αρμονικά στο υπάρχον πορτοφόλιο μπίρας που διαθέτει και θα τονώσει την ανάπτυξή του. «Δημιουργείται ένα χαρτοφυλάκιο που είναι υπερπλήρες. Και μόνο από τη σύνθεσή του, θα δημιουργηθεί μια υπεραξία», επισημαίνει χαρακτηριστικά ο κ. Τσολακίδης.

    Το κανάλι του Horeca (καταστήματα εστίασης, ξενοδοχεία, κα), αποτελεί προτεραιότητα καθώς εκεί εντοπίζεται η μεγαλύτερη κατανάλωση. Έμφαση ωστόσο σε επόμενη φάση θα δοθεί και στο κανάλι της λιανικής.

    Το στέλεχος της «Καρούλιας» επισημαίνει πως προτεραιότητα είναι η οικοδόμηση ισχυρών brands, τα οποία θα απολαμβάνουν υψηλής αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό ενώ υπογραμμίζει πως δεν τίθεται θέμα άμεσου ανταγωνισμού με τις εγχώριες μπίρες.

    «Στοχεύουμε σε άλλη κατηγορία, αυτή των εισαγόμενων, οι οποίες έχουν ακόμη πολύ μικρό ποσοστό που δεν υπερβαίνει το 5% της συνολικής αγοράς. Εξάλλου, εμείς είμαστε εισαγωγείς και διανομείς, δεν είμαστε ζυθοποιοί», λέει χαρακτηριστικά.

    Η κατηγορία των premium σημάτων μπίρας πάντως κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος, μια τάση που συναντάται και στα αλκοολούχα ποτά. Σύμφωνα με τον κ. Τσολακίδη, «παρά τη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος, υπάρχει ένα ποσοστό καταναλωτών που επιλέγει να καταναλώσει λιγότερο μεν αλλά ποιο επιλεγμένα και premium προϊόντα».

    Όσον αφορά στη συμφωνία με την AB InBev, ο κ. Τσολακίδης επισημαίνει πως οι άνθρωποι της πολυεθνικής πίστεψαν στο business plan που παρουσίασε η Καρούλιας και στον τρόπο που θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα στην αγορά.

    Ρόλο όπως λέει έπαιξαν και οι καλές επιδόσεις της Καρούλιας στην κατηγορία της μπίρας, καθώς κατάφερε μέσα σε πέντε χρόνια να διπλασιάσει τον όγκο πωλήσεων των σημάτων που είχε στο χαρτοφυλάκιό της (όπως η Peroni, η Paulaner, η Estrella Damm, η Septem). Η διάρκεια της συνεργασίας με την AB InBev είναι τριετής.

    Να σημειωθεί πως τη διανομή των σημάτων της AB InBev στην ελληνική αγορά είχαν διαφορετικές εταιρείες. Συγκεκριμένα, τη διανομή της Corona είχε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, θυγατρική του ομίλου Carlsberg (Fix, Mythos, Carlsberg, Kaiser, κα.) ενώ οι υπόλοιπες μπίρες ήταν στο χαρτοφυλάκιο της Αμβυξ.

    Who is Who

    Η Β.Σ. ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διανομής οίνων και αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Ανάμεσα στα διεθνή σήματα που σήμερα διακινεί περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων τα: METAXA, Stolichnaya, Remy Martin, Cointreau, NOS, Raven Rare, Cutty Sark, Label 5, Ocho Tequila, Jagermeister, Glenmoray, Mount Gay Rum, Βlue Beetle Gin, Artesano Rum, The Botanist Gin, Bruichladdich κ.α.

    Επίσης το τσίπουρο και το απόσταγμα σταφυλιού Τσιλιλή, το Ούζο 12, το ούζο Πλωμαρίου Πιτσιλαδή και το ούζο Καζανιστό Στουπάκη, τα λικέρ μαστίχας Ομηρικό, καθώς και μια σειρά από κορυφαίους ελληνικούς οίνους των κτημάτων Κυρ-Γιάννη, Αβαντίς, Ζαφειράκη, Τρουπή, Μπαραφάκα, Γαβαλά, Nτουράκη, Χατζηγεωργίου οι μπύρες Septem, Estrella Damm, Peroni, Pilsner Urquell, Paulaner κ.α , οι καφέδες Cortese και Dalmayr κ.α. Τα premium mixers Fever Tree και τα βαλσαμικά ξίδια και προϊόντα Ελληνικής γαστρονομίας Παπαδημητρίου.



    ΣΧΟΛΙΑ