ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όχι ένα εκατομμύριο, ούτε δύο, αλλά 14,5 δις δολάρια διέθεσε ο τρίτος πιο πλούσιος άνθρωπος παγκοσμίως για την απόκτηση ενός από τα πιο επιτυχημένα brands στην κοσμηματοποιία.
Ο 70χρονος Monsieur Louis Vuitton, ο Μπερνάρ Αρνό, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει σε λίγα χρόνια κορυφαία brands με προϊόντα πολυτελείας.
Ανάμεσά τους, οι οίκοι Christian Dior, Louis Vuitton, η Moet & Chandon, η TAG Heuer και Hublot.
Ο Αρνό απέκτησε τον οίκο Dior για 13 δισ. δολάρια το 2017 και πλέον στοχεύει στην απόκτηση του 22% του Tiffany & Co. δίνοντας 120 δολάρια ανά μετοχή, συνολικά 14,5 δισ.
«Υπήρξε ένα ενδιαφέρον, χωρίς όμως τίποτα να προδικάζει κάποια συμφωνία», ανακοίνωσε ο αμερικανικός οίκος κοσμημάτων.
Οι «Financial Times» εκτίμησαν πως η Tiffany & Co. θα απορρίψει την προσφορά, Σύμφωνα με τον αναλυτή Όλιβερ Τσεν, ο Μπερνάρ Αρνό θα πρέπει να αυξήσει την προσφορά του στα 160 δολάρια ανά μετοχή.

Αυτό διότι εκεί κοντά «καιροφυλακτεί» ο αιώνιος εχθρός του, Φρανσουά-Ανρί Πινό (όμιλος Kering με Brands όπως Gucci, Yves Saint Laurent και Alexander McQueen) .
Σημειώνεται πως η LVMH έχει πλέον αγοραστική αξία που ξεπερνά τα 215 δισ. δολάρια και δείκτη χρέους μικρότερο του 28%.
Ο αναλυτής της RBC Ροτζέριο Φουτζιμόρι ανέφερε: «Τα ρολόγια και τα κοσμήματα είναι η μόνη κατηγορία πολυτέλειας όπου η LVMH δεν είναι ηγέτις και γνωρίζουμε ότι ο κ. Αρνό θέλει να είναι πάντα Νο 1. Η υψηλή κοσμηματοποιία έχει ελάχιστους παγκόσμιας κλάσης παίκτες και ο οίκος Tiffany & Co. έχει μεγάλη διείσδυση στην ασιατική αγορά ενώ ως brand είναι στα τρία κορυφαία σήματα που προτιμούν οι Κινέζοι καταναλωτές εδώ και χρόνια».
Aναλυτές εκτιμούν ότι ο κ. Αρνό ενδεχομένως να επανέλθει με προσφορά που θα ξεπερνά τα 20 δις!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΔΕΔΔΗΕ: Διοικητικό πρόστιμο 120.000 ευρώ για τις ρευματοκλοπές
- AKTOR, ΑΒΑΞ, ΜΕΤΚΑ–Δομική Κρήτης, ΕΚΤΕΡ – Τεχνική Έργων και Αφοί Παπαϊωάννου στον διαγωνισμό για το έργο του Σκαραμαγκά
- Χρυσή Αυγή: Να καταδικαστούν Μιχαλολιάκος, Κασιδιάρης και Λαγός ζητεί η εισαγγελέας – «Ήταν εγκληματική οργάνωση»
- «Μαζί, για κάθε οικογένεια» – Το νέο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας των My market!