• Business

    Θέλετε Prada σε καλή τιμή; Η εταιρία αυξάνει τις online προσφορές της

    • NewsRoom
    prada


    Οι μετοχές του ιταλικού κολοσσού της μόδας, Prada, αυξήθηκαν μέχρι και 15%, μετά και τις προβλέψεις του Προέδρου της εταιρίας, Carlo Mazzi ο οποίος μίλησε για επιστροφή στα κέρδη τo 2017.

    Ο Mazzi κατά τη διάρκεια ομιλίας του νωρίτερα σε συνέδριο στο Χoνγκ Κονγκ, ανέφερε ότι η χρονική αυτή περίοδος υπήρξε καίρια για την εταιρία, η οποία πλέον κινείται σε ανοδικά μονοπάτια. Συγκεκριμένα, τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κέρδη έπεσαν κατά 25% αγγίζοντας τα 330 εκατ. ευρώ, τιμή που είναι ελάχιστα μειωμένη σε σχέση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

    Η Prada, από την πλευρά της ανακοίνωσε ότι διπλασιάζει τις διαδικτυακές τις αγορές για τα επόμενα δύο χρόνια, αυξάνοντας τις κατηγορίες των online προσφορών της, ειδικά στα υποδήματα, ενώ παράλληλα επεκτείνει τις δραστηριότητες της στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    prada

    Αναλυτές της Sanford C. Bernstein τονίζουν ότι η εταιρεία έχει πληγεί πολύ περισσότερο από αντίπαλές της εταιρείες στη βιομηχανία της πολυτελούς ένδυσης και υπόδησης για δύο βασικούς λόγους: πρώτον επειδή, η Prada άργησε να επενδύσει στο ιντερνετικό εμπόριο και επίσης επειδή οι τσάντες της είναι ιδιαίτερα ακριβές.

    Η εξάμηνη αναφορά, η οποία ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο, τονίζει ότι η εταιρία παρουσίασε μείωση κατά 15% φτάνοντας στα 1.5 δισ. ευρώ στην Κίνα, ενώ παράλληλα παρουσίασε και πτώση στην ευρωπαϊκή αγορά λόγω των τρομοκρατικών επιθέσεων.

    Όπως υποστήριξε η Linda Huang, αναλύτρια της Macquarie: “Η πτώση στις πωλήσεις της Prada επηρεάστηκε σημαντικά από τη βελτίωση του ελέγχου των εξόδων της”.

    Στο μεταξύ, ο ιταλικός οίκος μόδας, ο οποίος απευθυνόταν παραδοσιακά σε ένα κοινό αρκετά μεγαλύτερο και οικονομικά ισχυρότερο αλλάζει στρατηγική. Οι υπεύθυνοι του τμήματος πωλήσεων έχουν ανακαλύψει νέους τρόπους προσέγγισης του δύσκολου αγοραστικού κοινού των 20 και άνω.

    Για την προσέλκυση καινούργιων και νεαρότερων αγοραστών, ο κορυφαίος οίκος αποφάσισε να προχωρήσει σε μια επανεξέταση της τιμολογιακής της πολιτικής, όπως και να αυξήσει την ποικιλία των προϊόντων της μαζί με την ανάπτυξη των διαδικτυακών πωλήσεων.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 

    http://www.mononews.gr/ubs-proidopii-etimastite-gia-krach/70305



    ΣΧΟΛΙΑ