• Business

    Tesla: Ο Μασκ απέλυσε ολόκληρη ομάδα μάρκετινγκ που είχε δημιουργήσει έναν χρόνο πριν

    • NewsRoom
    Elon Musk, επικεφαλής της Tesla

    Elon Musk, επικεφαλής της Tesla


    Η Tesla Inc. έκοψε μια νεοσυσταθείσα ομάδα μάρκετινγκ στο πλαίσιο απολύσεων σε όλη την εταιρεία, αντιστρέφοντας την πορεία από μια παραδοσιακή διαφημιστική ώθηση που ο Διευθύνων Σύμβουλος Έλον Μασκ έδωσε το πράσινο φως πριν από λιγότερο από ένα χρόνο.
    Ολόκληρη η ομάδα «περιεχομένου ανάπτυξης» των ΗΠΑ, μια ομάδα περίπου 40 εργαζομένων υπό την επίβλεψη του ανώτερου διευθυντή Άλεξ Ίνγκραμ, εξαλείφθηκε στις συνεχιζόμενες περικοπές θέσεων εργασίας, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα. Ο Ίνγκραμ και ο Χόρχε Μίλμπερν, που ηγήθηκαν της παγκόσμιας ομάδας, απολύθηκαν, είπε ο κόσμος. Η εταιρεία έχει ακόμη μικρό αριθμό προσωπικού μάρκετινγκ στην Ευρώπη, είπε ένα άτομο.

    Υπήρξαν επίσης σημαντικές απολύσεις στο στούντιο σχεδιασμού της Tesla και στο προσωπικό που βρίσκεται στο Hawthorne της Καλιφόρνια, είπαν οι άνθρωποι, που ζήτησαν να μην κατονομαστούν συζητώντας προσωπικές πληροφορίες.

    Σε μια ανάρτηση στο X απαντώντας στην αναφορά του Bloomberg, ο Μασκ έγραψε για τη δουλειά της ομάδας περιεχομένου: «Οι διαφημίσεις ήταν πολύ γενικές – θα μπορούσε να ήταν οποιοδήποτε αυτοκίνητο».

    Οι περικοπές σηματοδοτούν μια υποχώρηση από τις πρωτοβουλίες διαφήμισης της Tesla. Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε για πολύ καιρό απέφευγε τις διαφημίσεις στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τις έντυπες ή διαδικτυακές διαφημίσεις – και είχε δημιουργήσει μια τρομερή μάρκα κυρίως μέσω στόμα σε στόμα – προτού ο Μασκ είπε πέρυσι ότι η Tesla θα «δοκίμαζε λίγη διαφήμιση και θα δει πώς θα πάει». Ο Ίνγκραμ ξεκίνησε να δημιουργεί την ομάδα ανάπτυξης πριν από περίπου τέσσερις μήνες.

    Οι επενδυτές καλούν όλο και περισσότερο τον Μασκ να επικεντρωθεί περισσότερο στο μάρκετινγκ, καθώς η παγκόσμια αύξηση των πωλήσεων EV έχει επιβραδυνθεί και περισσότεροι ανταγωνιστές έχουν εισέλθει στην αγορά. Ο αγκάλιασμα της διαφήμισης της Tesla συνέπεσε επίσης σε γενικές γραμμές με την εξαγορά από τον Μασκ της εταιρείας που ήταν παλαιότερα γνωστή ως Twitter. Η πλατφόρμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσπάθησε να ανακόψει την απότομη μείωση των εσόδων από διαφημίσεις, λόγω της ανησυχίας των μεγάλων εμπορικών σημάτων σχετικά με την εποπτεία περιεχομένου και τις μερικές φορές αμφιλεγόμενες αναρτήσεις του ίδιου του Μασκ.

    Η αναταραχή στην ομάδα ανάπτυξης της Tesla υπογραμμίζει την ευρεία εμβέλεια των μεγαλύτερων περικοπών θέσεων εργασίας της εταιρείας, που ο Μασκ είπε την περασμένη εβδομάδα θα επηρεάσει περισσότερο από το 10% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού. Το Bloomberg ανέφερε αυτή την εβδομάδα ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος πίεσε για μείωση 20%, που θα μπορούσε να σημαίνει την κατάργηση περισσότερων από 20.000 θέσεων εργασίας.

    Οι μετοχές της Tesla υποχώρησαν 3% στις 12:20 μ.μ. Δευτέρα στη Νέα Υόρκη. Η μετοχή έχει υποχωρήσει περισσότερο από 40% φέτος και είναι η δεύτερη με τη χειρότερη απόδοση στον δείκτη S&P 500.

    Διαβάστε επίσης:

    Μακρόν σε Νετανιάχου: Να αποφευχθεί η κλιμάκωση της βίας στη Μέση Ανατολή

    Alpha Real Estate: Στις 29 Απριλίου η ανακοίνωση των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων

    Λιβάνιος: Παραμονές των εκλογών του Ιουνίου του 2023 η διαρροή των e-mail



    ΣΧΟΛΙΑ