• Business

    Τάσος Χωμενίδης στο mononews.gr: Το νέο ξενοδοχείο της Λάμψα στο Σύνταγμα θα είναι το ακριβότερο MGallery της Accor


    Τους πρώτους πελάτες θα υποδεχθεί στις 10 Απριλίου 2020 το νέο ξενοδοχείο του ομίλου ΛΑΜΨΑ, το Athens Capital Hotel – MGallery, και από χθες ξεκίνησαν οι κρατήσεις που γίνονται μέσα από την πλατφόρμα της Accor.

    Το MGallery θα προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που χαρακτηρίζουν τα «luxury boutique» ξενοδοχεία του δικτύου της MGallery Collection. Το brand ανήκει στον ξενοδοχειακό κολοσσό Accor, που κυριαρχεί στην Ευρώπη, καθώς το δίκτυο της αριθμεί περισσότερα από 3.000 ξενοδοχεία.

    Μάλιστα, όπως αναφέρει ο CEO της Λάμψα κ. Τάσος Χωμενίδης, το MGallery της Αθήνας θα είναι το ακριβότερο της αλυσίδας…

    Ο όμιλος Λασκαρίδη δημιουργεί ένα πολύ πολυτελές ξενοδοχείο –επενδύοντας 22εκατ ευρώ- με 178 δωμάτια και σουίτες, το οποίο έρχεται να προστεθεί δίπλα στα άλλα δύο ξενοδοχεία του ομίλου που βρίσκονται στην Πλατεία Συντάγματος, τη Μεγάλη Βρετανία και το King George.

    Οι εργασίες ολικής ανακαίνισης του ιστορικού ξενοδοχείου «King’s Palace», που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Πανεπιστημίου και Κριεζώτου και στη συνέχεια στέγασε κεντρικές υπηρεσίες της Αγροτικής Τράπεζας, βρίσκονται στο στάδιο της ολοκλήρωσης.

    Στο ισόγειο του θα υπάρχει εστιατόριο και δύο μπουτίκ (η μία με ρούχα της φόρμας Ραλφ Λόρεν), ενώ θα υπάρχει πισίνα και εστιατόρια στο τελευταίο όροφο.

    Το MGallery, έρχεται να κάνει τη διαφορά στο κέντρο της Αθήνας, όπως ακριβώς έγινε και με το King’s Palace που άφησε εποχή όταν άνοιξε τη δεκαετία του 1960. Στο υπόγειο υπήρχε το φημισμένο καμπαρέ Coronet, που «πρωταγωνιστούσε» και στις ελληνικές ταινίες της εποχής.

    Ενώ στον ημιώροφο του ξενοδοχείου στις 3 Σεπέμβρη 1973, ο Ανδρέας Παπανδρέου ίδρυσε το ΠΑΣΟΚ.

    Όμως αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Σήμερα τίποτα δεν έχει διασωθεί από το παλιό καμπαρέ, καθώς ξηλώθηκε και το υπόγειο μετατράπηκε σε θησαυροφυλάκιο της πρώην ΑΤΕ.

    Ξενοδοχεία Λάμψα

    Πέρυσι τα ξενοδοχεία –σε Ελλάδα και εξωτερικό- του ομίλου Λάμψα, σύμφωνα με πηγές της διοίκησης έκαναν τζίρο 80εκατ ευρώ. Οι πωλήσεις δηλαδή έμειναν σταθερές και κράτησαν το θετικό πρόσημο του 2018, που ήταν χρονιά ρεκόρ.

    Πτωτικά κινήθηκε μόνο το Sheraton Rhodes, που βρίσκεται στο νησί των Ιπποτών, –χάνοντας 800.000 ευρώ- με τη μέση τιμή να διαμορφώνεται στα 120 ευρώ. «Η Ρόδος ως προορισμός –και παρά τη Μεσαιωνική πόλη-έχει χάσει τη φυσιογνωμία της και πρέπει να αποκτήσει και πάλι προσωπικότητα» αναφέρουν πηγές της διοίκησης και συμπληρώνουν πως «ανοίγουν μόνο μικρές μονάδες και αυτές στη Λίνδο».

    Αντίθετα η Σερβία στην οποία ο όμιλος Λάμψα δραστηριοποιείται με το -Hyatt Regency Belgrade και Mercure Excelsior, «πήγε εκπληκτικά καλύτερα από πέρυσι, δεδομένου ότι στο ξενοδοχειακό της δυναμικό έχουν προστεθεί 30% νέα δωμάτια», όπως σημείωσε ο κ. Χωμενίδης.

    Και ας έρθουμε στα δύο ξενοδοχεία της Αθήνας, την εμβληματική Μεγάλη Βρετανία και το King George, με το πρώτο τρίμηνο να ξεκινά δειλά και στη συνέχεια οι πωλήσεις να πηγαίνουν εξίσου καλά με αυτές του 2018.

    Όσο για τις επιδόσεις των ξενοδοχείων το 2020, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα έχουν θετικό πρόσημο 4% με 5% και «ότι κάνει το MGallery», ωστόσο επισημαίνεται πως «το 2020 λόγω ελληνοτουρκικών είναι περίεργη χρονιά».

    Ξενοδοχεία και Airbnb

    Η συζήτηση με τον κ. Χωμενίδη περιστράφηκε και γύρω από το φαινόμενο Airbnb, που σήμερα «σαρώνει» γειτονιές της Αθήνας που βρίσκονται στο κέντρο, κατά πόσο προκαλεί ζημιά στα ξενοδοχεία.

    «Την προσφορά και τον ανταγωνισμό δεν τα λέω ζημιά, διότι θα έρθει και ο φτωχός και ο νέος στην πόλη. Το πρόβλημα με το Airbnb, είναι να μην αλλοιωθεί ο πολεοδομικός ιστός της πόλης, να μην χάσει τα χαρακτηριστικά του. Να μην γίνει δηλαδή πόλη τουριστών, γιατί θα σταματήσουν να έρχονται….Ο τουρίστας δεν θέλει να βλέπει τον εαυτό του, αλλά κατοίκους….».



    ΣΧΟΛΙΑ