ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τη διακοπή του προγράμματος ανάπτυξης τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου ανακοίνωσε σήμερα η Stellantis, επικαλούμενη την έλλειψη υποδομών, τις υψηλές κεφαλαιακές απαιτήσεις και τη χαμηλή ζήτηση στην αγορά υδρογόνου.
Η εταιρεία δεν αναμένει βιώσιμη υιοθέτηση υδρογονοκίνητων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων πριν από το 2030, με αποτέλεσμα να ακυρώσει τα σχέδια σειριακής παραγωγής των βαν Pro One, που επρόκειτο να ξεκινήσει φέτος στα εργοστάσια Hordain (Γαλλία) και Gliwice (Πολωνία).
«Η αγορά υδρογόνου παραμένει εξειδικευμένη, χωρίς μεσοπρόθεσμη οικονομική βιωσιμότητα. Πρέπει να κάνουμε σαφείς και υπεύθυνες επιλογές», δήλωσε ο Jean-Philippe Imparato, CEO της Stellantis Ευρώπης.
Η Stellantis διευκρίνισε ότι δεν θα υπάρξουν απολύσεις ή αναστάτωση στο εργατικό δυναμικό των δύο εργοστασίων. Οι δραστηριότητες έρευνας και ανάπτυξης που σχετίζονται με την τεχνολογία υδρογόνου θα ανακατευθυνθούν σε άλλα πρότζεκτ, πιθανότατα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.
Παράλληλα, η εταιρεία επαναξιολογεί τη στρατηγική της και στο πλαίσιο της κοινοπραξίας Symbio, συζητώντας με τους μετόχους (συμπεριλαμβανομένων των Michelin και Forvia) για τη μελλοντική κατεύθυνση και τη διασφάλιση των συμφερόντων της.
Η απόφαση εντάσσεται στη στρατηγική της Stellantis να δώσει προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση και τα plug-in hybrid μοντέλα, με στόχο την συμμόρφωση στους κανονισμούς CO₂ στην Ευρώπη και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ομίλου.
Διαβάστε επίσης
ΕΕ: Απειλεί με αναστολή της άρσης βίζας για τη Γεωργία λόγω δημοκρατικής οπισθοδρόμησης
Ηνωμένο Βασίλειο: Στο 3,6% ανέβηκε ο πληθωρισμός τον Ιούνιο – Πάνω από τις προβλέψεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η kiss cam έπιασε στα πράσα παντρεμένο CEO αγκαλιά με την συνεργάτιδά του, σε συναυλία των Coldplay
- Μήνυμα Στάρμερ – Μερτς στον Πούτιν: Μετά την εκεχειρία, ευρωπαϊκός στρατός στην Ουκρανία
- Ερευνα – φωτιά της ΤτΕ: 1 στα 3 νοικοκυριά δαπανά πάνω από 40% του εισοδήματός του για στέγαση
- Ζελένσκι: Με τον Τραμπ εξετάζουμε το ενδεχόμενο ενός «mega deal» για drones και όπλα
