Αυξάνεται ο αριθμός των εργοστασίων της Stellantis, που διακόπτουν την παραγωγή τους λόγω της έλλειψης τσιπ.
Η συνεχιζόμενη παγκόσμια έλλειψη τσιπ, δημιουργεί εντονότερα προβλήματα στη λειτουργία των εργοστασίων κατασκευής αυτοκινήτων.
Η πλειονότητα των βιομηχανικών μονάδων σε όλο τον κόσμο που κατασκευάζουν τα νέα αυτοκίνητα, αντιμετωπίζουν την έλλειψη των ημιαγωγών και προσπαθούν να διαμορφώσουν κατάλληλα την παραγωγική τους δυνατότητα για να ανταπεξέλθουν στις παραγγελίες των αγοραστών νέων αυτοκινήτων.
Ενδεικτικό της διάστασης που έχει πάρει η έλλειψη τσιπ είναι το γεγονός ότι σε μερικά εργοστάσια αυτοκινήτων έχουν κατασκευασθεί αυτοκίνητα τα οποία όμως δεν παραδίδονται στους εμπόρους γιατί απουσιάζουν οι απαραίτητοι για την λειτουργία τους ημιαγωγοί.
Η ζημιά των αυτοκινητοβιομηχανιών από την έλλειψη των τσιπ είναι ανυπολόγιστη. Επίσης, υπάρχουν παράλληλες απώλειες λόγω της μείωσης του όγκου της παραγωγής, που έχει σαν επακόλουθο και την μείωση της παραγωγής των άλλων εξαρτημάτων (ταμπλό, καθίσματα, κινητήρες, κιβώτια κά) τα οποία συνήθως κατασκευάζουν εξωτερικοί συνεργάτες και τα τροφοδοτούν στα εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Η τελευταία εξέλιξη στον τομέα της παραγωγής αυτοκινήτων έχει σχέση με την απόφαση της Stellantis, να μειώσει κι άλλο την παραγωγική της δυνατότητα στα εργοστάσια του ομίλου.
Η Stellantis, είναι ένας πολυεθνικός όμιλος κατασκευής αυτοκινήτων, που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 βάσει μιας συγχώνευσης 50%-50% μεταξύ του ιταλο-αμερικανικού ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και του γαλλικού ομίλου PSA. Έχει την έδρα του στο ‘Αμστερνταμ της Ολλανδίας. Περιλαμβάνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες, Fiat, Peugeot, Citroen, DS, Chrysler και Opel.
Η παραγωγή θα σταματήσει αυτή την εβδομάδα στο εργοστάσιο της PSA στη Rennes της Γαλλίας και στο εργοστάσιο ελαφρών εμπορικών φορτηγών SevelSud της Fiat στην Ιταλία, δήλωσε ένας εκπρόσωπος της Stellantis.
Το εργοστάσιο της Rennes, που κατασκευάζει αυτοκίνητα Peugeot και Citroen, υπέστη διακοπή της παραγωγής την περασμένη εβδομάδα, μαζί με το εργοστάσιο της PSA στη Γαλλία και το εργοστάσιο της Opel στο Eisenach στη Γερμανία.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξαρτώνται ολοένα και περισσότερο από ηλεκτρονικά εξαρτήματα, αλλά αντιμετωπίζουν έντονο ανταγωνισμό από τη βιομηχανία ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης στις παραδόσεις τσιπ, οι οποίες έχουν πληγεί από μια σειρά διαταραχών της αλυσίδας εφοδιασμού κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αθηναϊκή Ριβιέρα: Οι κορυφαίοι ξένοι αγοραστές ανά περιοχή – Η ανθρωπογεωγραφία της ελιτ αγοράς ακινήτων
- Drewry: Μείωση για άλλη μία εβδομάδα των τιμών στη διακίνηση κοντέινερ
- Alpha Bank: Το ισχυρότερο τρίμηνο στην ιστορία της, με καθαρά κέρδη ύψους 223 εκατ. ευρώ
- ESPO: Ζητούμενο η επιλογή καυσίμου στην ναυτιλία – Πρωτόγνωρες οι γεωπολιτικές προκλήσεις και για τα λιμάνια της Ευρώπης

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Λέων Πατίτσας: Στο μικροσκόπιο των δανέζικων αρχών ο στρατηγικός εταίρος της Atlas Maritime του εφοπλιστή
Minoa Marine Limited: Βρέθηκαν 469 κιλά κοκαΐνης σε πλοίο ελληνικής διαχείρισης – Ο ρόλος του μάγειρα

Νίκος Βαρβέρης (Moda Bagno): Η εταιρεία που από την κορυφή των €105 εκατ. έπεσε στο… €1 εκατ., η ολική επαναφορά, η Μύκονος και η σκυτάλη της διαδοχής
