• Business

    Στα άκρα η κόντρα Ρουμελιώτη – Πιτσιόρλα: Γιατί ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ έχει δίκιο

    Στέργιος Πιτσιόρλας

    Στέργιος Πιτσιόρλας.


    Ανεξέλεγκτες διαστάσεις παίρνει η αντιπαράθεση του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος», Παναγιώτη Ρουμελιώτη, με το ΤΑΙΠΕΔ και προσωπικά τον πρόεδρο του Ταμείου, Στέργιο Πιτσιόρλα, με αιχμή την παράταση της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου.

    Όπως έγραφε και την περασμένη εβδομάδα το mononews.gr, με βάση το χρονοδιάγραμμα που προβλέπεται και στο τρίτο μνημόνιο, η διαδικασία της διαπραγμάτευσης για την παράταση της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου θα έπρεπε να έχει ξεκινήσει και να έχει ολοκληρωθεί εντός του περασμένου Δεκεμβρίου. Ωστόσο, παρά και τη σχετική επιστολή του ΤΑΙΠΕΔ, το θέμα δεν έφτασε ποτέ στο διοικητικό συμβούλιο του «Ελ. Βενιζέλος».

    Έτσι, ενώ το ΤΑΙΠΕΔ (που κατέχει το 30% των μετοχών του αεροδρομίου) και η AviAlliance, συμφερόντων της καναδικής PSP (που κατέχει το 40% των μετοχών) θέλουν να προχωρήσει η διαδικασία, αυτή μπλοκάρεται από τον εκπρόσωπο του Δημοσίου, Παναγιώτη Ρουμελιώτη (που κατέχει το 25% των μετοχών), με τη στήριξη βεβαίως του αρμόδιου υπουργού Χρήστου Σπίρτζη.

    Μετά από δύο επιστολές που απέστειλε ο Στέργιος Πιτσιόρλας προς τον Παναγιώτη Ρουμελιώτη, ζητώντας την άμεση εκκίνηση των διαδικασιών διαπραγμάτευσης, ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών απάντησε μέσω του ραδιοφωνικού σταθμού «Στο Κόκκινο», χαρακτηρίζοντας «σκάνδαλο» τη «σπουδή» του ΤΑΙΠΕΔ να προχωρήσει άμεσα η διαδικασία, προβάλλοντας το επιχείρημα ότι η σύμβαση παραχώρησης του αεροδρομίου λήγει σε δέκα χρόνια. Μάλιστα, υποστήριξε πως το τίμημα έναντι του οποίου οι Καναδοί θέλουν να παρατείνουν τη σύμβαση για είκοσι ακόμα χρόνια είναι πολύ χαμηλό σε σχέση με τα κέρδη του αεροδρομίου.

    Όμως τι ακριβώς φοβάται ο κ. Ρουμελιώτης και δεν αφήνει το θέμα να συζητηθεί στο διοικητικό συμβούλιο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών; Στην πραγματικότητα, αφού η διαδικασία διαπραγματεύσεων για την παράταση της σύμβασης δεν έχει καν ξεκινήσει, όλα όσα ακούγονται για το οικονομικό κομμάτι της διαδικασίας αυτής είναι απλώς σενάρια – ο μόνος τρόπος να μάθουμε τι ισχύει και τι όχι είναι να συγκληθεί το διοικητικό συμβούλιο του αεροδρομίου και να συζητήσει για το θέμα. Το ερώτημα είναι γιατί το θέμα δε φτάνει καν στο διοικητικό συμβούλιο, με ευθύνη του προέδρου του.

    Ουσιαστικά, η στάση του Παναγιώτη Ρουμελιώτη επιβεβαιώνει αυτό που «ψιθυρίζεται» εδώ και πολύ καιρό: ότι στην πραγματικότητα πίσω από τον πρόεδρο του Δ.Σ. του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών βρίσκεται ο Χρήστος Σπίρτζης και η γνωστή αντιπάθειά του για τις αποκρατικοποιήσεις και την ιδιωτική πρωτοβουλία…



    ΣΧΟΛΙΑ