ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με την εκπτωτική περίοδο του καλοκαιριού να ολοκληρώνεται, η Skroutz, η μεγαλύτερη ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών στην Ελλάδα, παρουσίασε μια αναλυτική εικόνα της συμπεριφοράς των καταναλωτών στο online περιβάλλον κατά τη διάρκεια των προσφορών.
Σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα της πλατφόρμας, ο μέσος χρήστης δαπάνησε περίπου 62 ευρώ για τις αγορές του, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η αύξηση αυτή αποτυπώνει ξεκάθαρα τη θετική ανταπόκριση των καταναλωτών στις θερινές προσφορές.
Οι ημέρες με την πιο έντονη αγοραστική δραστηριότητα ήταν η Δευτέρα 28 Ιουλίου και η Δευτέρα 4 Αυγούστου. Φαίνεται πως πολλοί καταναλωτές έσπευσαν να καλύψουν τις ανάγκες τους λίγο πριν τις καλοκαιρινές τους διακοπές, πραγματοποιώντας τις τελευταίες παραγγελίες. Γεγονός που καταδεικνύεται και από το ποσοστό 22% των παραδόσεων σε Skroutz Point για την ευελιξία που προσφέρουν αλλά και το ποσοστό των Express παράδοσης παραγγελιών 16%.
Μεγάλη αύξηση σημειώθηκε και στον αριθμό των Skroutz Plus χρηστών που επωφελήθηκαν από τα Plus Deals, καθώς σχεδόν 4 στους 10 χρήστες (39,6%) εκμεταλλεύτηκαν τις αποκλειστικές προσφορές Plus Deals της περιόδου των εκπτώσεων. Αξίζει να αναφερθεί ότι στην κατηγορία Μόδα σημειώθηκε το υψηλότερο ποσοστό αγορών με τουλάχιστον μία ειδική προσφορά Plus Deals (66,87%).
Το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» είχε για ακόμα μία χρονιά μεγάλη απήχηση στους καταναλωτές. Το ποσοστό των χρηστών (31,4%) που αξιοποίησε την δυνατότητα BNPL που προσφέρει η Skroutz, για τις εκπτωτικές τους καλοκαιρινές αγορές παρουσιάζεται αυξημένο κατά 11% σε σύγκριση με την περσινή περίοδο. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι η ευκολία και η ευελιξία πληρωμών που προσφέρει το πρόγραμμα αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες για τους καταναλωτές.
Οι αγορές μόδας παραμένουν στην κορυφή την προτίμησης των χρηστών για BNPL (Buy Now Pay Later) αγορές με το 49% των χρηστών που χρησιμοποίησαν το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” να πραγματοποιεί αγορά σε έκπτωση από τη συγκεκριμένη κατηγορία. Ακολουθούν οι κατηγορίες Υγεία- Ομορφιά και Σπίτι – Κήπος με ποσοστό 22% και 19,7% αντίστοιχα. Παραμένοντας στους τρόπους πληρωμής που επέλεξαν οι Έλληνες καταναλωτές κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, οι τρόποι πληρωμής Google και Apple Pay φαίνεται ότι είχαν την τιμητική τους με το 21% των χρηστών να τους δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης για τις on-the-go αγορές τους.
Οι καταναλωτές επέλεξαν να δαπανήσουν περισσότερα για προϊόντα από τις κατηγορίες Μόδα, Τεχνολογία, Υγεία-Ομορφιά και Σπίτι-Κήπος. Συνεχίζοντας την ίδια τάση με πέρυσι, η κατηγορία Μόδα σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό αγορών με έκπτωση (37,8%), και ακολουθούν οι κατηγορίες Τεχνολογία (16,8%) και αγορές Supermarket (13%). Συνολικά το μέσο ποσοστό έκπτωσης κινήθηκε σε παρόμοια επίπεδα σε σχέση με πέρυσι – κοντά στο 12% και για τα δύο έτη. Σημειώνεται ότι οι κατηγορίες με τα υψηλότερα ποσοστά έκπτωσης κατά μέσο όρο ήταν οι κατηγορίες Μόδα, Βιβλία, Επαγγελματικά – B2B και Τεχνολογία.
Διαβάστε επίσης
Ουκρανία: Στα 46 δισ. δολάρια αυξήθηκαν τα συναλλαγματικά αποθέματα
CVC: Υψηλό το επενδυτικό ενδιαφέρον για την Ευρώπη
Porsche: Αποχωρεί από τον γερμανικό Dax η εταιρεία πολυτελών αυτοκινήτων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Quest: EBITDA 100 εκατομμυρίων και επέκταση στις λευκές συσκευές το πλάνο Φέσσα
- Ιωάννινα – Κακαβιά: Προχωρούν οι μελέτες για τον αυτοκινητόδρομο – Πότε ξεκινάει τα έργα η ΑΒΑΞ
- Ελβετικό φράγκο: Το παρασκήνιο της ρύθμισης και το «κούρεμα» έως 25%
- Ο ανασχηματισμός στο Μαξίμου, το παρασκήνιο για το καλώδιο, η συγχώρεση του Δαμιανού, η πρόκληση των Τούρκων κι ένα hot πολιτικό quiz
