• Ναυτιλία

    Β. Μαρινάκης: Νέο deal με την BP για ναυλώσεις πλοίων της Capital Gas

    Ευάγγελος Μαρινάκης. Ετών 50. Επικεφαλής Capital Partners


    Ναυλώσεις για δύο ακόμα από τα υπό κατασκευή πλοία μεταφοράς LNG της εξασφάλισε, από τον ενεργειακό κολοσσό BP, η ναυτιλιακή Capital Gas, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη.

    Πριν από λίγους μήνες είχε γίνει γνωστό ότι η BP ναύλωσε για χρονική περίοδο τουλάχιστον τριών ετών ένα εκ των έξι υπό κατασκευή τάνκερ της νεοσύστατης εταιρείας, θέτοντας μάλιστα νέο σημείο αναφοράς στα ημερήσια ναύλα (περίπου 80.000 δολάρια ημερησίως). Τώρα, ναυλομεσίτες αναφέρουν ότι η BP ναύλωσε ακόμα δύο από τα πλοία αυτά για χρονικές περιόδους τουλάχιστον 7 ετών, με οψιόν για επέκταση των ναυλώσεων έως και στα 12 χρόνια.

    Παράλληλα, η Capital Gas ενεργοποίησε μία οψιόν για την κατασκευή ενός ακόμα πλοίου LNG στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries της Νότιας Κορέας, ανεβάζοντας τον αριθμό των υπό κατασκευή πλοίων της στα 7.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τζέρι Καλογηράτος, μιλώντας στο TradeWinds, επιβεβαίωσε την ενεργοποίηση της οψιόν, αλλά όχι και την ναύλωση των δύο επιπλέον πλοίων από την BP, ενώ διευκρίνισε ότι υπάρχουν και άλλες οψιόν στα ίδια ναυπηγεία.

    Εφόσον επιβεβαιωθούν οι δύο νέες ναυλώσεις πλοίων της Capital Gas από την BP, η εταιρεία θα λάβει σημαντική ώθηση στην αγορά, στην αναζήτησή της για ναυλωτές και για τα υπόλοιπα πλοία της.

    Η Capital Gas μπήκε στην αγορά των LNG πέρυσι, με την παραγγελία τεσσάρων πλοίων από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries, με οψιόν για συνολικά 6 ακόμα πλοία.

    Όλα τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με σύστημα πρόωσης XDF για την έγχυση του αερίου και σύστημα συγκράτησης φορτίου Mark III Flex.

    Σημειώνεται ότι η Capital Gas φημολογείτο ότι βρισκόταν σε συζητήσεις με την Shell για τη ναύλωση πλοίων της, όμως άνθρωποι που παρακολουθούν την αγορά αναφέρουν πως η εταιρεία επέλεξε να αποσυρθεί από τις διαπραγματεύσεις, καθώς η προσφορά της Shell δεν κάλυπτε τις προσδοκίες της.



    ΣΧΟΛΙΑ