Η United Maritime Corporation  (NASDAQ: USEA), γνωστοποίησε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2025. Η Εταιρεία διαθέτει επίσης τη διανομή ενός τριμηνιαίου μερίσματος 0,01 δολαρίων ανά μετοχή του για το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, η Εταιρεία πραγματοποίησε καθαρό κύκλο εργασιών ύψους 7,8 εκατ. δολαρίων έναντι 10,6 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2024. Το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο ανήλθε σε 0,9 εκατ. δολάρια έναντι 3,7 εκατ. δολαρίων για την ίδια περίοδο του 2024.

1

Οι καθαρές ζημιές και οι προσαρμοσμένες καθαρές ζημιές για το τρίμηνο ήταν 4,5 εκατ. και 4,4 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με τις καθαρές ζημιές και τις προσαρμοσμένες καθαρές ζημιές ύψους 1,3 εκατ. και 1,1 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2024.

Ο μέσος ημερήσιος ναύλος (TCE) του στόλου για το πρώτο τρίμηνο του 2025 ήταν 9.953 δολάρια, σε σύγκριση με τα 15.165 δολάρια την ίδια περίοδο του 2024.

Τα ταμειακά διαθέσιμα, στις 31 Μαρτίου του 2025 ανέρχονταν σε 3,4 εκατ. δολάρια. Τα ίδια κεφάλαια στο τέλος του πρώτου τριμήνου ήταν 55,6 εκατ. δολάρια. Οι χρηματοοικονομικές ανέρχονταν σε 94,5 εκατ. δολάρια, ενώ η αξία του στόλου ανήλθε στα 151,3 εκατ. δολάρια.

Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:

«Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, η United κατέγραψε καθαρά έσοδα ύψους 7,8 εκατ. δολαρίων και EBITDA 0,7 εκατ. δολαρίων, ενώ το ημερήσιο TCE διαμορφώθηκε στα 9.953 δολάρια. Αν και τα οικονομικά μας αποτελέσματα επηρεάστηκαν από την εποχικότητα που επικράτησε στην αγορά ξηρού φορτίου, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες προοπτικές του κλάδου. Σε αυτή τη βάση, το διοικητικό συμβούλιο ενέκρινε τη διανομή μερίσματος 0,01 δολαρίων ανά μετοχή για το πρώτο τρίμηνο — το δέκατο συνεχόμενο τριμηνιαίο μέρισμα. Από τον Νοέμβριο του 2022, διανέμουμε συνολικά 1,62 δολάρια ανά μετοχή στους μετόχους μας, γεγονός που επιβεβαιώνει τις δεσμεύσεις μας από τις συνθήκες της ναυλαγοράς μας.

Όσον αφορά τον στόλο μας, εντός του δεύτερου τριμήνου αναμένουμε την ολοκλήρωση της πώλησης του παλαιότερου πλοίου μας, M/V Gloriuship, το οποίο μέχρι την παράδοσή του εξακολουθεί να αποφέρει σημαντικά έσοδα, ξεπερνώντας τα τρέχοντα επίπεδα της αγοράς. Την ίδια στιγμή, οι υφιστάμενες χρονοναυλώσεις των M/V Goodship και M/V Nisea, σε ημερήσια ναύλα υψηλότερα από τις αντίστοιχες αγορές, προσφέρουν προβλεψιμότητα και σταθερότητα στα μελλοντικά μας έσοδα.

Για το δεύτερο τρίμηνο του 2025, έχουμε ήδη αναφέρει περίπου το 79% των διαθεσίμων ημερών, με μέσο ημερήσιο ναύλο 16,835 δολάρια, ενώ αναμένουμε ότι το ημερήσιο TCE για το τρίμηνο που διαμορφώνεται περίπου στα 15,653 δολάρια, με τα τρέχοντα επίπεδα των τιμών FFA. Συνολικά, τέσσερα πλοία, συμπεριλαμβανομένου του M/V Gloriuship, είναι χρονοναυλωμένα με σταθερούς ημερήσιους ναύλους, ενώ τα υπόλοιπα τέσσερα πλοία, παραμένουν σε χρονοναυλώσεις συνδεδεμένες με την spot αγορά. Η σημαντική αυτή βελτίωση δίδεται σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο από τόσο στην ανάκαμψη της αγοράς όσο και στη στοχευμένη στρατηγική αντιστάθμισης κινδύνου που ακολουθούμε.

Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την αύξηση της συμμετοχής μας στο πλοίο «Υποστήριξης Ενεργειακών Υποδομών» ECV (Energy Construction Vessel) υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Η συμμετοχή μας στο έργο ανέρχεται πλέον στο 30%, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο και μια στρατηγική διαφοροποίησης. Η επένδυσή μας αυτή δεν επεκτείνεται από την αυξανόμενη ζήτηση, τόσο στον τομέα της παραδοσιακής υπεράκτιας αγοράς ενέργειας όσο και στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των ανανεώσιμων πηγών, σε μια περίοδο όπου η προσφορά παραμένει ιδιαίτερα περιορισμένη.

Αναφορικά με την αγορά ξηρού φορτίου, το πρώτο τρίμηνο του 2025 επηρεάστηκε από την εποχική πτώση στο εμπόριο άνθρακα και σιδηρομεταλλεύματος. Από τον Μάρτιο και μετά, παρατηρούμε μια τάση εξομάλυνσης, με τους ημερήσιους ναύλους να βελτιώνονται αισθητά. Παρότι η αγορά δείχνει σημάδια ανάκαμψης, οι συνθήκες παραμένουν μεταβλητές καθώς στηρίζεται σε ένα παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον που διακρίνεται από την τρέχουσα αβεβαιότητα γύρω από τις δραστηριότητες στις διεθνείς εμπορικές πολιτικές.

Μακροπρόθεσμα, τα θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς ξηρού φορτίου παραμένουν θετικά, χάρη στον περιορισμένο ρυθμό αύξησης του στόλου και στη σταθερή ζήτηση για πρώτες ύλες και βασικά εμπορεύματα.

Παρότι το περιβάλλον παραμένει ρευστό βραχυπρόθεσμα, πιστεύουμε ότι η United βρίσκεται σε δυναμική θέση για να επεκταθεί από τη βελτίωση της αγοράς. Με ισορροπημένη κεφαλαιακή δομή, στρατηγική ευελιξία σε στόλο και στοχευμένη επέκταση στον τομέα της offshore, παραμένουμε αισιόδοξοι για τη δυνατότητά μας να προσφέρουμε βιώσιμη ανάπτυξη και ελκυστικές αποδόσεις στους μετόχους μας.»

Διαβάστε επίσης

Ευρώπη Holdings: Πώς θα κατανεμηθούν τα κεφάλαια από την ΑΜΚ

Nike: Θα αυξήσει τις τιμές σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων ενόψει δασμών

Xiaomi: Το νέο σούπερ τσιπ παρουσιάζει ο μεγιστάνας ιδρυτής που φιλοδοξεί να «χτυπήσει» την Apple