Ναυτιλία

Τα μεγάλα σχέδια της Αγγελικής Φράγκου για τη Navios Containers

Αγγελική Φράγκου Navios ναυτιλία

Αγγελική Φράγκου, επικεφαλής Navios Maritime Holdings


Τη συγκέντρωση όλων των containerships που έχει υπό την ιδιοκτησία του σε μία θυγατρική του σχεδιάζει ο όμιλος Navios της Αγγελικής Φράγκου, με στόχο την καλύτερη οργάνωση των επενδύσεών του στον τομέα των containerships.

Το ρόλο αυτό θα αναλάβει η Navios Containers, η οποία είναι εισηγμένη στην αγορά OTC του Όσλο, όμως πιθανότατα μετά την ολοκλήρωση του εγχειρήματος θα εισαχθεί στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, σύμφωνα με το TradeWinds.

Σημειωτέον ότι η Navios Containers διαθέτει στον στόλο της 20 containerships, και με το προωθούμενο σχέδιο θα αποκτήσει ακόμα 19 πλοία που είναι διασκορπισμένα σε τρεις θυγατρικές της Navios. Τα πέντε από αυτά (χωρητικότητας από 2.011 teu έως 3.398 teu, με μέσο όρο ηλικίας 10 έτη) ανήκουν στην Navios Europe 1, ενώ άλλα επτά (χωρητικότητας 1.740 teu έως 3.421 teu) ανήκουν στην αδελφή εταιρεία της Navios Europe 2. Επίσης, ακόμα επτά πλοία χωρητικότητας από 6.800 teu έως 8.200 teu ανήκουν στον στόλο της Navios Maritime Partners, και αναμένεται να μεταφερθούν στην Navios Containers μετά την ολοκλήρωση των ναυλώσεών τους από τις Yang Ming Line Marine Transport Corp και Hyundai Merchant Marine, που εκτείνονται κατά περίπτωση ως και το 2023.

Η Navios Containers έχει μέχρι σήμερα μέσα σε έξι μήνες αντλήσει 150 εκατομμύρια δολάρια μέσω της αγοράς ITC του Όσλο, ένα ποσό που η Αγγελική Φράγκου χαρακτηρίζει “γρήγορο και καλό για την περίοδο ανάπτυξης”. Ωστόσο, λέει η ίδια, στόχος της είναι να μετατρέψει την Navios Containers “από μία πλατφόρμα ανάπτυξης σε μία πλατφόρμα μερίσματος”. Αυτό σημαίνει να μεταφερθεί σε ένα μεγαλύτερο χρηματιστήριο, “και αισθανόμαστε άνετα με το αμερικανικό χρηματιστήριο για μία μεγαλύτερη ένταξη της μετοχής”.

Η Navios δεν είναι η μόνη εταιρεία που αναζητά κεφάλαια στις χρηματοπιστωτικές αγορές για επενδύσεις στα containerships, ωστόσο λίγες είναι οι εταιρείες που ασχολούνται αποκλειστικά με τα συγκεκριμένα πλοία – μεταξύ αυτών η Costamare (Κ. Κωνσταντακόπουλος) και η Danaos Corp. (Γ. Κούστας).

Όπως εξηγεί η Αγγελική Φράγκου, η είσοδος νέων παικτών στην αγορά των containerships είναι επωφελής και αποτελεί ένδειξη της ανάκαμψης των αγορών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:Αδ. Λαιμός: Δύο ακόμα bulkers μπήκαν… ινκόγκνιτο στον στόλο της Unisea

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: SHIPPING FOCUS: Νέο deal για την ναυτιλιακή του Συμεών Παληού

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: IMO: Στην κατηγορία «Α» του συμβουλίου η Ελλάδα


ΣΧΟΛΙΑ