ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στα ύψη διατηρούνται οι ναύλοι στην αγορά των containerships.
Τελευταίο παράδειγμα το πλοίο της Euroseas, “EM Hydra”, μεταφορικής δυνατότητας 1.740 teu το οποίο ναυλώθηκε σε τιμής 250% πάνω από τον προηγούμενο ναύλο του.
Πιο συγκεκριμένα το feeder containership ναυπήγησης 2005, ναυλώθηκε στη τιμή των 20.000 δολαρίων για περίοδο από 23 μέχρι 25 μήνες.
Σύμφωνα με τον Αριστείδη Πίττα, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εισηγμένης στον NASDAQ εταιρείας το πλοίο ναυλώθηκε για περίοδο 23 μηνών τουλάχιστον με τον ημερήσιο ναύλο να διαμορφώνεται 2,5 φορές πάνω σε σχέση με τον προηγούμενο ναύλο του πλοίου.
Η συμφωνία αυτή έρχεται ένα μήνα μετά την ναύλωση του χωρητικότητας 1.732 teu Containership Joanna, ναυπήγησης 1999 το οποίο ναυλώθηκε για 18 μήνες έναντι 16.800 δολαρίων την ημέρα. Εξελίξεις που δείχνουν την ένταση με την οποία εξακολουθεί να ανεβαίνει η αγορά». Το νέο ναυλοσύμφωνο θα αποφέρει στην στην Euroseas μινιμουμ έσοδα 13,8 εκατ. δολαρίων.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ωνάσης: Το deal που θα άλλαζε τον κόσμο και θα τον έκανε «αυτοκράτορα»
- Νέες μαρίνες βγάζει στην αγορά το Υπερταμείο
- Ο θρίαμβος των τραπεζών, τι θα κάνει ΤΩΡΑ η Intralot, τα νέα πρόσωπα της METLEN, τα μυστήρια της ΕΧΑΕ, τα λάθη της Εθνικής με την Παυλίδης, η νέα επένδυση της Τραυλού, το ράλι της THEON, τα παρασκήνια του Ωδείου και η νίκη Κούστα στις Σπέτσες
- Κεραμουργία Βορείου Ελλάδας: Βάζει πόδι στα Βαλκάνια με νέο εργοστάσιο στη Σερβία
