Ναυτιλία

Σ. Θεοφάνης (ΟΛΘ): «Κάνουμε το άλμα μπροστά αναδιοργανώνοντας τη διοικητική μας ομάδα»

  • Του Γιώργου Μανέττα
Θεοφάνης ΟΛΘ

Σωτήριος Θεοφάνης,


Στην αναδιοργάνωση της διοικητικής του ομάδας προχώρησε ο ΟΛΘ, προκειμένου να επιταχύνει την ανάπτυξή του.

Στο πλαίσιο αυτό, ανακοινώθηκε πριν από λίγο πως ο κ. Σωτήρης Θεοφάνης, μέχρι σήμερα πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, θα διατηρήσει καθήκοντα εκτελεστικού προέδρου με ευθύνη την χάραξη της στρατηγικής, ενώ καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου, με αρμοδιότητες την καθημερινή λειτουργία, αναλαμβάνει ο εκτελεστικός διευθυντής, Franco Cupolo, στέλεχος με μεγάλη εμπειρία στη λιμενική βιομηχανία.

«Η αναδιοργάνωση της διοικητικής μας ομάδας θα συμβάλει να κάνουμε το άλμα προς τα μπροστά. Είναι η ώρα να ξεχωρίσει η στρατηγική από την καθημερινή λειτουργία», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Θεοφάνης, επισημαίνοντας πως, δεκαπέντε μήνες μετά την ανάληψη των ηνίων του Οργανισμού από την κοινοπραξία South East Gate Thessaloniki, ξεκινάει μια καινούρια προσπάθεια για την ανάδειξη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε κεντρικό μεταφορικό κόμβο στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης.

Ο κ. Cupolo, απευθύνοντας σύντομο χαιρετισμό, δήλωσε χαρούμενος για την ένταξή του στο στελεχιακό δυναμικό του ΟΛΘ και τόνισε πως πιστεύει στις προοπτικές και στις δυνατότητες του λιμανιού.

Για το επόμενο διάστημα, ο κ. Θεοφάνης επανέλαβε τη δέσμευση του ΟΛΘ να ολοκληρωθούν οι υποχρεωτικές επενδύσεις σε 3,5 χρόνια αντί για 7 που προβλέπεται από τη συμφωνία πώλησης των μετοχών του Οργανισμού.

Μεταξύ άλλων, στόχος είναι να ξεκινήσουν οι εργασίες στον 6ο προβλήτα στα τέλη του 2019 ή το αργότερο το πρώτο δίμηνο του 2020.

Κάνοντας έναν απολογισμό για τους πρώτες δεκαπέντε μηνές από την ανάληψη της διοίκησης του ΟΛΘ, τόνισε ότι υπερβήκαμε μια δύσκολη κατάσταση από άποψη εξοπλισμού, διαδικασιών και εξυπηρέτησης πελατών.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να πούμε ότι ανταποκριθήκαμε στις απαιτήσεις των πελατών μας, ξεπερνώντας τα προβλήματα», είπε χαρακτηριστικά.

Υπογράμμισε ακόμη πως υλοποιήθηκαν άμεσα επενδύσεις πάνω από 10 εκατ. ευρώ σε εξοπλισμό και τμήματα υποδομής, ενώ βρίσκονται στην τελική φάση και άλλες επενδύσεις, όπως η προμήθεια 12 γερανοφόρων οχημάτων καθώς και ο διαγωνισμός δυο γερανογεφυρών που θα αντικαταστήσουν τις παλιές.


ΣΧΟΛΙΑ