• Ναυτιλία

    Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές έστειλαν τα παλιά τους τάνκερ στα διαλυτήρια

    Γιώργος Προκοπίου, επικεφαλής Dynacom


    Δύο Έλληνες εφοπλιστές φέρονται να πούλησαν παλιά τάνκερ τους προς διάλυση αυτήν την εβδομάδα, δίνοντας συνέχεια σε μία ισχυρή τάση ενίσχυσης του scrapping παλιών τάνκερ που υπάρχει το τελευταίο διάστημα.

    Ειδικότερα, η Dynacom Tankers Management του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου στέλνει για scrap το πλοίο Shanghai (χωρητικότητας 148.000 dwt, κατασκευής 1996), σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το TradeWinds. Οι ίδιες πηγές θέλουν την τιμή πώλησης του πλοίου να κυμαίνεται στα 10 εκατομμύρια δολάρια.

    Σημειώνεται ότι η Dynacom Tankers είχε αγοράσει το πλοίο τον Νοέμβριο του 2012 έναντι 11,6 εκατ. δολαρίων από την Hellespont Shipping. Επίσης, η εταιρεία του Γιώργου Προκοπίου πρόσφατα πούλησε για scrap και ένα ακόμα τάνκερ, το VLCC Tajimare (χωρητικότητας 265.000 dwt, κατασκευής 1996), για το οποίο είχε αρχικά κυκλοφορήσει η πληροφορία, τον Ιανουάριο, ότι είχε πωληθεί έναντι 445 δολαρίων ανά ldt, ήτοι 17 εκατ. δολαρίων περίπου, όμως πηγές της Dynacom είχαν διαψεύσει τότε την πληροφορία αυτή.

    Παράλληλα, η ελληνική ναυτιλιακή Unit Maritime Tankers του εφοπλιστή Βασίλη Μπουλιέρη φέρεται να πούλησε το τάνκερ LR2 Brizo (χωρητικότητας86.500 dwt, κατασκευής 1996) έναντι 475 δολαρίων ανά ldt, ήτοι περίπου 7,6 εκατ. δολάρια, σε εταιρεία της Σιγκαπούρης σύμφωνα με πηγές της αγοράς που επικαλείται το TradeWinds.

    Το πλοίο ανήκε στον στόλο της εταιρείας τα τελευταία οκτώ χρόνια. Είχε αποκτηθεί έναντι 14,5 εκατ. δολαρίων περίπου από τη ρουμάνικη TransPetrol Maritime Services.

    Σημειωτέον ότι η Unit Maritime Tankers δεν έχει άλλα τάνκερ (το 2010 είχε φτάσει να διαχειρίζεται πέντε τάνκερ), όμως ο Βασίλης Μπουλιέρης φέρεται να επιθυμεί να παραμείνει στην αγορά, ενώ η Unit Maritime Inc, επίσης συμφερόντων του, διαχειρίζεται ένα bulker, το Bona (χωρητικότητας 32.800 dwt, κατασκευής 2012).

    scrap

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Η ελληνική ναυτιλιακή που πρωταγωνιστεί στα καινοτόμα οικολογικά ποντοπόρα πλοία

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Κόλλησαν στα δικαστήρια οι αγωγές κατά τριών Ελλήνων εφοπλιστών για τα deals με την Kalani

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Γ. Οικονόμου: Πώς ο εφοπλιστής απέκτησε ποσοστό άνω του 70% στη Dryships



    ΣΧΟΛΙΑ