Η Performance Shipping Inc. της Αλίκης Παληού και του Ανδρέα Μιχαλόπουλου γνωστοποίησε σήμερα καθαρά κέρδη ύψους 9,1 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά κέρδη που αποδίδονται στους κοινούς μετόχους ύψους 8,6 εκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο του 2025.

Αυτά τα αποτελέσματα συγκρίνονται με καθαρά κέρδη ύψους 10,2 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά κέρδη που αποδίδονται στους κοινούς μετόχους ύψους 9,7 εκατομμυρίων δολαρίων για την ίδια περίοδο το 2024.

1

Τα κέρδη ανά μετοχή, για το δεύτερο τρίμηνο του 2025 ήταν 0,69 δολάρια και 0,23 δολάρια, αντίστοιχα.

Τα έσοδα ανήλθαν σε 18,1 εκατομμύρια δολάρια (17,6 εκατομμύρια δολάρια καθαρά από τα έξοδα ταξιδιού) για το δεύτερο τρίμηνο του 2025, σε σύγκριση με 20,5 εκατομμύρια δολάρια (19,7 εκατομμύρια δολάρια καθαρά από τα έξοδα ταξιδιού) για την ίδια περίοδο το 2024.

Αυτή η μείωση αποδόθηκε στη μείωση των ημερών πλοιοκτησίας μετά την πώληση του πλοίου P. Yanbu τον Μάρτιο του 2025, παρά την αύξηση των ισοδύναμων ναύλων χρονοναύλωσης που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

Η μέση τιμή TCE για το δεύτερο τρίμηνο του 2025 ήταν 32.295 δολάρια, σε σύγκριση με μέση τιμή 30.970 δολαρίων για την ίδια περίοδο το 2024. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2025, τα καθαρά μετρητά που προήλθαν από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθαν σε 11,3 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τα καθαρά μετρητά που προήλθαν από λειτουργικές δραστηριότητες ύψους 14,4 εκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο του 2024.

Τα καθαρά κέρδη για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2025 ανήλθαν σε 38,5 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με καθαρά κέρδη 21,6 εκατομμυρίων δολαρίων για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024.

Τα καθαρά κέρδη που αποδίδονται στους κοινούς μετόχους για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2025 ανήλθαν σε 37,6 εκατομμύρια δολάρια και είχαν ως αποτέλεσμα κέρδη ανά μετοχή, ύψους 3,02 δολαρίων και 1,00 δολαρίων αντίστοιχα.

Τα καθαρά κέρδη που αποδίδονται στους κοινούς μετόχους για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ανήλθαν σε 20,7 εκατομμύρια δολάρια και είχαν ως αποτέλεσμα κέρδη ανά κοινή μετοχή, ύψους 1,68 δολαρίων και 0,55 δολαρίων αντίστοιχα.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου του 2025, ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε:

«Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2025, η αγορά δεξαμενόπλοιων παρέμεινε θετική, υποστηριζόμενη από σταθερή ζήτηση σε τονο-μίλια και αυξημένη αστάθεια, ιδιαίτερα τον Ιούνιο λόγω των γεωπολιτικών εντάσεων στη Μέση Ανατολή.

Η εταιρεία μας, μέσω της ισορροπημένης στρατηγικής ανάπτυξης του στόλου της και των αποτελεσματικών λειτουργιών των πλοίων της, πέτυχε σταθερά οικονομικά αποτελέσματα και πέτυχε μέσο ισοδύναμο χρονοναύλωσης (TCE) για ολόκληρο τον στόλο στα 32.295 δολάρια την ημέρα.

Αυτός ο ναύλος TCE, με αποτέλεσμα συνολικά έσοδα 18,1 εκατομμυρίων δολαρίων, συγκρίνεται ευνοϊκά με τον μέσο ναύλο των 30.970 δολαρίων την ημέρα κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Αυτή η ισχυρή απόδοση επιτεύχθηκε παρά τη λειτουργία μικρότερου στόλου και σε ένα περιβάλλον χαμηλότερων ναύλων.

Ενδεικτικά, ο μέσος ναύλος ναύλωσης δεξαμενόπλοιων Aframax ανήλθε σε 42.765 δολάρια την ημέρα κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025, αντιπροσωπεύοντας μείωση 16% σε ετήσια βάση από τον μέσο ημερήσιο ναύλο των 51.140 δολαρίων την ημέρα που καταγράφηκε την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η εταιρεία μας παραμένει προσηλωμένη στην υλοποίηση της στρατηγικής ανανέωσης και επέκτασης του στόλου της, με στόχο την απόκτηση ενός νεότερου, πιο ανταγωνιστικού και περιβαλλοντικά βιώσιμου στόλου. Αυτό θα επιδιωχθεί μέσω ενός συνδυασμού του καλά υποστηριζόμενου προγράμματος νεότευκτων πλοίων μας και επιλεκτικών αγορών μεταχειρισμένων πλοίων.

Η οικονομική μας ισχύς, ενισχυμένη από την πρόσβασή μας σε 100 εκατομμύρια δολάρια, κεφάλαιο που αντλήσαμε μέσω της επιτυχημένης προσφοράς ομολόγων Nordic που ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο, παρέχει σημαντική ρευστότητα για την επιδίωξη της στρατηγικής εξαγορών μας.

Η οικονομική μας θέση παραμένει ισχυρή, όπως αποδεικνύεται από μια ταμειακή θέση στο τέλος του τριμήνου -προσαρμοσμένη για τα έσοδα από ομόλογα- ύψους περίπου 192 εκατομμυρίων δολαρίων και ένα συνολικό ανεκτέλεστο υπόλοιπο εσόδων από εξασφαλισμένα προϊόντα ύψους περίπου 240 εκατομμυρίων δολαρίων.

Με μια πειθαρχημένη και συντηρητική κεφαλαιακή δομή, είμαστε σε θέση να επιδιώξουμε πρωτοβουλίες επέκτασης στόλου που υποστηρίζουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και τη δημιουργία βιώσιμης αξίας για τους μετόχους μας».

Διαβάστε επίσης: 

Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Καθαρά κέρδη στο εξάμηνο 7,5 εκατ. δολάρια

Κικίλιας: Νέο ΠΔ για την προσβασιμότητα ΑμεΑ και ατόμων με μειωμένη κινητικότητα στην ακτοπλοΐα

Διονύσης Θεοδωράτος: Είναι αναγκαίο να αρχίσει η συζήτηση για την αλλαγή νομοθεσίας δρομολόγησης συμβατικών και ταχύπλοων πλοίων