• Ναυτιλία

    ΠΕΝΕΝ: Θέλουμε αυξήσεις 7% για κάθε έτος για τους ακτοπλόους ναυτικούς

    απεργία


    Διαφοροποιημένη εμφανίζεται η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών (ΠΕΝΕΝ) στις διαπραγματεύσεις για τη συλλογική σύμβαση με τον ΣΕΕΝ και ζητεί αυξήσεις 7% στους μισθούς των ναυτικών της ακτοπλοΐας για το 2020 και 7% για το 2021.

    Τα περισσότερα σωματεία ζητούν αυξήσεις 3,5% για τη διετία 2020 – 2021, ωστόσο ο Σύνδεσμος Εταιρειών Επιβατηγού Ναυτιλίας κατηγορηματικά αρνείται να δώσει οποιαδήποτε αύξηση.

    Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών επισημαίνει ότι είναι σαφές και αυτό αναδεικνύεται για άλλη μία φορά, ότι υπάρχουν δύο γραμμές μπροστά στις διαπραγματεύσεις για τις ΣΣΕ:

    Η γραμμή της μαχητικής διεκδίκησης για ουσιαστικές αυξήσεις και την αντιμετώπιση των οξυμένων εργασιακών δικαιωμάτων και αυτή της συνδιαλλαγής που καταλήγει στην απεμπόληση των δικαίων και ώριμων Ναυτεργατικών αιτημάτων.

    Η ΠΕΝΕΝ προτείνει την άμεση σύγκληση της Διοίκησης της ΠΝΟ, η οποία θα πρέπει να γίνει με την ανοιχτή συμμετοχή όλων των Ναυτεργατών και σε αυτήν η ΠΕΝΕΝ θα καταθέσει ένα αγωνιστικό σχέδιο δράσης και κινητοποιήσεων για τις ΣΣΕ, τα εργασιακά και κοινωνικοασφαλιστικά προβλήματα και την συνολική απόκρουση της επίθεσης κυβέρνησης – εφοπλιστών.

    Το σχέδιο αυτό περιλαμβάνει σειρά ενημερωτικών επισκέψεων καράβι το καράβι, ανατροπή του πλαισίου που έχει ορίσει για τις ΣΣΕ η ΠΝΟ, διεκδίκηση πραγματικών αυξήσεων που θα ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των Ναυτεργατών.

    Για το σκοπό αυτό να οργανωθούν στο λιμάνι συγκεντρώσεις – διαδηλώσεις με τη συμμετοχή όλων των Ναυτεργατών μέσα και έξω από τα καράβια.

    Να καθοριστεί ημερομηνία προειδοποιητικής 48ωρης πανελλαδικής απεργίας σε όλες τις κατηγορίες πλοίων μέσα στο τρίτο δεκαήμερο του Οκτώβρη.

    Να κηρυχθεί 48ωρη προειδοποιητική απεργία από 20/10 έως 20/12 σε όλα τα φορτηγά – δεξαμενόπλοια και όλων των τύπων πλοίων που θα έχουν προσεγγίσει σε ελληνικά λιμάνια το διάστημα αυτό.

    Στην ανακοίνωση της η ΠΕΝΕΝ τονίζει ότι στις κατηγορίες των πλοίων 4500 κοχ και άνω (ποντοπόρα), μεσογειακών Φ/Γ και Δ/Ξ και των αντίστοιχων κάτω των 500 κοχ δεν έχει υπογραφεί ΣΣΕ από το 2010! και προσθέτει:

    «Η επιβάρυνση και η οξύτητα των ναυτεργατικών προβλημάτων, σε συνδυασμό με την κατάσταση στο συνδικαλιστικό κίνημα, επιβάλλει περισσότερο από ποτέ την άμεση δραστηριοποίηση και συμμετοχή των ίδιων των Ναυτεργατών ώστε να πάρουν στα δικά τους χέρια την λύση των προβλημάτων».

    Διαβάστε επίσης:

    Κόντρα ναυτών και φορτηγατζήδων – Καταγγελία της ΠΕΝΕΝ

    ΠΕΝΕΝ: Δώστε στη δημοσιότητα τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στις ακτοπλοϊκές εταιρείες

    Σε καλό κλίμα η συνάντηση Πλακιωτάκη και Νταρμανέν



    ΣΧΟΛΙΑ