Ναυτιλία

Ν. Μαρτίνος: Η Thenamaris ισχυροποιεί τη θέση της στην αγορά LNG. H νέα κίνηση

Νικόλας Μαρτίνος, εφοπλιστής Thenamaris


Στην παραγγελία ενός ακόμη πλοίου μεταφοράς LNG -του δεύτερου για το 2018- προχώρησε η ναυτιλιακή Thenamaris, συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Μαρτίνου.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η εταιρία στην ιστοσελίδα της, στην ενότητα με τις νέες παραγγελίες, πρόκειται για πλοίο (Hull No 3126) χωρητικότητας 174,000-cbm με πρόωση XDF, που κατασκευάζεται στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries, και θα παραδοθεί στην εταιρία το 2021.

Υπενθυμίζεται ότι το νεότευκτο είναι αδελφό πλοίο με αυτό που παρήγγειλε η εταιρία στις αρχές του καλοκαιριού, το Hull No 3096, με τα ίδια χαρακτηριστικά και ημερομηνία παράδοσης 2020.

Αν και δεν είναι γνωστό αν υπάρχουν option και για νέες παραγγελίες, η Thenamaris, προχώρησε φέτος σε παραγγελία πλοίου LNG για πρώτη φορά μετά από επτά χρόνια, ακολουθώντας, ωστόσο, συντηριτική πολιτική. Ο στόλος της διαθέτει τρία πλοία LNG, χωρητικότητας 160,000 cbm έκαστο, κατασκευής 2013, 2014 και 2015, τα οποία είχε παραγγείλει το 2011.

Η νέα κίνηση έρχεται μετά από ένα κύμα αντίστοιχων παραγγελιών που έχουν πραγματοποιήσει ή σκέφτονται να πραγματοποιήσουν αρκετοί Έλληνες εφοπλιστές, ακόμα και ορισμένοι που δεν δραστηριοποιούνται μέχρι τώρα στην αγορά του LNG. 

Μεταξύ αυτών είναι και ο ξάδερφος του Νικόλα Μαρτίνου, Ανδρέας, επικεφαλής της ναυτιλιακής Minerva Marine, η οποία εισήλθε στην αγορά τον Μάρτιο με δύο παραγγελίες νεότευκτων πλοίων LNG στα ναυπηγεία DSME.

Η Thenamaris διαθέτει παρουσία και στην αγορά μεταφοράς LPG, όπου δραστηριοποιείται με τέσσερα πλοία.

Ωστόσο, η ναυτιλιακή είναι κυρίως γνωστή για τον ισχυρό στόλο που διαθέτει με 63 τάνκερ και 19 φορτηγά πλοία.

Μάλιστα, τον Ιούνιο εξαγόρασε δύο aframax από την επίσης ελληνική εταιρία Enesel έναντι 22 εκατ. δολ. συνολικά, ενώ παράλληλα έδωσε παραγγελία για ένα ακόμη aframax στο ναυπηγείο  Sumitomo Heavy Industries, που θα παραλάβει το 2020. Συνολικά το βιβλίο παραγγελιών της περιλαμβάνει τρία τάνκερ χωρητικότητας 111,890 dwt έκαστο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιατί η A. Φράγκου προχωρά σε συγχώνευση των Navios Acquisition και Navios Midstream

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Παππάς: Εξασφάλισε δάνειο για την αναβάθμιση των πλοίων της η Star Bulk

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Γιατί οι ισχυροί Έλληνες εφοπλιστές στέλνουν τα τάνκερ τους στα διαλυτήρια. Οι τελευταίες κινήσεις

 



ΣΧΟΛΙΑ